Vizitator Adi Roman Postat August 13, 2016 Partajează Postat August 13, 2016 PDF AN Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Ianuarie 11, 2017 Partajează Postat Ianuarie 11, 2017 (editat) http://we.tl/BePSRumR9SSP 80 cartea de masina, sper sa te ajute Salut. Mai ai cartea strungului SP80? Te rog mai pune un link cu ea in cazul in care o ai. @relu62 mai ai Cartea strungarului de Barbu si Manualul strungarului de Biber? Daca le mai ai , te rog pune un link catre ele. Multumesc. Editat Ianuarie 11, 2017 de grifonul_alb Link spre comentariu
vera Postat Ianuarie 14, 2017 Partajează Postat Ianuarie 14, 2017 (editat) M-a rugat cineva sa repar partea electrica la un SN400. Este umblata, modificata, deconectate unele componente, nu se mai intelege nimic. Am cautat schema electrica pe net, pe forum si doar aici am gasit schema la SNB400. Schemele electrice de la cele 2 strunguri (SN400 si SNB400) sunt identice? Daca nu, va rog o schema pt SN400. Va multumesc Editat Ianuarie 14, 2017 de vera Link spre comentariu
emil.gabor Postat Ianuarie 14, 2017 Partajează Postat Ianuarie 14, 2017 Am pus poze cu instalatia electrica SN400 Link spre comentariu
vera Postat Ianuarie 14, 2017 Partajează Postat Ianuarie 14, 2017 (editat) @emil.gabor multumesc mult. Cred ca sunt ceva diferente. SN400 in cauza, are vreo 8 contactoare si 2 transformatoare, unul de 380/220V si altul de 220/28/24V. Editat Ianuarie 14, 2017 de vera Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Ianuarie 14, 2017 Partajează Postat Ianuarie 14, 2017 Salut, Poate la ultima reparatie mesterul i-a facut pornire stea-triunghi la motorul principal.Oricum,eu asa am procedat,tinand cont ca motorul are 7,5kw si asa iti si recomand.Implica costuri mai mari,ce-i drept,dar limiteaza curentul maxim la pornire. Alex Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Ianuarie 14, 2017 Partajează Postat Ianuarie 14, 2017 @emil.gabor multumesc mult. Cred ca sunt ceva diferente. SN400 in cauza, are vreo 8 contactoare si 2 transformatoare, unul de 380/220V si altul de 220/28/24V. 380/110V. Pt a avea 220V nu este nevoie de traf. Link spre comentariu
vera Postat Ianuarie 14, 2017 Partajează Postat Ianuarie 14, 2017 (editat) Azi, in cautarile mele, am gasit schema de la SNB400. Acesta are toata automatizarea alimentata prin transformator 380/220V (220V izolat galvanic). Transformatorul 220/28/26V alimenteaza semnalizarea, lampa si un redresor. La SN400 in cauza, contactoarele si transformatoarele sunt din fabrica. Durerea sunt firele in aer, sigurante nealimentate,modificarile facute, etc (functioneaza doar motorul principal, in rest nimic). Editat Ianuarie 14, 2017 de vera Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Ianuarie 14, 2017 Partajează Postat Ianuarie 14, 2017 traful de 380V/22V se foloseste pt. circuitele de comanda pt. a avea separatie galvanica........adica sa nu te curentezi daca atingi un fir de comanda.Acum poti elimina riscul de electrocutare folosind o siguranta diferentiala pt. toata instalatia utilajului,inclusiv pt. instalatia de iluminat local. Link spre comentariu
vera Postat Ianuarie 14, 2017 Partajează Postat Ianuarie 14, 2017 (editat) @alex.cselenyi, ma repet, transformatoarele si contactoarele (vreo 8 buc.) sunt din fabricatie. Cele 2 transformatoare sunt TMA160VA, unul 380/220V si altul 220/28/24V. Am masurat pe bobinele celor 2 contactoare care anclanseaza (unul actioneaza motorul principal care functioneaza, celalalt pompa care are motorul bun, dar nu functioneaza) 220Vca. Editat Ianuarie 14, 2017 de vera Link spre comentariu
SerbanClaudiu Postat Ianuarie 15, 2017 Partajează Postat Ianuarie 15, 2017 Multumiri Emil Gabor pentru postarea schemei SN 400 !!! . Ai cumva si cartea tehnica SN 400 ? Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Ianuarie 15, 2017 Partajează Postat Ianuarie 15, 2017 Daca are 8 contactoare si sunt din fabrica,atunci nu este SN400,ci cel mai probabil SNB400.Alta mancare de peste. Link spre comentariu
vera Postat Ianuarie 15, 2017 Partajează Postat Ianuarie 15, 2017 E, aici e baiul. Pe strung nu am gasit eticheta, iar amicul l-a cumparat ca SN400. Care sunt diferentele intre SN400 si SNB400 (pe panoul de comanda). Cum pot identifica ce tip este? Multumesc mult celor care m-au ajutat (ajuta). Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Ianuarie 15, 2017 Partajează Postat Ianuarie 15, 2017 Pai.......SN400 are forme rotunjite,fluente.......o frumusete de masina.SNB400 este patratos.Dar daca ai posta ceva poze,ar fi cat se poate de simplu de identificat. Link spre comentariu
emil.gabor Postat Ianuarie 15, 2017 Partajează Postat Ianuarie 15, 2017 Faceți o poza si puneți aicea . Identificam imediat Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum