iahim999 Postat August 3, 2010 Partajează Postat August 3, 2010 Eu i-am zis ca nu e bine 2x80V Da nu asculta Daca este 2x80 alternativ atunci dupa redresare 2x112V Ce frumos 112 Link spre comentariu
ionut_te Postat August 3, 2010 Partajează Postat August 3, 2010 Mai ştiu eu unu' tot la fel de încăpăţânat şi mai ştiu şi ce a păţit. Cel puţin încăpăţânatul de faţă scrie un pic mai bine decât celălalt. Sper să îşi schimbe atitudinea pentru a nu păţi ca şi celălalt... Link spre comentariu
bogdan666 Postat August 3, 2010 Autor Partajează Postat August 3, 2010 despre ce lista e vorba ? Link spre comentariu
ionut_te Postat August 3, 2010 Partajează Postat August 3, 2010 O listă completă cu tot ceea ce ai nevoie pentru amplificator, le cumperi sau le faci rost aşa cum sunt acolo, fără alte întrebări până în momentul montajului... Link spre comentariu
bogdan666 Postat August 3, 2010 Autor Partajează Postat August 3, 2010 ok dar sa includa si corectorul. Link spre comentariu
ionut_te Postat August 3, 2010 Partajează Postat August 3, 2010 Bineee...În seara asta, cel mai târziu mâine de dimineaţă o să ai lista completă (zic eu), iar dacă îmi scapă ceva sau greşesc ceva ceilalţi colegi ne vor ajuta cu siguranţă (de 15A, să nu se mai ardă)! Link spre comentariu
bogdan666 Postat August 3, 2010 Autor Partajează Postat August 3, 2010 ok. nu e graba si multumesc anticipat. Link spre comentariu
ionut_te Postat August 4, 2010 Partajează Postat August 4, 2010 Lista este urmatoarea: 1. Amplificator: - DIY100 - 2 buc; - mică (dreptunghiulară, 20/30, varianta cu gaură pentru şurub) - 4 buc (de preferat cumpără şi rezerve); - dacă finalii au altă capsulă decât TO247 (mă refer la variantele de capsule la care şurubul poate intra în contact cu partea metalică a capsulei) sunt necesare bucşe izolatoare din plastic - 4 buc; - şurub de fixare M2,5 x 10 - 6 buc (+ şaibe); - vaselină siliconică pentru contact termic - 1 seringă; 2. Corector: - http://www.m-i-v-a-r-o-m.ro/catalog/product_info.php?cPath=214&products_id=3802 - 1 buc; 3. Transformator: - 230V / 2x30V + 12V la 400W (de preferat toroidal) - 1 buc; - siguranţă fuzibilă 3AT/250V - 1 buc; - condensator 220n/250V c.a. - 1 buc; 4. Sursă amplificator: - punte redresoare 15A/400V - 1 buc; - condensatori electrolitici (pentru filtraj) 10.000uF/63V - 2 buc (de preferat 4 buc); - condensatori nepolarizaţi (pentru puntea redresoare) 4,7n/100V - 4 buc; - condensatori nepolarizaţi 100n/100V - 2 buc; - rezistori 560ohmi/5W - 2 buc; 5. Sursă corector: - punte redresoare 1A/400V - 1 buc; - condensator electrolitic (pentru filtraj) 4.700uF/25V - 1 buc; - condensator electrolitic 1.000uF/25V - 1 buc; - condensatori nepolarizaţi (pentru puntea redresoare) 4,7n/100V - 4 buc; - condensatori nepolarizaţi 100n/100V - 2 buc; - sursă 12V LM7812 - 1 buc; 6. Conectică: - cablu ecranat, dublu (stereo) - 3 m; - cablu flexibil 1,5 mmp (pentru interconectarea diferitelor module pe partea de forţă) - 3 m; - borne difuzoare (de preferat tip cleme, cu prindere pe panou) cu 2 perechi de borne - 1 buc sau cu 1 pereche de borne - 2 buc (sau se folosesc cele deja existente); - mufe RCA mamă (1 pereche, L + R, cu prindere pe panou) - 1 buc (sau se pot folosi jack-urile existente); - papuci mamă (pentru kit-urile amplificatoare) - 10 buc; - cablaj simplu placat pentru cele 2 surse - 1 placă (10 / 10 cm sau apropiat); - coliere plastic (şoricei) - 30 buc; 7. Spor la treabă! P.S.: Sper să nu fi uitat ceva, oricum cam astea sunt... Link spre comentariu
Jimmy Postat August 4, 2010 Partajează Postat August 4, 2010 Suruburile sunt cam scurte. Daca radiatorul are 3-4mm si mai pune si saibe, nu mai are unde strange piulita. Si de ce ai ales metric 2.5? Prin capsulele alea intra lejer metric 3, si strang si mai bine. Recomand macar M3x15. Link spre comentariu
ionut_te Postat August 4, 2010 Partajează Postat August 4, 2010 Mersesem pe ideea filetului în radiator, fără piuliţe.La capsula MJE-ului din super diodă nu ştiu dacă mai trece lejer M3...P.S. 1: M-am uitat pe datasheet-ul MJE-ului şi gaura de prindere pe radiator are 3,20 mm, aşa că merge şi M3, iar dacă nu are posibilitatea de filetare în radiator, atunci OK, M3 x 15 + piuliţe... şi... da... MEA CULPA! :bataieP.S. 2: Sper să ştie să nu lase grad la noile găuri... e periculos pentru mica şi pentru transferul termic... Link spre comentariu
Jimmy Postat August 4, 2010 Partajează Postat August 4, 2010 Incape M3 prin capsula MJE-ului, cu tot cu nipel (saiba izolatoare din plastic).Legat de gauri filetate pentru M2.5 in aluminiu, ma indoiesc cat de bine pot strange.EDIT: Ma gandesc ca se prinde el ca trebuie sa zencuiasca gaura... Link spre comentariu
ionut_te Postat August 4, 2010 Partajează Postat August 4, 2010 De bucşe izolatoare de plastic nu are nevoie nici la finali şi nici la superdiodă...Finalii au tot canalul pentru şurub din plastic (nu are nevoie decât de mica pentru izolare), iar superdioda este în capsulă de plastic.[attachment=0]DIY-100-140-8.JPG[/attachment]În foto se poate vedea ceea ce spuneam mai sus. Link spre comentariu
Jimmy Postat August 4, 2010 Partajează Postat August 4, 2010 Am spus ca fapt divers ca prin capsula MJE-ului incape un surub M3 cu nipel cu tot. Daca are sau nu nevoie, e treaba lui (sau a ta, daca tot te-ai apucat sa-i faci BOM-ul) Link spre comentariu
ionut_te Postat August 4, 2010 Partajează Postat August 4, 2010 De acord, dar pentru că altcineva ar fi putut avea îndoieli "pe bune" şi pentru a evita un nou nor de ceaţă pe lângă Bogdan, am zis că e mai corect să postez şi ceva argumente... Link spre comentariu
remus68 Postat August 6, 2010 Partajează Postat August 6, 2010 ok dar sa includa si corectorul Care schema de corector vrei sa o realizezi? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum