Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

eoliana mea de 2,5kw


arcadius

Postări Recomandate

Vizitator unique

Chiar ca esti unic..2kW inseamna vre-o 3 CP (cal putere). Dupa cum vezi nici calul nu face fata..pe bicicleta :ras: .(poate faci bicicleta un tandem si jumatate!).

:rade: toti suntem unici :limb: am vazut pe youtube
si ma gandeam ca poate merge.nu ma pricep si d-asta v-am intrebat :) Merci tuturor pentru raspunsuri!O zi linistita va doresc :)Ps:nu prea merge folosita optiunea youtube.nu apare filmul,doar un spatiu mare.
Link spre comentariu

ce sai faci cu asa profesor gen youtube ajungem ......uniq in filmul prezentat totul e real ,flexul se invarte foarte bine si frumos , da e in gol , punel in sarcina sa taie ceva si sa consume acei 650w sau 700 cat o fi avand , sau mai bine ia si conecteaza alt aparat rezistiv, un resou feon fier de calcat , si sa vezi cum ai sa dai cu livierul la eoliana :da spor la treaba toate cele bune

Link spre comentariu
Vizitator unique

ce sai faci cu asa profesor gen youtube ajungem ......uniq in filmul prezentat totul e real ,flexul se invarte foarte bine si frumos , da e in gol , punel in sarcina sa taie ceva si sa consume acei 650w sau 700 cat o fi avand , sau mai bine ia si conecteaza alt aparat rezistiv, un resou feon fier de calcat , si sa vezi cum ai sa dai cu livierul la eoliana :da spor la treaba toate cele bune

Pe la sfarsitul filmului asta
oamenii aia pun si un flex.probabil consuma la fel de mult ca celalalt flex si tot in gol merge.Diferenta este ca in primul film(
) ,ala invarte repede fara sa intampine rezistenta mare iar in al 2 lea film (
) invarte incet intampinand rezistenta mare pe aceeasi sarcina folosita.Tot n-am primit un raspuns elocvent...in afara de marimea magnetilor si turatie mai contribuie si altceva la scaderea rezistentei la invartire,in sarcina?Weekend placut va doresc :)
Link spre comentariu
Vizitator unique

Antrenamentul.. :rade: :rade: .

:rade: Trebuie sa aibe rezistenta mica la invartire ca sa poata si babele,care n-au bani pt radet,sa dea la pedale lejer :ras: Ne-am amuzat dar serios ma gandesc ca grosimea sarmei,nr de spire contribuie la acea rezistenta la invartire(cum ii spune mai exact?).Cum ar fii usor de invartit:sa scoata putini amperi si mai multi volti sau invers?
Link spre comentariu

Chiar nu vrei sa intelegi ca nu poti pedala cu 2kW ca sarcina...

Cum ar fii usor de invartit:sa scoata putini amperi si mai multi volti sau invers?

Conteaza doar puterea,nu tensiunea sau curentulPune odata mana pe un manual de fizica si gata :sparge:
Link spre comentariu

Cei mai buni ciclisti din lume, dezvolta maxim 0,3 CP la pedalare... si asta pe perioade limitate.Si tu vrei sa obtii de 10 ori mai mult: la inceput ai fost amuzant, acu' incepi sa devii penibil - intelege ca nu-i posibil!

Link spre comentariu
Vizitator unique

N-am timp si nici placerea sa citesc o carte intreaga,cand prin cateva posturi m-a lamuresc cei competenti.Cred ca flexul din film e de cca 800w.invartind la mana tot a bagat 400 w in el usor.asta mi-a dat sperante insa voi mi-ati dat raspunsuri.Multumesc frumos!O zi linistita va doresc.

Link spre comentariu

Tin sa te anunt ca un flex de 800W,consuma in gol sub 150WSi daca-l alimentezi la o tensiune mai mica,consuma si mai putin!Nu vrei manual de fizica,nu vrei sa crezi ce ti se zice aici...atunci...?

Link spre comentariu

ce sai faci cu asa profesor gen youtube ajungem ......uniq in filmul prezentat totul e real ,flexul se invarte foarte bine si frumos , da e in gol , punel in sarcina sa taie ceva si sa consume acei 650w sau 700 cat o fi avand , sau mai bine ia si conecteaza alt aparat rezistiv, un resou feon fier de calcat , si sa vezi cum ai sa dai cu livierul la eoliana :da spor la treaba toate cele bune

Pe la sfarsitul filmului asta
oamenii aia pun si un flex.probabil consuma la fel de mult ca celalalt flex si tot in gol merge.Diferenta este ca in primul film(
) ,ala invarte repede fara sa intampine rezistenta mare iar in al 2 lea film (
) invarte incet intampinand rezistenta mare pe aceeasi sarcina folosita.Tot n-am primit un raspuns elocvent...in afara de marimea magnetilor si turatie mai contribuie si altceva la scaderea rezistentei la invartire,in sarcina?Weekend placut va doresc :)
Singura inbunatatire sa nu mai fie greu de invartit e sa elimin anumite frecari cum ar fi plierea rulmentilor cat mai lejere sau facut un alt sistem pe baza de magneti ,ca frecare sa fie 0.in rest tot ce vrei sa adaugi in plus "chipurile sa inbunatatesti generatorul" acele piese vor consuma IN +.
Link spre comentariu
Vizitator unique

Singura inbunatatire sa nu mai fie greu de invartit e sa elimin anumite frecari cum ar fi plierea rulmentilor cat mai lejere sau facut un alt sistem pe baza de magneti ,ca frecare sa fie 0.in rest tot ce vrei sa adaugi in plus "chipurile sa inbunatatesti generatorul" acele piese vor consuma IN +.

Multumesc!Cred ca sunteti in masura sa-mi dati raspunsuri.dar ma asteptam la raspunsuri mai elaborate.oricum va cred intr o anumita masura asa cum si ce vad pe youtube,cred intr o anumita masura.M-a fascinat diferenta dintre cele 2 generatoare:1 cu turatie mare rezistenta mica si 2 cu turatie mica rezistenta mare,ambele creand aceeasi putere electrica.
Link spre comentariu

fratioare unuq , diferenta intre cel 2 generatoare e numarul de poli si marimea campului magnetic a acestora , e foarte simplu nu stiu de ce nu vrei sa pricepi. fa singur aceasta experienta asa cum tiam propus cu un consumator rezistiv nu inductiv , motoru chiar daca consuma de 3 ori mai mult la pornire, in gol(asa cum se spunea si mai sus de catre altcineva ) el va consuma mult mai putin decat consuma in sarcina , tu cand dai la pedale cu roata suspendata depui acelasi efort ca si cand ai merge pe loc drept sau eventual in rampa ?, e simplu daca vrei sa intelegi, dar vad ca te incapatanezi si nici nu vrei sa studiezi din lipsa de timp percum ai afirmat anterior , ar fi bine sa pui mana pe carte si sa lasi youtubele .spor la treaba numai bine la toti.

Link spre comentariu
Vizitator unique

fratioare unuq , diferenta intre cel 2 generatoare e numarul de poli si marimea campului magnetic a acestora , e foarte simplu nu stiu de ce nu vrei sa pricepi. fa singur aceasta experienta asa cum tiam propus cu un consumator rezistiv nu inductiv , motoru chiar daca consuma de 3 ori mai mult la pornire, in gol(asa cum se spunea si mai sus de catre altcineva ) el va consuma mult mai putin decat consuma in sarcina , tu cand dai la pedale cu roata suspendata depui acelasi efort ca si cand ai merge pe loc drept sau eventual in rampa ?, e simplu daca vrei sa intelegi, dar vad ca te incapatanezi si nici nu vrei sa studiezi din lipsa de timp percum ai afirmat anterior , ar fi bine sa pui mana pe carte si sa lasi youtubele .spor la treaba numai bine la toti.

Ok.merci frumos.
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări