rinaldoparaipan Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 Daca ai pune si niste poze cu regulatorul si eoliana, ar fi foarte bine. Link spre comentariu
Vizitator PanduruAlexandru Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 Iata si pozele Link spre comentariu
rinaldoparaipan Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 Cateva probleme:1.Eoliana ancorata de casa o sa-ti produca vibratii/zgomot in structura.Devine stresanta.2.Cablurile de legatura(cele cu trei fire) sunt cam subtiri.3.Cel mai bine ar fi sa cumperi trei punti redresoare de 100V/50A(KBPC) si renunti la porcaria aia de regulator.Dupa ce vezi ca incarca cu puntile, facem si un alt regulator.PS Chestia aia care ziceai ca fost scurt, nu cumva a fost flama de la curentul de incarcare?Eoliana mergea?Contacteaza-ma pe PM.PPS Sigur asta e denumirea turbinei?Ca nu am gasit nimic pe net. Link spre comentariu
Vizitator PanduruAlexandru Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 iata pozele si cu eoliana mai de aproape Link spre comentariu
GeoMar Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 ... in felul acesta pot prinde montajul numai de un singur radiator ,care va fi mare adica 250mm pe 100mm ...O versiune de montaj a cablajului de la regulator V-4, pe radiatorul tau (bineinteles IRF-urile si MBR-urile izolate fata de radiator), se poate face ca in poza: Link spre comentariu
arcadius Postat Decembrie 29, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 29, 2013 ... in felul acesta pot prinde montajul numai de un singur radiator ,care va fi mare adica 250mm pe 100mm ...O versiune de montaj a cablajului de la regulator V-4, pe radiatorul tau (bineinteles IRF-urile si MBR-urile izolate fata de radiator), se poate face ca in poza:[attachment=0]Montare Cablaj regulator pe Radiator.jpg[/attachment]da e f ok si asa un rand sus si unu jos frumos felicitari acum finalizeazal asa eu asa vreau sal montez iar cablajul sa se tina de piciorusele mbr si irf ... multumesc frumos. Link spre comentariu
costinium6 Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 e perfect asa, in modul asta se poate lasa radiatorul afara din panou si placa in interior. Link spre comentariu
GeoMar Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 ...Am uitat sa va amintesc ca suntul trebuie la fel scos cu prindere unu cablu mai gros pentru o rezistenta solida nu asa ca in cablaj ca o rezistenta ...Am modificat cablajul, am prevazut doua gauri de 6mm diameru pentru conectarea suntului la cablaj, cu suruburi si borne/cleme.Cablajul se poate rigidiza/prinde si el de radiator, cel putin prin 2 suruburi (in diagonala) + distantieri, din cele 4 prevazute pentru prinderea lui. Link spre comentariu
costinium6 Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 sunt suficiente gauri de 4mm pentru shunt pentru conductor de fi 10-12 mm2. Link spre comentariu
pusttiu Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 poate gasim un tutorial sau ceva si pentru realizarea rezistentelor de balast pentru diverse puteri....alea damp load Link spre comentariu
nickrvl Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 ...... conductor de fi 10-12 mm2.O cere o lamurire suplimentara, or "fi" or mm2, pentru 10-12mm2 poate sa fie bune gaurile de 4mm insa pentru "fi" 10-12mm sigur nu sint. Link spre comentariu
costinium6 Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 un conductor cu diametru de 4mm are o suprafata a sectiunii de 12.56 mm2 (patrati) si suporta 180A. Link spre comentariu
arcadius Postat Decembrie 29, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 29, 2013 ...... conductor de fi 10-12 mm2.O cere o lamurire suplimentara, or "fi" or mm2, pentru 10-12mm2 poate sa fie bune gaurile de 4mm insa pentru "fi" 10-12mm sigur nu sint.Eu sunt deacord ca prinderea sa se faca prin papuci ... costinium sa referit la sesctiune de 10mm2 acel cablu fara izolatie are 4mm , sau mam inselat si eu? Link spre comentariu
costinium6 Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 pai daca e cu papuci atunci gaura trebuie sa fie de 6mm pentru cablu cu sectiunea de 10mm ca astea sunt dimensiunile standard la papucii de cupru stanat dar suprafata papucului e destul de mare si nu stiu daca incape pe cablaj, suprafata papucului este aproape cat irf-ul. eu as cositori mai degraba cablul direct pe pcb. Link spre comentariu
GeoMar Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 ... eu as cositori mai degraba cablul direct pe pcb.Pai daca cositoresti firul direct pe cablaj nu ar mai trebui gaurile.Parerea mea este: tot mai bine este cu papuci, se rigidizeaza de cablaj, firul lipit poate smulge/exfolia cablajul la o miscare gresita. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum