Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

intrerupere sunet in auto


Vizitator djnono

Postări Recomandate

Vizitator djnono

Salut,am un opel calibra si pe el este montat un cd player pioneer DEH-P3100UB care este cuplat la 4 difuzoare de 40w rms bucata,din chinciuri pleaca semnal spre un amplificator ceva japonez de 2x80w rms care este la randul lui cuplat la difuzoare de 100wrms pe canal[2 canale] totul este pus si lucrat perfect alimentare cu un cablu pe + si - foarte gros cu siguranta pe + loat direct de pe baterie fara inadituri sau alte aiureli...acum problema este urmatoarea,cand ajung cu volumul la cd player pe la jumatate se intrerupe sunetul si in boxele cd playerului si statiei...DAR ATENTIE DOAR SUNETUL SE INTRERUPE CD PLAYERUL INVARTE IN CONTINOARE SI AFISAJUL DESEMENEA FUNCTIONEAZA PE DURATA INTRERUPERI SUNETULUI!!!am scos chinciurile din cd player si am incercat doar cu difuzoarele lui...si tot asa face,deci amplificatorul nu este buba!!! ce naiba ar putea intrerupe sunetul???? bateria auto are doar juma de luna de cand am cumparato[70A] la tensiunea de alimentare a cdplayerului am 11,6,7,8V varieaza in functie de volum...si daca ar fi din alimentare ma gandesc ca atunci cand se intrerupe sunetul ar trebuii si afisajul sa se intrerupa adica sa ''moara de tot cd playerul'' va rog frumos daca ma poate ajuta cineva????multumesc frumos

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 13
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • ari_panterra

    3

  • Mihai85

    2

  • ionut20

    1

  • paul14

    1

Top autori în acest subiect

scade cam mult tensiunea bateriei doar cu un HU,verifica cu bateria incarcata bine(pe un redresor sau alta masina,sa nu ai probleme cu incarcarea) sau inlocoieste firele de alimentare ale HU-ului(panasonic-ului) cuplate direct la bornele acumulatorului si vezi cum se comporta.succes!

Link spre comentariu

chiar daca displayul nu clipeste la intrerupere, eu zic ca mai mult ca sigur ai niste cabluri prea subtiri pe alimentara playerului. Incearca eventual doar de proba sa legi 2 cabluri direct de pe bornele bateriei, un plus si un minus ... plusul la firul galben de pe mufa de alimentare a playerului, si minusul pe firul negru. Firul rosu il poti lasa legat cum e acum, daca playerul porneste odata ce e pus contactul.Daca functioneaza cum trebuie e clara treaba. Trebuie cabluri mai sanatoase trase direct de la baterie pentru plus, si minusul poate fi legat ferm la sasiu, dar cu vopseaua razuita acolo unde vine prins papucul.Cabluri de 2.5mm sunt suficiente pentru player.

Link spre comentariu

nu. in primul rand fa ce au zis colegii mai sus. si apoi daca defectul persista trebuie sa verifici niste piese in interior. sunt ca niste diode, 8 la numar , si sunt legate de la fiecare iesire la masa. daca una este defecta finalul intra in protectie .

Link spre comentariu

Aveam un casetofon pioneer si cand puneam frana si aveam farurile aprinse, se oprea, casetofonul era pe dacie, si ramanea fra curent, cred ca scadea voltajul pe la 10,5 v.La tine casetofonul este lacom si nu-i ajunge curentul, vezi ca legatura dintre alternator si baterie s-ar putea sa fie cam slaba, masoara cu un multimetru caderea de tensiune pe acel fir.

Link spre comentariu
Vizitator djnono

Pai cum sa fie contact imperfect cand tot acel contact imi ofera stabilitate cu motorul pornit??????logic ca este acelasi contact aici cred ca este vorba de prea putin curent atunci cand este pe baterie...

Link spre comentariu

nu mai inteles=>hai sa stabilim urmatoarele:-pini bateriei=mufa tata-pini (bornele) instalatiei electrice(inelele)=mufa mama-alternatorul(sursa ce debiteaza curent cand motorul e pornit) e legat cu contact f bun de ''mufele mama''-HU-ul(casetofonul) e legat cu contact f bun de ''mufele mama''cand motorul e pornit ,curentul de la alternator(suficient ca tensiune si amperaj) ajunge fara pierderi la HU,cand motorul e oprit,HU-ul se alimenteaza de la baterie prin intermediul contactului dintre mufele mama si mufele tata,caz in care ,din cauza unui contact imperfect intre cele doua ''mufe'' pot aparea caderi de tensiune ce afecteaza HU-ul.acesta ar fi un motiv,un alt motiv ar fi starea f proasta a bateriei datorata unui defect al releului de incarcare care ''incarca'' prea mult ,lucru ce se poate verifica prin pornirea motorului,deconectarea bornelor(mufelor mama) de la baterie si masurarea tensiunii pe borne(mufele mama) cu motorul turat la peste 4000 rpm.daca tensiunea depaseste 14,2Vcc =>releul e defect.mai explicit de atat nu cred ca pot fi :rade: , revin-o cu observatii dupa ce verifici cele spuse mai sus.succes!

Link spre comentariu
Vizitator djnono

AAAA :aplauze ai dreptate firele de la alternator sunt prinse de borna de baterie...borna de care sunt prinse si alimentarea cd playerului.....deci problema este cum spui tu bornele la randul lor nu fac contact pe baterie...am inteles acum...''esti destept domnule'' :ciuda: :aplauze asa este cum tu ai realizat....multumesc foarte mult!!!!!

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări