djgabryel Postat Iulie 1, 2010 Partajează Postat Iulie 1, 2010 Salutari ,Sper ca aici o sa gasesc niste pareri ca pe clubford nu mi-a raspuns nimeni la subiect. E o lucrare care implixca cunostinte de electronica si probabil ca pe acolo nu sunt dar incerc aici .Vreau niste pareri de la niste cunoscatori despre posibilitatea inlocuirii turbinei cu geometrie fixa, care o am acuma, cu una cu geometrie variabila. Eu m-am gandit si teoretic si practic merge dar vreau sa stiu si alte pareri sau daca e cineva care a facut sau a citit vreun articol.Ideea e ca trebuie folosit un senzor la pedala care e de fapt un potentiometru si un generator PWM care sa comande actuatorul electronic ca nu vreau cu vacuum . In fuctie de pozitia pedale de acceleratie generatorul va da semnal actuatorului turbinei.Partea interesanta e la pompa de injectie. Din cate stiu eu debitul de motorina este controlat in raport cu aerul care intra in turbina prin debitmetru.Senzorul de pedala il am, generatorul PWM il fac dar mai imi trebuie turbina .Partea cea mai dificila cred ca o sa fie la adaptarea pe galeria de evacuare a motrului.Ce turbina mi-ati recomanda sa folosesc? Cele de pe Ford sunt bune? Link spre comentariu
Rx-Tx Postat Iulie 16, 2010 Partajează Postat Iulie 16, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Hg5FJuIBGNY&NR=1 sper sa ai turbina Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum