Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sursa dubla

Vizitator alecs13

Postări Recomandate

Vizitator alecs13

Salutare .... recent am facut rost de o imprimanta multifunctionala HP PSC 1510 GRATIS dar care nu are alimentator si pe care as vrea sa-l construiesc daca se poate.din ce am citit pe diferite site-uri alimentatorul original scotea 2 tensiuni : 32V 940mA, 16V 625mA.Credeti ca se poate face asa ceva cu un minim de piese si mai ales bani?! ... am uitata sa specific ca vreau sa construiesc alimentatorul si nu sa-l cumpar din mai multe motive: nu dispun de foarte multi bani acum, imprimanta nu are cartuse (vreau sa o folosesc doar ca scanner), nu ar fi avantajos sa dau 70-80 lei pe un alimentator in conditiile in care imprimanta second-hand se da cu 100-120 ron .multumesc frumos !p.s. daca eventualele scheme sau link-uri ar include si PCB-ul gata proiectat ar fii super .p.s.2 nu ma coplesitit cu prea multe detalii tehnice .... sunt student la Medicina nu la Automatica/Electronica si electronica este un hobby la nivel de incepatori pt mne.am uitat sa mentionez dar nu stiu cat de import sau relevant este .... detin 2 alimentatoare de imprimanta lexmark care scot fiecare cate 30V 0.4A ... se pot folosi la asa ceva ?! ...va rog nu fiti indignati de prostia mea in acest domeniu dar ma gandeam ca poate unul din ele poate asigura cei 30V(care de fapt sunt 32V ) si unul se poate transforma in 16 ....sau ceva de genu :nas: :(

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 1
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Dr.L

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Daca vrei sa cumperi,vezi pe la sectiunea cumparari,mai era cineva care a cautat si a gasit pe la 40-50 :daDaca n-ai idee de sursele in comutatie...e cam greu s-o faci si sa mearga si bine

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont