Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

amp cu TDA7294

Vizitator dj_cristi

Postări Recomandate

Vizitator dj_cristi

sunt incepator in amplificatoare, dar am o intrebare: as vrea sa construiesc un amplificator bazat pe TDA7294.din datesheet inteleg ca pe o sarcina de 8ohmi, la o tens de +-38V scoate 100W cu 10% dist, iar la +-35V scoate 70W cu 0,5% dist.ce imi recomandati ptr. a functiona cu cat mai putine dist. Eu m-am gandit sa-l alimentez decat la +-35, astfel la put. maxima de 70W avand distorsiuni de doar 0,5%. Este o solutie?ce traf imi recomandati ptr. a-l alimenta? eu m-am gandit la unul 100VA/2*24V, deorece in foaia kitului care l-am cumparat de la conex scrie ca la put maxima curentul absorbit este de 2A, asta insemna ca daca transf are 48Vac, curentul furnizat este 100/48=2,08Adaca am spus prostii mai sus, pls correct me cause i'm a beginner.ce parere aveti de acest integrat, citind prin forum inteleg ca este o buna alegere avand in vedere raportul perf/pret.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 19
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• micutu

2

• aghora17

2

• margarit2001

1

• Vale

1

Top autori în acest subiect

Vizitator Vasile

Poti sa-l alimentezi linistit la 35V

Transformator eu recomand cam de 150-200VA pentru ca sa nu ai caderi importante de tensiune in sarcina.

Este un integrat bun si raport calitate/pret mai mult decat excelent

Merita

Uite AICI un PCB foarte fain pentru acest circuit

Link spre comentariu
Vizitator dj_cristi

vasile, cu ce program se deschide .pcb din fisierul atasat? :cry: si vreau sa te mai intreb ceva: daca pe un trafo scrie, de exemplu 2*24/500VA , e vorba de tensiunea in sarcina sau in gol?10x!

Link spre comentariu
Vizitator Vasile

Poti sa deschizi cu Protel orice versiune sau AutoTraxAcum depinde... cat va scoate in sarcina. Unele au in gol altele in sarcina aceste tensiuni si depunde de cine au fost facute.

Link spre comentariu
Vizitator dj_cristi