Vizitator adi123q Postat Iunie 25, 2010 Partajează Postat Iunie 25, 2010 apropo de inf DR.L cu un traf de 1000w si diode puternice pornesti un turism cu cea mai jaf baterie cu conditia ca tensiunea de 220 de la priza sa duca sigur o sa spuneti ca se sulfateaza acum dar o data ce folosesti o sursa de incarcare este clar este dusa sigur sunt situatii cind ai rar nevoie de asemenea ajutor de ex.am un ford mondeo 2000cmc copilul meu a ascultat muzica cu subuwerul pornit a murit acumulatorul si cu robotul pe 12Vam pornit in citeva secunde secretul este sa nu depasiti tensiunea la borne 15V altfel riscati sa ardeti calculatorul masinii instalatia electrica .Sunt avantaje de exemple daca pornesti autovehicolul ajutat de o sura de curent de ex un redresor mai puternic pus pe acumulator cind dai la automat deja ai o tensiune de 14.5 15V la borne si porneste garantat.Depinde ce ulei folosesti iarna ce compresie ai la motor cit de calitativ este combustibilul folosit (mai ales motorina cei tineri nu stiu cum se congela pe timpul lui ceausescu) sper ca nu va suparati pe mine pt sfaturi nu vorbesc din amintiri ci din experienta o sursa de 12v pt incarcat acumulatorii este bine sa o aveti in casa am avut si din astea mai complicate dar se duc(ard)repede ele sunt construite pt a incarca in timp acumulatorul sau vrei sa-l menajezi pe timpul iernii dar cine face asta decit pensionarii PS acum este cald porneste usor motorul dar ne auzim la iarna ca este criza mare si bateria de marca scumpa CIAO (sfaturi soferesti)sunt deschis la critici Link spre comentariu
Dr.L Postat Iunie 25, 2010 Partajează Postat Iunie 25, 2010 si mesajul asta unde trebuia sa vina? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum