cirip Postat Iulie 17, 2010 Partajează Postat Iulie 17, 2010 Daca stau sa ma gandes bine la + bobinei de inductie ai CC pulsant, deoarece atunci cand la delcou este pe pozitia "bujia 4" atunci trimite si + la bobina, cand in capacul delcoului lamela este intre contacte bobina de inductie nu primeste bobina CC, ma refer la platina,Informatia de mai sus este inexacta. In realitate:-Una din bornele bobinei de inductie este conectata la plusul bateriei prin contactul de la cheie. Odata ce motorul este pornit, borna respectiva devine +12V permanent, constant si fara nici o pulsatie. Ptr clarificare : http://auto.howstuffworks.com/ignition-system.htm-Platina aplica masa (sau minus) bobinei.Scanteia apare cand platina intrerupe contactul nu cand face contactul. In majoritatea timpului bobina este conectata la baterie si "se incarca cu curent". Cand distribuitorul trece prin fata contactului bujiei, atunci platina intrerupe circuitul ptr scurt timp. Autoinductia produce scanteia. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iulie 17, 2010 Partajează Postat Iulie 17, 2010 "O idee mai ciudata?"-economizorul pe care vrei sa-l folosesti ,in final,v-a conduce la cresterea consumului sau in cel mai fericit caz,la mentinerea lui. La motoarele de competitie ,se lustruiesc toate pisele componente,pt cresterea performantelor...vrei sa pui o piesa care impiedica circulatia gazelor prin galeria de admisie? Ideea asta,adica cum sa faca sa consume mai putin motorul,au incercat-o si altii-fara succes.In general, oricare modificare a caracteristicilor unui motor duce la schimbarea altor marimi specifice motorului,de exemplu-ii maresti puterea/scade fiabilitatea,cresti fiabilitatea/creste consumul,scazi consumul de carburant/creste consumul de curent. Dar parca era vb de o piesa fierbinte-daca galeria de admisie nu e dintr-o bucata cu galeria de evacuare,confectioneaza o piesa cilindrica(gen cutie de conserva) care sa faca parte din circuitul de racire a motorului,piesa pe care o amplasezi sub galeria de admisie,in dreptul carburatorului(priza de aer daca e pe injectie),desi asta poate fi o palma la ceva moale daca motorul are un power management puternic. Daca vrei sa folosesti gazele de evacuare,trebuie sa le izolezi perfect de gazele de admisie,asta daca nu vrei sa ia foc masina...cu tine la volan sau nu.Dar nu uita ca la calculele pt constructia unui motor,parametri ce se iau in calcul sant si temperatura de intrare a gazelor si temperatura de iesire,iar tu tocmai asta vrei sa o modifici.Deci,o sa ai nevoie de o 'pata' calda ,exact sub carburator si de o racire pronunta dupa formarea amestecului intim aer-carburant,la intrarea acestuia in cilindri,pt a pastra caracteristica luata in calcul la proiectarea motorului. Unde ai atelierul? Link spre comentariu
marinescug Postat Septembrie 23, 2010 Partajează Postat Septembrie 23, 2010 Am un vecin care a reusit sa dea foc la motorul a 2 masini diferite (dacii) . Cum ? Incercand diverse solutzii de incalzire a benzinei sau a amestecului de vapori. Trecand peste faptul ca e periculos (explozie) eficienta e discutabila. Mai bine te gandesti la o pompa de ulei pentru preungere, incalzire apa motor (daca ai garaj) sau de ce nu la niste aditivi.Desi pare teorie, Carnot cam are dreptate. In ziua de azi se recircula gaze arse nu pentru scadereea randamentului, ci pentru scaderea NOx-urilor. Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 24, 2010 Partajează Postat Septembrie 24, 2010 Consumul se va reduce garantat cel de aer,e prea gatuit carburatorul si la intrare si spre galeria de admisie.Injectia de benzina nu mai este un moft acum ci o necesitate,ea rezolva prin constructie doua probleme cu care dvs. va confruntati:vaporizarea benzinei care se face mult mai bine datorita presiunii combustibilului(10~12bar la injectia indirecta)cat si faptul ca amestecarea cu aer este mai buna deoarece in calea aerului de admisie exista doar filtrul de aer si clapeta de acceleratie fara alte piese care sa incetineasca fluxul de aer.Mai bine cautati,daca tot sunteti pasionat,sa adaptati un sistem de injectie mecanic Bosch pe care il gasiti usor la dezmembrari auto. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum