Vizitator criss20081 Postat Iunie 16, 2010 Partajează Postat Iunie 16, 2010 am si eu nevoie de cateva informatii in legatura cu picul din schema urmatoare : http://www.techdesign.be/projects/020/0 ... ll_v07.gif as vrea sa stiu cateva detalii despre functionarea acestuia despre rolul sau etc...imi trebuiesc aceste detalii pt un proiect de licenta! Link spre comentariu
stefan_k Postat Iunie 16, 2010 Partajează Postat Iunie 16, 2010 Ei ei, daca zici ca e proiect de licenta, atunci ai mult de lucru pentru a pricepe ce e acolo ...Asa in mare, schema pare a fi un mp3 player. Are tot ce e nevoie: - VD1002 pentru mp3-decoderul propriu zis - interfata pt carduri MMC/SD - display grafic - joystick pentru "operare"Miscarile joystick-ului sunt citite de PIC; PIC-ul afiseaza interfata utilizator pe LCD-ul grafic.Tot PIC-ul citeste datele (piesele) de pe cardul MMC si le transmite catre decodorul VS1002.Toata treaba e facuta de softul din PIC; fara acest soft, nu se intampla nimic.Bafta. Link spre comentariu
Stefan Postat Iunie 16, 2010 Partajează Postat Iunie 16, 2010 EchoMp3 v1.4 - MMC/SD Card MP3 player with VS1002D scrie chiar pe site http://www.techdesign.be/projects.htm criss20081 postezi la servicii si dai banu' Link spre comentariu
Vizitator criss20081 Postat Iunie 16, 2010 Partajează Postat Iunie 16, 2010 dar asa in mare nu puteti sa mi spuneti despre rolul sau sau cum functioneaza? Link spre comentariu
Liviu M Postat Iunie 16, 2010 Partajează Postat Iunie 16, 2010 http://www.vlsi.fi/en/products/vs1002.html Scuze, am citit in diagonala. Astea sunt informatii numai despre decoderul audio. Link spre comentariu
stefan_k Postat Iunie 16, 2010 Partajează Postat Iunie 16, 2010 dar asa in mare nu puteti sa mi spuneti despre rolul sau sau cum functioneaza?asa in mare tocmai ti-am spus.acum ai trei variante: - fie pui mana pe carte si iti bati capul sa pricepi ce e acolo. in momentul cand ai intrebari punctuale, poti sa intrebi, sunt sigur ca vei primi raspuns daca vei veni cu lectiile invatate - fie urmezi sugestia lui stefan_ro si rezolvi problema asa cum o rezolva multi (aici lumea se ajuta unii pe altii, dar nu va face nimeni munca altuia pe gratis) - optional, a treia varianta e sa nu alegi nici una din variantele de mai sus, caz in care vei ramane cu proiectul nefacut, etc. Link spre comentariu
kit Postat Iunie 16, 2010 Partajează Postat Iunie 16, 2010 pai daca te intereseaza doar care-i rolul picului in montaj, ai o descriere la adresa http://www.techdesign.be/projects/020/020.htm Link spre comentariu
nexus Postat Iunie 18, 2010 Partajează Postat Iunie 18, 2010 asta-i chiar proiectul de care vreau sa ma apuc acum.dar ca sa ma apuc sa inteleg ce-i acolo in soft, nici vorba; e prea complex. oricum codul sursa nu-i disponibil ci numai hex-ul si bootloader-ul. Link spre comentariu
stefan_k Postat Iunie 19, 2010 Partajează Postat Iunie 19, 2010 Faptul ca nu are disponibil codul sursa consider ca nu il face pretabil pt un proiect de diploma, mai ales copiat de pe net. Dar fiecare stie ce pretentii se cer de la proiectul respectiv. Complex e, dar chiar de neinteles nu are ce sa fie. Totul e sa il "spargi" in bucatile functionale; nu e musai ca ele sa fie intelese in detaliu. Asa din avion, ce e clar: - o librarie pt SD+FAT. stiu ca sunt librarii de genul acesta, pe de o parte e implementata scrierea/citirea blocurilor (parca 512bytes, daca imi aduc aminte bine) de pe cardul SD; bucata asta nu e foarte complexa, dar depinde si de microcontrollerul folosit (ram-ul disponibil). Peste acest nivel e implementat sistemul FAT, mai mult sau mai putin "complet". Pt proiectul de fata cred ca e suficient la nivel de citire (nu cred ca are functie de inregistrare). Exista destule implementari gratuite pt treaba asta. Punct de plecare (cu implementari pt avr, pic, etc): http://elm-chan.org/fsw/ff/00index_e.html - o librarie pt display-ul grafic; acesta depinde de tipul displayul folosit. Pt Nokia cred ca exista iar suficiente librarii gratuite. La o adica nu vad nici un motiv pentru care nu s-ar folosi chiar un display simplu gen 16x2 caractere. - mai departe lucrurile tind catre uzual: o interfata avand ca input cateva butoane (joystickul); citirea datelor din fisier prin intermediul librariei mai sus pomenite; livrarea datelor catre decodorul extern. Practic, pentru 70% din proiect ar trebui sa gasesti surse sau exemple suficiente; iar restul reprezinta doar legarea logica a respectivelor module. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum