Vizitator Alexandruelforum Postat Iunie 14, 2010 Partajează Postat Iunie 14, 2010 As fi vrut totusi sa aud si o explicatie detaliata ca sa fiu si eu convins 100% ca-i ars motorul.Ceva de genul:Din cauza ca sa ars numai statorul, rotorul mai face cateva rotatii cand e pus sub tensiune, dar nu are continuitate ca e rupt vreun fir de undeva.Toate motoarele arse mai merg o fractiune de secunda la turatie maxima?Cred ca am sa-l duc la un atelier de reparatii ca-s prea curios de cum se comporta. Link spre comentariu
gica70 Postat Iunie 15, 2010 Partajează Postat Iunie 15, 2010 Inainte sa se strice a mers cam vreo 30 de secunde scotand scantei, apoi o flama mai mare, miros de ars si n-a mai mers.Astea-s cuvintele tale; ce explicatie mai vrei? As vrea sa te mai intreb daca ai folosit drujba cu nivelul de ulei corect. Unii nu stiu ca ungerea lantului cu dinti este indinspensabila. Link spre comentariu
Vizitator Alexandruelforum Postat Iunie 15, 2010 Partajează Postat Iunie 15, 2010 Nu i-am mai pus pentru ca pierdea ulei, dupa ce am demontat-o am vazut ca racordul de la furtun la rezervor era slabit.Dar nu stiu ce legatura are cu motorul pentru ca uleiul unge lantul sa nu se uzeze. Link spre comentariu
srdjan Postat Iunie 15, 2010 Partajează Postat Iunie 15, 2010 frecare marita la lant inseamna cuplu rezistent mai mare la arbore ceea ce implica curent mai mare in motor, fapt ce duce la incalzire excesiva. la o anumita temperatura incepe sa se topeasca izolatia infasurarilor si ajung sa faca scurt circuit spirele. Link spre comentariu
Vizitator Alexandruelforum Postat Iunie 15, 2010 Partajează Postat Iunie 15, 2010 Da, asta era . Am forjat-o cel mai mult atunci cand s-a stricat, reprize de peste 1 minut si ulei deloc.Mersi pentru raspunsul concludent Link spre comentariu
srdjan Postat Iunie 16, 2010 Partajează Postat Iunie 16, 2010 poti incerca sa rebobinezi dupa ce te sfatuiesti cu cineva care a mai facut operatiunea. nu e treaba usoara. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 17, 2010 Partajează Postat Iunie 17, 2010 poti incerca sa rebobinezi dupa ce te sfatuiesti cu cineva care a mai facut operatiunea. nu e treaba usoara.Rebobinarea in sine e floare la ureche,problema care apare este ca trebuie echilibrat rotorul dupa aceea.Daca bobinatorul nu are cum sa il echilibreze dinamic chiar daca bobinajul rezista,rulmentii o sa se distruga destul de des,fiind motoare turate.Mai bine cautati alt motor sau rotor la fel. Link spre comentariu
gica70 Postat Iunie 17, 2010 Partajează Postat Iunie 17, 2010 Nu i-am mai pus pentru ca pierdea ulei, dupa ce am demontat-o am vazut ca racordul de la furtun la rezervor era slabit.Dar nu stiu ce legatura are cu motorul pentru ca uleiul unge lantul sa nu se uzeze.Pai creste curentul cand frecarea e mai mare...Nu are legatura cu cele anterioare si e (putin?) off; un nepot de-al meu a cumparat o masina de spalat si nu i-a deblocat contragreutatile de i-a topait masina prin casa cand a pornit-o. S-a facut praf si a avut pretentii la garantie...Concluzia e ca atunci cand folosesti o masinarie e bine sa ai rabdarea sa citesti tot ce scrie in cartea tehnica... Link spre comentariu
blazeu Postat Iunie 18, 2010 Partajează Postat Iunie 18, 2010 Sau exista o cauza de blocare a transmisiei spre lant (mai ales daca l-ai folosit fara ungere)Si eu am patit o figura asemanatoare: Fierastrau SOLO, 1400W: s-a incins colectorul si au zburat lamelele; reparat pe garantie, cu bombaneli. La a doua incingere, l-am oprit inainte de a face varza si carbunii: la bobinator, inlocuit colectorul, oricum compromis; rebobinat rotorul (prost, facea flama mare in gol, si o pereche de bobine s-au ars, si l-am mai rebobinat odata - pe garantia bobinatorului). Momentan, mai nou, nu mai ajunge uleiul la lant (nu-l mai folosesc, dar nici nu ma dumiresc dece nu mai curge uleiul - furtunul e ok, "pompita" e curata....)Probabil ca era model "hobby" si l-am solicitat prea tare, insa si motorul avea colectorul slab (ala a crapat de doua ori!)Concluzie: NICIODATA nu mai cumpar SOLO. Punct.Succes! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum