Vizitator Dani88br Postat Iunie 10, 2010 Partajează Postat Iunie 10, 2010 In primul rand as vrea sa salut pe toata lumea deoarece sunt nou pe forum iar acesta este primul meu post aici.Este vorba de un bmw e34 524td din 1989 si nu imi mai indica motorina,am scos sonda din rezervor am desfacuto si am constatat ca 2 sarme din nichelina (cred ca e materalul folosit) sonda are 3 sarmulite 1 groasa si 2 destul de subtiri, ei cele 2 s au rupt trebuie sa recunosc ca eu am produs scurtul,poveste lunga... Deci tot ansamblul arata foarte bine numai sarmulitile alea sunt intrerupte, acum nu stiu deunde sa cumpar asa ceva ca sa le pot inlocui, am desfacut un fir si am lua2 2 lite de cupru si le am pus acolo dar tot nu merge imi indica mereu plin indiferent unde e plutitorul, e clar ca am nevoie de acea sarmulita speciala, aveti idee unde pot gasi asa ceva, sau ma poate ajuta cineva din zona, eu stau in Braila, va multumesc ptr timpul acordat. Link spre comentariu
remus68 Postat Iunie 13, 2010 Partajează Postat Iunie 13, 2010 Sonda litrometrica este de fapt o rezistenta variabila. Cind ai facut scurtcircuit s-a ars si au ramas capetele. Trebuie vazut ce rezistenta maxima trebuie sa aiba (pentru a indica minimul din rezervor) si bobinata cu sirma de manganina sau constantan. Cam greu de efectuat aceasta operatiune - mai simplu ar fi sa comanzi una noua (sau din dezmembrari) si sa o inlocuiesti. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum