Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Comutator sursa de curent PC - Poate sari singur la 110V ?

Vizitator abrax

Postări Recomandate

Vizitator abrax

Ceau,Trebuie sa precizez, ca sunt un incepator in lucruri legate de electronica sau electrothenica. Raspund insa de o retea de calculatoare la o scoala unde, spre cosmarul nostru, avem calculatoare IBM. Acestea se strica intr-una si stau stricate mult timp, pentru ca piesele pentru IBM sunt adesea foarte scumpe si scoala desigur n-are bani. Primaria, de unde ne vin fondurile, se face si ea ca ploua. :sparge: Recent o alta sursa de curent s-a ars si comutatorul ei a fost la 110V. Crezand ca acel comutator nu poate sari de la sine (adica in urma unei stricaciuni) de la 220V la 110V a, trebuia desigur sa banuiesc, ca cineva a umblat la acesta. Pentru a fi insa sigur am mers la doua magazine de specialitate, care se ocupa de vanzarea de calculatoare si de componente PC, cat si la un electronist si toti mi-au spus, ca n-ar fi posibil, ca acest comutator sa sara singur de la 220V la 110V. Unii chiar au ras de mine, astfel ca trebuia sa le explic, ca trebuie sa fiu sigur de acest lucru, inainte de a lua o decizie. Pentru a exclude insa orice banuiala, as dori sa stiu, de la experti, cat mai multi la numar, daca este posibil sau nu, sa se intample asa ceva.PS: Mi-ar fi de mare folos, daca as putea primi macar cateva raspunsuri astazi.Multumesc in avans. Salutari,abrax

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 11
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• danb1974

1

• Depanatoru

1

• Dr.L

1

• lorik199

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Vizitator abrax

Exact asa ceva este. :) Multumesc mult de raspuns. Avand in vedere, ca erau opt calculatoare legate la aceeasi sursa, este posibil ca numai unul sa primeasca un astfel de soc ?

Link spre comentariu