Vizitator Claudiu Asan Postat Februarie 23, 2019 Partajează Postat Februarie 23, 2019 Salut am si o problema cu un audi a 6 din 2006 2.0 diesel Porneste foarte greu si la rece si cald. Dacă mă poate ajuta cine va multumesc Link spre comentariu
validae Postat Februarie 24, 2019 Partajează Postat Februarie 24, 2019 Păi și ești sigur că are o problemă electrică ? Dacă pornea greu la rece, ar fi fost bujiile incandescente, dar dacă pornește greu și la cald e altceva.Verifică injectoarele în primul rând, o diagnoză pe tester ai făcut ? Costă circa 50 Lei...și poți afla destule de acolo. Link spre comentariu
riderinblack Postat Februarie 24, 2019 Partajează Postat Februarie 24, 2019 Cati km are motorul (ideal ar fi sa zici si un cod motor)? Ai umblat cumva recent pe la distributie? Link spre comentariu
Voicueduard1993 Postat Aprilie 12, 2021 Partajează Postat Aprilie 12, 2021 Va salut! Am și eu o problema cu al meuA6 c7 4g 3.0 TDI 2011 . Mi sa aprins toată mașina efectiv,tot ceea ce înseamnă senzori. Nu îmi mai merge clima,stergatoarele când vor ele,semnale,avariile merg de exemplu. Mașina deși toate sunt aprinse merge normal,nu are alte probleme in afara de perne ca mi le umfla la maxim. Dacă cineva a întâlnit aceasta problema va rog sa ma ajutați și pe mine ca ma chinui cu ea prin o grămada de service-URI și mi-am tocat nervii. Va multumesc mult și zi frumoasa. Link spre comentariu
riderinblack Postat Aprilie 13, 2021 Partajează Postat Aprilie 13, 2021 O diagnoza ai facut la masina? Link spre comentariu
Adrian1216 Postat Februarie 7, 2023 Partajează Postat Februarie 7, 2023 Salutare! Am un Audi A6 c6 2006, 2.0 TDI, 140 CP si nu imi merge ventilatorul de habitaclu pe nici o treapta. Am incercat cu altul nou, nu a vrut nici ala, al meu pe direct a pornit. I.am verificat mufele la unitatea de clima unde am gasit doi pini oxidati, i.am curatat si a functionat pana seara. Au fost verificate toate firele dintre unitatea de clima si ventilator, nimic. Eroarea data este ceva gen lipsa comunicare intre unitatea de clima si ventilator. Am inlocuit unitatea de clima cu alta si pana sa ajung la electrician pentru Component Protection s.a oprit si asta. Am pus.o din nou pe a mea si a mers pentru aproximativ 25 minute. Ceva idei care ar fii problema? Link spre comentariu
riderinblack Postat Februarie 8, 2023 Partajează Postat Februarie 8, 2023 Trebuie sa verifici cablajul masinii (firele si mufele) dintre unitatea de climatizare si ventilator. Se verifica continuitatea cu tester auto cu bec cu incandescenta nu cu multimetrul. Link spre comentariu
ghitab Postat Februarie 9, 2023 Partajează Postat Februarie 9, 2023 Scoate mufa de la senzorul de presiune al freonului si verifica daca merge vent interior. Link spre comentariu
Adrian1216 Postat Februarie 10, 2023 Partajează Postat Februarie 10, 2023 Acum 16 ore, ghitab a spus: Scoate mufa de la senzorul de presiune al freonului si verifica daca merge vent interior. O sa incerc si o sa spun ce a iesit. Link spre comentariu
Adrian1216 Postat Februarie 16, 2023 Partajează Postat Februarie 16, 2023 Am scos mufa de la senzorul de presiune freon, dar nici o schimbare. Link spre comentariu
ghitab Postat Februarie 19, 2023 Partajează Postat Februarie 19, 2023 Trebuie sa verifici mai amanuntit. Intre unitatea de comanda si modul de pe ventilator este comunicatie LIN , pe acest bus este si sensorul de presiune freon, am intalnit cazuri cand acesta se defecteaza sa blocheze magistrala LIN. Iti trebuie un osciloscop sau un analizor serial/LIN ca sa monitorizezi exact LIN. Cealalta unitate de comanda chiar daca are CP active ar trebui sa iti mearga comanda dezaburire fata(vent merge pe treapata maxima) ca sa fii sigur ca ventilator si modul lui sunt ok. Succes Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum