Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

AUDI A6 CU PROBLEME ELECTRICE !!!


Vizitator audii

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 25
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • riderinblack

    3

  • Adrian1216

    3

  • ghitab

    2

  • Matrixu

    2

Top autori în acest subiect

Păi și ești sigur că are o problemă electrică ? Dacă pornea greu la rece, ar fi fost bujiile incandescente, dar dacă pornește greu și la cald e altceva.Verifică injectoarele în primul rând, o diagnoză pe tester ai făcut ? Costă circa 50 Lei...și poți afla destule de acolo.

Link spre comentariu
  • 2 ani mai târziu...

Va salut! Am și eu o problema cu al meuA6 c7 4g 3.0 TDI 2011 . Mi sa aprins toată mașina efectiv,tot ceea ce înseamnă senzori. Nu îmi mai merge clima,stergatoarele când vor ele,semnale,avariile merg de exemplu. Mașina deși toate sunt aprinse merge normal,nu are alte probleme in afara de perne ca mi le umfla la maxim. Dacă cineva a întâlnit aceasta problema va rog sa ma ajutați și pe mine ca ma chinui cu ea prin o grămada de service-URI și mi-am tocat nervii. Va multumesc mult și zi frumoasa.

Link spre comentariu
  • 1 an mai târziu...

Salutare! Am un Audi A6 c6 2006, 2.0 TDI, 140 CP si nu imi merge ventilatorul de habitaclu pe nici o treapta. Am incercat cu altul nou, nu a vrut nici ala, al meu pe direct a pornit. I.am verificat mufele la unitatea de clima unde am gasit doi pini oxidati, i.am curatat si a functionat pana seara. Au fost verificate toate firele dintre unitatea de clima si ventilator, nimic. Eroarea data este ceva gen lipsa comunicare intre unitatea de clima si ventilator. Am inlocuit unitatea de clima cu alta si pana sa ajung la electrician pentru Component Protection s.a oprit si asta. Am pus.o din nou pe a mea si a mers pentru aproximativ 25 minute. Ceva idei care ar fii problema?

Link spre comentariu

Trebuie sa verifici cablajul masinii (firele si mufele) dintre unitatea de climatizare si ventilator. Se verifica continuitatea cu tester auto cu bec cu incandescenta nu cu multimetrul.

Link spre comentariu

Trebuie sa verifici mai amanuntit. Intre unitatea de comanda si modul de pe ventilator este comunicatie LIN , pe acest bus este si sensorul de presiune freon, am intalnit cazuri cand acesta se defecteaza sa blocheze magistrala LIN. Iti trebuie un osciloscop sau un analizor serial/LIN ca sa monitorizezi exact LIN.

Cealalta unitate de comanda chiar daca are CP active ar trebui sa iti mearga comanda dezaburire fata(vent merge pe treapata maxima)  ca sa fii sigur ca ventilator si modul lui sunt ok.

Succes

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări