Vizitator cd8 Postat Iunie 5, 2010 Partajează Postat Iunie 5, 2010 Salut la toata lumea! Stiu ca pentru un cunoscator poate parea o intrebare stupida, dar sunt incepator si am urmatoarea problema: Incep un proiect la care voi folosi un atmega32 si 3 senzori: 1. un senzor (de pozitie unghiulara) care va trebui sa-mi declanseze o intrerupere la fiecare "citire" 2. si 3. doi senzori pe care ii voi citi cand am nevoie de ei uC va trebui sa-mi dea un semnal pe o iesire la anumite intervale de timp calculate in functie de senzorul de pozitie si de valorile citite de la ceilalti senzori si prelucrate apoi. Intrebarea pentru cei care cunosc atmega32 este la ce pini: sa conectez toate astea? PS: Mentionez ca am instalate WinAVR, AVRStudio, am manualul atmega32 (pe care-l studiez de vreo saptamana), am experienta (destul de bogata) de programare in C (e drept, nu cu microcontroler-e) si astept un "sut" de la cineva mai priceput ca mine care sa ma proiecteze inainte. Link spre comentariu
srdjan Postat Iunie 5, 2010 Partajează Postat Iunie 5, 2010 am sa te rog sa dai detalii despre toti senzorii si ajuta-ne sa intelegem mai bine ce vrei cu acel senzor de pozitie.pentru senzorul de pozitie cred ca vei folosi intrare INT0 iar pentru ceilalti 2 presupun ca intrari ADCtotusi trebuie sa prezinti mult mai clar ce ai si ce vrei sa faci.ca fapt divers iti spun doar ca e risipa de "potenta" acel atmega32 la aplicatia ta, cel putin la ce imi imaginez eu e suficient si ceva mic, lenes si ieftin Link spre comentariu