doru3160 Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 C1 e pt schimbare turatieCum schimba turatia(este motor colivie), nu este pentru amortizarea flamei contactului?Asa e,greseala mea,nu m-am uitat la valoare,si credeam ca nu mai are schimbator de turatie mecanic,am zis ca nu am avut Akord si nici nu vazusem poza cu motorul,cert e ca nu are treaba cu C1,si ca sa facem un rezumat,daca nu a fost schimat sensul la infasurari,singurul care mai poate face ceva ca sa se ajunga la acest fenomen,e C2,altfel e putin probabil sa mai existe o alta posibilitate. Link spre comentariu
miron1947 Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 fisele de test pe condensatoram procedat bine?Nu, trebuie deconectat din montaj condensatorul, altfel, masurati in paralel cu el infasurarile si rezistenta, si nu cu testerele se masoara, vedeti imaginea.[attachment=0]n2f.jpg[/attachment] Link spre comentariu
guttuso Postat Mai 28, 2010 Autor Partajează Postat Mai 28, 2010 parca nu as vrea sa-l deconectezchiar daca nu are curent pick-up-ul risc sa masor si valorile rezistentei?ma ating cu doua fire de condesator si de multimetru Link spre comentariu
miron1947 Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 chiar daca nu are curent pick-up-ul risc sa masor si valorile rezistentei?Da, decuplati-l macar la unul dintre capete si cu doua fire intrati in multimetru unde am marcat pe imagine. Link spre comentariu
guttuso Postat Mai 28, 2010 Autor Partajează Postat Mai 28, 2010 domnule miron as dori sa va intreb rezistentele si celalate piese se poat masura direct pe cablajexista riscul de a masura alte valori ale altor piese? Link spre comentariu
miron1947 Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 Da, avand in vedere ca piesele sunt interconectate. Link spre comentariu
guttuso Postat Mai 28, 2010 Autor Partajează Postat Mai 28, 2010 am intelesva multumesc foarte mult Link spre comentariu
guttuso Postat Mai 28, 2010 Autor Partajează Postat Mai 28, 2010 l-am masurat imi scrie valoare 1 ca si cum cele doua borne ar face contactclar e ars condesatoruleste un condensator de 0.022uf la 630v credce condesator ar fi compatibil?pot pune un condensator de voltaj mai mic? Link spre comentariu
miron1947 Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 l-am masurat imi scrie valoare 1Care condensator si pe ce domeniu?pot pune un condensator de voltaj mai mic?Preferabil este aceasta tensiune, sau il deconectati permanet si veti auzii o pocnitura in difuzoare la fiecare oprire/pornire a motorului. Link spre comentariu
guttuso Postat Mai 28, 2010 Autor Partajează Postat Mai 28, 2010 condensatorul C1cel cu valoarea:БMT-20.022MKф±10%630B1183daca pun doua fire in locasurile pt condensator si le unesc apare valaore 1cand masor C1 imi apare 1 pe displayul multimetrului Link spre comentariu
miron1947 Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 Dar cel de defazare de 1uF(C2), l-ati masurat? Daca afiseaza 1 pe domeniul uF, este bine.Masurati si rezistenta in serie cu el(R2). Link spre comentariu
guttuso Postat Mai 28, 2010 Autor Partajează Postat Mai 28, 2010 Dar cel de defazare de 1uF(C2), l-ati masurat? Daca afiseaza 1 pe domeniul uF, este bine.Masurati si rezistenta in serie cu el(R2).pe condesatoul C2 de 1uf multimetrul imi indica 0.937ufnu cred ca m-ar dereanja foarte mult daca s-ar auzi acea pocnitura de care spuneti d-voastra daca ar lipsi C1insa imi este teama sa nu se strice de tot pick-up-ul Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 Problemele simple au solutii complicate...inseamna ca mai trebuie sa verifici si R2,cred ca e cea verde de langa condensator,tot asa ii decuplezi macar un terminal si masori pe scala pt rezistente pe domeniul 2K si vezi ce spune,poate a oxidat legatura dintre terminal si firul rezistiv,ma indoiesc sa fie arsa la felul cum arata de...sovietic.C1 sa fie ultima grija,il poti inlocui cand vrei si daca vrei,in afara de acea pocnitura deranjanta,nu prea mai are alte efecte asupra functionarii. Link spre comentariu
guttuso Postat Mai 28, 2010 Autor Partajează Postat Mai 28, 2010 am modificat c1 cu unul funcional nu se mai invarte deloc motorasuldc? Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 Sigur ai uitat sa faci(refaci) o conexiune,C1 repet,nu ai grija lui,cu el sau fara motorul trebuie sa mearga,trebuie sa verifici continuitatea alimentarii,si corectitudinea alimentarii bobinei de fazare,numai ca iar vin cu acelasi sfat,e bine ca prima data sa vezi la altul cum face,asimilezi tot ce poti si dupa aia incerci,aici daca lucrezi cu tensiune,exista riscul sa dai de faza pe traseu,chiar daca motorul e la 110V,deci e un pic(mai mare) de pericol,si cum iti spuneam nu risti sa strici mai mult decat este...sigur cineva obisnuit cu ale meseriei ti-l rezolva in cateva minute.E de apreciat ambitia de a-l rezolva,dar ca sa-ti raspunda cineva la intrebarea ta de ce nu se mai invarte motorul,ar trebui sa masoare cate ceva(la modul generic vorbind) si dupa aia iti va putea da raspunsul corect. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum