guttuso Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 am un pick-up rusesc akkopg 201 cmepeo cu un singur defect, motorasul se invarte in sens invers, din ce cauza? Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 Din doua,una...ori cine l-a avut a vrut sa asculte muzica "invers" ori a fost decuplat motorul si la recablare au fost inversate sensurile infasurarilor...lucru mai rar intalnit,da se vede treaba ca se poate :rade:As inversa sensul infasurarii cuplate pe R2C2,se mai poate inversa sensul si daca se desface motorul,pt ungere de ex,si la montaj nu se tine cont de partea care a fost sus si jos,desi nu la toate motoarele e posibil asa ceva,nu am avut Akord ca sa pot spune... Link spre comentariu
mișa Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 Probabil nu se invirte strict invers ci porneste aleator, cind intr-o parte cind in alta. Schimba condensatorii de pe motor si cu un drum curata si greseaza lagarele cu ulei de mecanisme fine. Am patit si eu, cu mai multe motoare sincrone de genul asta din aparate vechi, printre care si cu un motor de picap NAD, al meu, in care nu a umblat nimeni la cablaj. S-a intimplat asta dupa ce a stat 15 ani nefolosit. Link spre comentariu
guttuso Postat Mai 28, 2010 Autor Partajează Postat Mai 28, 2010 nu s-a umblat in el niciodata Probabil nu se invirte strict invers ci porneste aleator, cind intr-o parte cind in alta. Schimba condensatorii de pe motor si cu un drum curata si greseaza lagarele cu ulei de mecanisme fine. Am patit si eu, cu mai multe motoare sincrone de genul asta din aparate vechi, printre care si cu un motor de picap NAD.care sunt condensatorii de pe motor Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 Daca nu e in urma unei interventii,varianta lui misa e cel mai probabila. Link spre comentariu
mișa Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 C1 si C2 din schema pe care ai pus-o. Eu cind am patit fenomenul am ramas foarte surprins...mai ales ca sensul de pornire era aleator... Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 Pt sens,doar C2,C1 e pt schimbare turatie,desi are dreptate misa,nu ai zis daca o ia ferm invers sau mai nimereste si sensul bun cateodata...e o diferenta. Link spre comentariu
guttuso Postat Mai 28, 2010 Autor Partajează Postat Mai 28, 2010 cand il pornesc se invarte invers...nu mai sta pe gandurice trebuie schimbat, C1 si C2? Link spre comentariu
mișa Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 Condensatorul de pornire are curent rezidual. In acest caz condensatorul de turatie a devenit condensator de pornire.Pentru inceput, daca nu s-a umblat la cablaj, schimba codensatorii cu unii noi, cu valoarea din schema. Link spre comentariu
guttuso Postat Mai 28, 2010 Autor Partajează Postat Mai 28, 2010 am desfacut pick-up-ul si care o fi condensatorul 1 si 2?in schema motorasul cum este simblozitatam pus si 2 imagini din pick-upPe piesa unde este legat firul rosu si-un fir albastru din prima imagine este scris MБТ4-11MKф ±10%250B1283∆mai este un condensator pe care este notat БMT-20.022MKф±10%630B1183dar ce inseamna nu stiu Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 pai ala e condensatorul C2, de 1mf/250V(m=micro)Vezi in schema unde duc legaturile de la C2 si sigur o sa dibuiesti simbolul motorului,dar daca sunt asa mari probleme te sfatuiesc sa apelezi la un prieten un pic mai priceput,sa nu strici mai tare in loc sa repari. Link spre comentariu
guttuso Postat Mai 28, 2010 Autor Partajează Postat Mai 28, 2010 0.022MKфinseamna 0.022uf (microfarazi)?am pus multimetrul pe c2 imi da o valoare..dupa care scade la zero Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 cam asta inseamna,0,022micro...sau 22 nano,cat despre masuratoare...ce sa zic,din cate imi dau seama e cam greu,mai bine incearca sa-l inlocuiesti cu unul sau un grup echivalent,cum te-a sfatuit si misa,sau revin la sfatul de mai sus,incearca la un cunoscut ceva mai priceput si sigur te rezolva,nu vreau sa jignesc,dar nu toti ne pricepem la toate,si aici desi pare simplu,daca bagajul de cunostinte e slabut,ca sa nu spun nul,e mai greu de sfatuit...de ex fiecare stie cam ce deviatie are acul la instrumentul lui la o valoare de 1micro,pe un cond bun,aici ne spui doar ca urca si coboara acul...sau ma rog,valoarea,daca ai folosit un digital,desi chiar era de preferat un acometru... Link spre comentariu
miron1947 Postat Mai 28, 2010 Partajează Postat Mai 28, 2010 C1 e pt schimbare turatieCum schimba turatia(este motor colivie), nu este pentru amortizarea flamei contactului? Link spre comentariu
guttuso Postat Mai 28, 2010 Autor Partajează Postat Mai 28, 2010 ca sa vad daca sunt buni condensatorii ajutati-ma sa-i masor va rog am un multimetru ca cel din imagine cum am procedat eu am pus comutatorul pe 2uf si fisele de test pe condensator am procedat bine? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum