Craciun Postat Mai 27, 2010 Partajează Postat Mai 27, 2010 Salut, M-am abonat si eu la RDs , de e mai ieftin si bun zice reclama. Am un router D-link 604 cu un port WAN si 4 porturi LAN pe cablu. Cand au venit cei de la RDS la instalarea internetului ziceu ca nu asigura suport tehnic si pentru router ci doar pentru conexiune directa. In contract nu se specifica ca nu poti avea mai multe computere si la relatii publice au zis ca pot avea cate computere doresc in LAN ca ei nu restrictioneaza accesul. I-am rugat (contra cost desigur) sa faca ei setarile in router prima data fiindca stiu ce echipament au spre reteaua lor si sa fie compatibile. Au facut pe portul de Wan setarile : PPPOE , DynamicPPPOE , user , parola, service name ,Maximum idle time =0 minute, conect mode select=always on , change TTL value=enable. Eu pe LAN (am 2 computere) si ruterul are server de DHCP si aloca computerelor adresele tot dinamic. Deci de 2 zile de cand sunt la ei ba picat netul intr-una, ba se misca bine. Cand am sunat la reclamatii , m-au pus sa fac teste pe conexiune directa si nu reusea sa se conecteze dand alternativ eroare 678 sau 718. A avut si vreo 2 conectari dar nu se misca deloc bine pe net. Am observat ca dupa cateva ore sau chiar mai repede isi revine conexinuea la net de la sine. A venit unul de la ei sa verifice in urma sesizarii mele dar conexiunea isi revenise intre timp si ala doar s-a mai uitat pe setarile ruterului si a zis ca e ok. Azi iar a picat si am sunat din nou , si iar trimit pe unul. Ce sfat imi dati ? Am nevoie de net pe ambele computere , se poate si fara router oare , sa nu mai faca atatea figuri portul ala al lor de intrare ? Daca da , cum ? Apreciez orice sfat. Link spre comentariu
junior Postat Mai 27, 2010 Partajează Postat Mai 27, 2010 Daca si pe direct tot ai probleme atunci buba e intre echipamentul lor si tine .Verifica daca nu cumva cablul de retea e mufat prost ( contacte imperfecte , mufa cu imperfectiuni etc) ,Eventual misca de mufa aia si vezi daca are vre-un efect . Link spre comentariu
yo9hnf Postat Mai 27, 2010 Partajează Postat Mai 27, 2010 Subscriu !Eu in Ploiesti am la UPC netul si tot asa , imi pica si routerul si internetul, dar in Bucuresti sunt la RDS, am un router wireless+4LAN, un calculator langa router si unul la 35m (cu telealimentare pentru router) si merge PERFECT.Daca sunteti din Ploiesti, va pot face eu conexiunile gratis. Link spre comentariu
junior Postat Mai 27, 2010 Partajează Postat Mai 27, 2010 718 este eroare de la provider si semnifica user sau passwd incorecte . 678 poate insemna una din situatiile de mai jos : 1. A network cable is disconnected. 2. The modem has been disabled. 3. The modem drivers are corrupted. 4. Spyware is running on the computer and is interfering with the connection. 5. Winsock has to be repaired. 6.Third-party firewall software is blocking the connection. Link spre comentariu
Craciun Postat Mai 27, 2010 Autor Partajează Postat Mai 27, 2010 Multumesc de intentie yo9hnf. Au venit azi de 2 ori si au schimbat 2 echipamente, momentan a inceput sa mearga din nou atat prin conexiune directa cat si prin ruter. Sa vedem ce se mai intampla maine Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum