Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

subwoofer auto ???

Vizitator pija

Postări Recomandate

Vizitator pija

sal , sunt incepator si nu prea ma pricep, am cumparat 2 difuzoare din care as vrea sa fac 2 subwoofere dar nu stiu exact cum sa leg aceste dif pt ca au 2 - si 2 + , alta problema ar fi cum fac cutiile pt ca nu stiu ce dim trebuiesc , nu stiu daca sunt dif pt incinta inchisa sau nu sper sa m-a ajute cineva , dif sunt noi si o sa va dau datele despre ele [ cred ca nu sunt de firma ] dif : Semtoni yl-129910 ,12" [31mm],2"[50mm]ASV voice coil:4ohmi+4ohmi,1418g,Strontium magnet,frequency response:26~1300Hz, Sensitivity:90dB /w/m ,Impedance :8 ohm/2 ohm/4 ohm/4 ohm , cam asta scrie pe ele si mai am o schita sa leg dif in paralel sau in serie, i-mi trebuie si ceva filtre ? , de asemenea nu stiu ce inseamna dif activ sau nu

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ionut20

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Vizitator ralphmandl

iti spun partea de cum le legi pt ca la cutii nu ma pricep. ai 3 modalitati1. legate in paralel astfel vei avea Z=2 ohmi (vezi sa suporte statia impedanta de 2 ohmi)2. le legi in serie astfel vei avea Z=8 ohmi3. le legi pe 2 canale daca ai o statie pentru 2 canaledintre aceste 3 modalitati cea mai eficienta este prima varianta, dar daca statia nu suporta impedanta de 2 ohmi risti sa arzi finalii statiei, deci mare atentie

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...

Informații Importante