Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Led de 9V

Vizitator pycostef

Postări Recomandate

Vizitator pycostef

Buna ziua si bun gasit tuturor...sunt incepator in ale electronicii si as avea si eu o intrebare la voi: vreau sa fac o instalatie compusa dintr-un led la un capat un fir si o mufa la celalalt capat, iar ledul respectiv sa il alimentez de la o baterie de 9V...intrebarea mea este dc se poate asa ceva si dc da, ce led trb sa cumpar, adica cum sa cer la magazin...mufa banuiesc ca trb sa o cumpar in functie de locul unde intra ????...va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Stefan

1

• Marian

1

• cristian_draghiescu

1

• remus68

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Vizitator pycostef

Deci sa inteleg ca fara rezistenta nu merge ? Dc trb neaparat rezistenta unde trb sa o lipesc sau cum ? Va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
  • 1 an mai târziu...

rez spn pt ca trb lmt crt pn led.ai inteles ceva ?