Vizitator Sinny85 Postat Mai 19, 2010 Partajează Postat Mai 19, 2010 in ultimele 3 luni am schimbat din cauza sictiritilor astia de prin service-uri bujiile, fisele, senzorul acceleratie, sonda lambda...toate ca sa ajunga la concluzia ca am un injector mort....bataie de joc...ma poate ajuta cineva va rog cu un soft de diagnoza pentru daewoo ?! ( nu d`alea free de pe net ca am incercat 1000 si nu arata parametrii corecti :( Va rooog !!! Multumesc Link spre comentariu
djdansmart Postat Mai 19, 2010 Partajează Postat Mai 19, 2010 Iti trebuie si interfata..ai interfata pt daewoo? Link spre comentariu
Vizitator Sinny85 Postat Mai 20, 2010 Partajează Postat Mai 20, 2010 Da, am cablu doar ca nu am gasit soft sa contina daewoo...am incercat cu PCM Scan, moDiag, ProScan dar imi arata parametrii aiurea :(Uite asta e cablul Link spre comentariu
gabiferaru Postat Mai 20, 2010 Partajează Postat Mai 20, 2010 Ai incercat aici: http://www.daewooclub.ro/forum/ ? Link spre comentariu
Vizitator Sinny85 Postat Mai 20, 2010 Partajează Postat Mai 20, 2010 da, sunt membru de 2 ani acolo...citesc zilnic nu au decat pentru ALDL :( Link spre comentariu
suat Postat Iunie 8, 2010 Partajează Postat Iunie 8, 2010 Salut.Intrebare pentru tine. Ti se aprinde in bord martorul luminos pentru portiera deschisa? [ e langa martorul ptr proiectoare ] ai martor luminos pentru lumini de intalnire? Link spre comentariu
Vizitator Sinny85 Postat Octombrie 21, 2010 Partajează Postat Octombrie 21, 2010 Salut. Eu am versiunea cheala...fara proiectoare, fara aer fara servo...dar oricum nu am martor nici pentru usi nici pentru faruri.Dar pana la urma are cineva soft de diagnoza ptr Daewoo Matiz euro 4, OBD2 ?!Multumesc ! Link spre comentariu
marinescug Postat Octombrie 21, 2010 Partajează Postat Octombrie 21, 2010 Salut. Eu am versiunea cheala...fara proiectoare, fara aer fara servo...dar oricum nu am martor nici pentru usi nici pentru faruri.Dar pana la urma are cineva soft de diagnoza ptr Daewoo Matiz euro 4, OBD2 ?!Multumesc !Am cititor de coduri generic OBD2. Nu cred ca se pupa cu matizul ,care stiam ca e ALDL. Daca vrei, incercam. Am si manualul de service ca si PDF. De acolo se pot lua codurile indicate de sistem. Link spre comentariu
Vizitator Sinny85 Postat Octombrie 21, 2010 Partajează Postat Octombrie 21, 2010 Eu am incercat PCM Scan, ScanMaster si ProScan...dar nu aveau Daewoo si nu citeau bine senzorii...adica i l-am aratat cuiva care lucreaza cu soft ptr daewoo si mi-a zis ca valorile alea sunt total aiurea...in fara de codurile de eroare nu prea poti face cine stie ce cu ele...Pe mine ma interesa mai mult sa citesc valorile senzorilor MAP, avansul, timpii de injectie... Link spre comentariu
alfabit Postat Octombrie 21, 2010 Partajează Postat Octombrie 21, 2010 Uite cum sta treaba, eu am avut Matiz pe care l-am vindut acum citeva saptamini.La 3000 km s-a aprins becul de avarie ( MIL sau SES cum i se zice ) asa ca am fost " fortat " sa-mi fac interfata, prima pe serial si urmatoarea pe USB, cu care am citit codul de eroare si am stins becul, lucru care la service m-ar fi costat mult mai mult decit au costat piesele pentru interfete. Sa stii ca soft pentru Daewoo ( de orice tip, nu numai Matiz ) care sa-ti arate TOTI parametrii nu ai sa gasesti pentru ca sint proprietatea Daewoo, numai scula SCAN100 de service ii stie sa-i citeasca pe toti, de ex. timpii de injectie nu-i arata nici un soft de pe net, restul arata: MAP, avans, temperaturi aer, apa, turatie, sonde lambda, pozitie clapeta acceleratie astia da.Matizul era OBD2 ( nu ALDL ), Euro3, fabricat 2006, ar trebui sa mearga cu interfata ta, care e facuta cu ELM 327, a mea era cu ELM323 ( clona ) Link spre comentariu
Vizitator Sinny85 Postat Octombrie 21, 2010 Partajează Postat Octombrie 21, 2010 Aha, multumesc ! ;) De asta l-am cumparat si eu...ca era 80 RON diagnosticarea in service...si dupa ce am facut-o odata si m-au aburit ca e benzina, a sters eroare si dupa 2 zile mi-a aparut iar...asa ca am decis sa dau 150 RON pe interfata si de atunci mi le sterg singur Si am si rezolvat problema...era o bujie moarta care mi-a injundat un injector...Si care ar fi softul recomandat de tine ?! Ala care zici ca arata si timpii de injectie si clapeta acceleratie ?! Link spre comentariu
alfabit Postat Octombrie 21, 2010 Partajează Postat Octombrie 21, 2010 Incearca ScanMaster si ProScan, arata toti senzorii si codurile de eroare dar niciunul nu arata timpii de injectie. Asa cum am zis si inainte, timpii de injectie se vad doar cu scan100 in service ( costa circa 3000$ ), sint parametrii proprietari care nu sint comunicati de Daewoo sau GM sau cine i-a mostenit de la Daewoo. Nu sint softuri home-use pentru asa-ceva, de-asta nici pe forumuri nu ai sa gasesti exact ce cauti tu, dar cu un pic de experienta de mecanica te poti descurca cu ce exista. Un injector nefunctional se gaseste si fara nici un soft-interfata-laptop de catre un mecanic cit-de-cit bun Link spre comentariu
Vizitator Sinny85 Postat Octombrie 21, 2010 Partajează Postat Octombrie 21, 2010 Da, dar din pacate se gasesc din ce in ce mai rar...dupa mecanicii din reprezentanta m-am luat si am schimbat sonda lamba, fise si bujii...ca in cele din urma sa-si dea seama...e injectorul :( pai da...ce altceva mai ramasese Link spre comentariu
marinescug Postat Octombrie 21, 2010 Partajează Postat Octombrie 21, 2010 Da, dar din pacate se gasesc din ce in ce mai rar...dupa mecanicii din reprezentanta m-am luat si am schimbat sonda lamba, fise si bujii...ca in cele din urma sa-si dea seama...e injectorul :( pai da...ce altceva mai ramaseseECU cu totul. La cat de hamesitzi sunt si la cat ulei isi pun pentru ei la fiecare schimb (niciodat nu am primt restul de ulei), nu ma mai mira nimic. La nestiutori scriu daor ca schimbna curelele, samd. Link spre comentariu
alfabit Postat Octombrie 21, 2010 Partajează Postat Octombrie 21, 2010 Da, ca era si greu tare...Se scoate conectorul la fiecare injector pe rind si se vede ce se intimpla cu mersul motorului. Daca nu se intimpla nimic, inseamna ca e ori injectorul ori bujia. E greu, injectoarele sint in spatele motorului, si el " marele mecanic-specialist " sta in fata motorului si nu pune mina cu motorul mergind sa nu-si agate cravata... Oricum ar fi fost prea mult sa-i ceri sa-si fi dat seama ca motorul merge in 2 cil in loc de 3. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum