boederyakumo Postat Mai 19, 2010 Partajează Postat Mai 19, 2010 Posibil rotor in scurt circuit, (incearca si varianta)mergi cu rotorul la un strungar,(atentie)cand face operatia de strunjire sa sprijine axul in chirner pentru o prelucrare uniforma a colectorului,(nu am specificat jug rotoric) si sa corectezi colectorul !!!(dupa strunjire sa faca si o slefuire cu smirghel cat mai fin, (tot pe strung).Dupa strunjire curata cu grija intre lamele si mai incearca odata.(carbunii sa fie buni).Dragi colegi, nu mai inebuniti omul cu tot felul de metode care mai de care mai ciudate, nu ca nu ar exista pareri si dreptul de a avea pareri.Solutia de a remedia un rotor, cand are o problema tehnica de genul acesta este chiar solutia ce am prezentat-o mai sus.Altceva nu se mai poate face daca acel rotor este compromis si are spire in scurt.Rezolvarea(altul), asa cum a spus si colegul nostru Ola Nicolas. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 19, 2010 Partajează Postat Mai 19, 2010 Puteti incerca rectificarea daca santul lasat de perii nu este prea adanc.Strungarul stie mai bine cum sa faca aceasta operatiune... D-le Ola am specificat ca operatiunea o face un strungar dar vad ca pricepi greu.Cei care lucreaza efectiv la un strung ,masina de rectificat,freza etc cred ca au inteles unde se face operatiunea si de catre cine. Eu inteleg ca vrei sa dai solutii pentru toate intrebarile puse pe acest forum dar cred ca doar partea teoretica o stapanesti mai bine zis stii sa cauti raspunsuri si sa exploatezi calculatorul. Lasa teoria si treci la practica . Rectificarea este denumirea tehnica a unei operatiuni care se face cu piatra de rectificat si pe masini speciale de rectificat. Pe strung nu se fac de obicei rectificari. Oricum eu nu dau solutii obligatorii si nu vad de ce atata vehementa. Din punctul meu de vedere, eu pun aici solutii din practica mea, asa cum altii dau solutii din practica lor. Iar teoria si uzul coerent, sau nu al calculatorului il face cineva numai atunci cand foloseste foarte multe linckuri in argumentatie. Personal folosesc aceste linckuri, doar atunci cand este strict necesar. Link spre comentariu
nostrom Postat Mai 19, 2010 Partajează Postat Mai 19, 2010 Cand aveti timp mai consultati si DEX-l Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 19, 2010 Partajează Postat Mai 19, 2010 Cand aveti timp mai consultati si DEX-lIata, spre exemplu acum am timp si am sa dau un exemplu din dex. Aici se poate gasi urmatoarea definitie extinsa pentru notiunea de gradient: gradient - GRADIÉNT, gradienţi, s.m. Mărime care indică variaţia presiunii barometrice sau a temperaturii în anumite condiţii. [Pr.: -di-ent] – Din fr. gradient. GRADIÉNT s. m. 1. (mat.) variaţie pe unitatea de lungime a unei mărimi scalare. ... Am subliniat cu rosu notiunea de baza si cu maron definitia data pentru notiunea de gradient utilizata in matematica. Iar acum ne ducem la pagina 14 a Culegerii de Probleme de Mecanica de conf. dr. Constantin Plavitiu si conf. dr. Traian Cretu, aparuta in Editura Tehnica - Bucuresti 1974 si citim: Prin gradient se intelege un vector rezultat prin derivarea unei functii scalare fi (caracter grec) in raport cu o directie data r (vector) Acum nu ramane decat sa apreciem, toti cei ce am folosit in studiul practic al matematicii vectoriale culegerea de probleme de mai sus, cine are dreptate - grupul de lingvisti, autori ai DEX-ului, care putin probabil sa aiba veleitati matematice si care sustin ca gradientul nu este decat o simpla ...variaţie pe unitatea de lungime a unei mărimi scalare, sau cei doi matematicieni de cariera prin definitia citata mai sus, care ne spun (mai simplu) ca gradientul este rezultatul unei operatii de derivare vectoriala facuta asupra unei functii scalare? Am folosit un exemplu din matematica pentru a nu conditiona intelegerea acestor chestiuni de stricta specializare intr-o disciplina tehnica, sau alta. Si apoi cum am putea considera definitiile DEX-ului? Teorie?... Sau practica? Link spre comentariu
iahim999 Postat Iunie 20, 2010 Autor Partajează Postat Iunie 20, 2010 Nici pana acum nu am facut nimic cu flexul daca il vrea cineva il vand Astept oferte... Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 20, 2010 Partajează Postat Iunie 20, 2010 Nici pana acum nu am facut nimic cu flexul daca il vrea cineva il vand Astept oferte...Cred ca ai sanse mai mari la vanzari. Nu insista aici, caci devii offtopic. Link spre comentariu
iulidan2 Postat Iunie 20, 2010 Partajează Postat Iunie 20, 2010 In mod normal, orice bobinator meserias, are o scula speciala, pune rotorul pe ea si iti spune daca se merita sa rectifici colectorul sau ai spire in scurt. Link spre comentariu
iahim999 Postat Iunie 23, 2010 Autor Partajează Postat Iunie 23, 2010 O sa caut in Baia Mare pe cineva care bobineaza sau poate incerc la o reprezentanta BOSCH chiar daca e Hitachi :jytuiyuE pacat de el ca merge de mers,dar e prea mare flama si nu are putere Link spre comentariu
CIBY2 Postat Iunie 23, 2010 Partajează Postat Iunie 23, 2010 Lasand la o parte micile contradictii off topic ce nu-si au locul pe acest thread, din modesta mea experienta pot spune ca nu am intalnit acest defect care sa aiba alta cauza decat spire in scurt circuit in rotor.Nu spun arunca-l, dar nici "meseriasii" nostri, fie ei si din Ardeal, nu-l mai pot face. Problema nu este la bobinat, ci la rigidizarea bobinajului pe rotor, care presupune o tehnica mai putin uzuala si materiale speciale pe care nu le vei gasi intr-un atelier de cartier. Si in plus, mai trebuie facuta si centrarea dinamica pe care "meseriasii" nostri nu prea o cunosc. Turatia la disc ajunge la 10.000 rot/min si daca inmultim cu demutiplicarea pinioanelor, care de obicei se situeaza peste 2,5, ajungem usor sa depasim 25.000 rot/min la rotor.Crezi ca vor sta spirele frumusel la locul lor la turatia asta, in cazul bobinarii rotorului "pe romaneste"? Eu m-as mira! Link spre comentariu
iahim999 Postat Iunie 27, 2010 Autor Partajează Postat Iunie 27, 2010 Nu vroiam sa il bobinez,dar cei care bobineaza pot sa imi spuna daca se poate face rotorul(flexul merge,dar face o flama mare si rotorul e cu gropite mici) Link spre comentariu
philipo4you Postat Iulie 16, 2010 Partajează Postat Iulie 16, 2010 Daca scoate scintei la rotor dupa ce ai pus perii noi atunci cel putin una din infasurarile rotorului este in scurt circuit. O rectificare a colectorului nu ajuta la nimc !!! O rebobinare a rotorului ajuta, dar daca nu ai posibilitatea sa il echilibrezi dinamic dupa rebobinare, atunci este o munca in zadar, rebobinarea!!!!!!Singura solutie este sa cumperi un rotor nou de la un magazin care comercializeaza asa ceva.Hitachi are o reprezentanta in Bucuresti si daca suni la ei iti spun unde este cel mai apropiat distribuitor! Link spre comentariu
iahim999 Postat Iulie 16, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 16, 2010 Poate ma costa cat un flex nou sau jumate pretul lui :cry: Link spre comentariu
philipo4you Postat Iulie 16, 2010 Partajează Postat Iulie 16, 2010 Nu cred ca te va costa chiar cit valoarea lui !! Dar ar putea fi cam 40% din valoarea sa. Rotorul este cea mai scumpa piesa a oricarei masini electrice ! +40 (31) 8052719 Nr de telefon al reprezentantei din RO Si adresa din Bucuresti S.C. Hitachi Power Tools Romania S.R.L. Adresă Strada Sf. Gheorghe, nr. 20 77145 Oraş Pantelimon Jud. Ilfov România au si site http://www.hitachi-powertools.ro/ dar vad ca nu merge Suna pe fix si cerele sa iti dea un numar de telefon al celui mai apropiat distribuitor Link spre comentariu
iahim999 Postat Iulie 16, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 16, 2010 Multumesc frumos si sper sa il fac ca e pacat de el :cry: Link spre comentariu
philipo4you Postat Septembrie 7, 2010 Partajează Postat Septembrie 7, 2010 Ai mai reusit sa repari polizorul? Ce model este de fapt? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum