viopa Postat Mai 19, 2010 Partajează Postat Mai 19, 2010 Sunt construite incepand cu 2008.Baza de date spune pana cand sunt stocate pozele... Link spre comentariu
radusa Postat Mai 20, 2010 Partajează Postat Mai 20, 2010 Mie din albumul foto mi s-au dus la suflet toate aparatele de radio reconditionate. Se vede pe langa tehnica si cunostintele deosebite si ca s-a pus mult suflet. Nu pot spune decat, MINUNAT.Dar totusi o intrebare. Am vazut cum faci la casete, la sasie, la panza etc, dar cum reconditionezi o scala de sticla, la care e sarita vopseaua. Imi cer scuze, daca intrebarea intra in categoria secretelor profesionale. Link spre comentariu
viopa Postat Mai 20, 2010 Partajează Postat Mai 20, 2010 Cu parere de rau, nu pot raspunde. Am inteles [din discutiile de pe forum , legate de scala aparatelor] ca se pot face din nou prin serigrafie.Cica este o metoda foarte buna, dar nu mai sunt meseriasi, serigrafi. Sincer, daca am sa gasesc pe unul, l-as plati sa ma invete.Multumesc de aprecieri! Incerc sa fac cat mai bine, daca tot fac un lucru. Link spre comentariu
radusa Postat Mai 20, 2010 Partajează Postat Mai 20, 2010 Incerc sa fac cat mai bine, daca tot fac un lucru.Asa mi se pare si corect. Succes in continuare. Link spre comentariu
Ashky Postat Mai 20, 2010 Partajează Postat Mai 20, 2010 motorul nu se va gripa deoarece el are ulei in el De acord, stiam asta ca am facut si eu ceva frigotehnie, dar uleiul ala e jos in oala si nu vad cum ar putea ajunge sa unga pistonul care e sus.Dar cine stie, poate vaporii de ulei sunt deajuns ptr ungere, dar la un moment dat se va termina uleiul si tot la gripare se ajunge.Daca nu dai o avere pe el si tine macar un an, merita.P.S. Incearca cu un compresor de aer conditionat daca ai de unde sa iei.Are debitul muuult mai mare. Link spre comentariu
bmxdany Postat Mai 21, 2010 Autor Partajează Postat Mai 21, 2010 acum 2 ani tata a avut de dus la fier vechi vreo 5 aere conditionatedar atunci eram mic si nu stiam ca le pot folosiera la fier vechi unul dar nu m-am uitat bine la elpoate mai gasesc vreo unul si il fac cu 2 compresoarestiam ca , compresoarele de aer conditinat sunt fara pistonsunt ca mazda rx7 -wakneelnu stiu daca functioneaza pentru ce vreau euastept pareri Link spre comentariu
Ashky Postat Mai 21, 2010 Partajează Postat Mai 21, 2010 Majoritatea nu sunt cu piston, sunt rotative, adica au un excentric si o rola in loc de piston.Cum am zis si mai sus, daca nu costa o avere merita folosit.Eventual se mai completeaza din cand in cand cu ulei frigorific. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 21, 2010 Partajează Postat Mai 21, 2010 acum 2 ani tata a avut de dus la fier vechi vreo 5 aere conditionatedar atunci eram mic si nu stiam ca le pot folosiera la fier vechi unul dar nu m-am uitat bine la elpoate mai gasesc vreo unul si il fac cu 2 compresoarestiam ca , compresoarele de aer conditinat sunt fara pistonsunt ca mazda rx7 -wakneelnu stiu daca functioneaza pentru ce vreau euastept pareriSi inca ce bine merg,daca gasesti cu compresor Toshiba facut in Japonia cred ca il ai pe viata.Cand e folosit intensiv e bine sa se schimbe uleiul o data la 300-400ore de functionare(se impurifica cu umezeala din aer)dar tot ulei ptr. agregate frigorifice.Pe butelia de aer trebuie montata o supapa de refulare(siguranta)la 8bari,altfel daca se intampla sa nu decupleze presostatul presiunea creste periculos.Un compresor de acest fel chiar cu uzura avansata poate sa ridice presiunea la 20-30bari fara probleme.Uleiul de ungere este in partea de jos si circula prin axul motorului si asigura ungerea partilor mobile dupa care revine din nou pe fundul vasului si ciclul se repeta. Link spre comentariu
bmxdany Postat Mai 21, 2010 Autor Partajează Postat Mai 21, 2010 pentru motorul pe care il am acum nu voi pune presorstat deoarece cand vopsesc, pistolul consuma mult aeriar cand porneste motorul nu face fataacum cand vopsesc il las deschis chiar si asa trebuie sa fac pauze pentru reumplereo sa mai cat un compresor de aer conditionatsi poate le las pe amun2 Link spre comentariu
davidut5 Postat Mai 21, 2010 Partajează Postat Mai 21, 2010 am intrat in posesia unui motor de frigider de 94W, eu l-am scos de la un frigider, si cand l-am scos a curs ceva din el pe o conducta si parca fierbea cand ajungea pe pamant, cumva ala era uleiul de ungere? Daca da merge si fara el? Si cum imi dau seama pe care intra sau iese aerul, il bag la curent?As vrea sa-l folosesct pt a umfla roti de bicicleta de masina daca merge, am o butelie de vreo 60 L, baga 7 bari in ea in cateva ore sau..., Link spre comentariu
bmxdany Postat Mai 21, 2010 Autor Partajează Postat Mai 21, 2010 cred ca acela era freonul nu iesea sub presiune??il poti face pentru roti de bicicletaeste chiar foarte simpluiti trebuie un stut dinala pt roataun furtun ,un manometru , un teu si cativa bradutipui un furtun pe iesire la compresor iar la capat pui teul cu o adaptare pentru furtun, atasezi manometrul iar pentru conexiunea intre roata si teu folosesti un furtun de pompa daca vrei sa faci cu o butelie de aer e putin mai complicatiti trebuie si o valva de sensaerul iese pe conducta mai mica iar celelalte 2 sunt pentru vacum(in caz ca ai nevoie) Link spre comentariu
nickrvl Postat Mai 23, 2010 Partajează Postat Mai 23, 2010 As vrea sa-l folosesct pt a umfla roti de bicicleta de masina daca merge, am o butelie de vreo 60 L, baga 7 bari in ea in cateva ore sau...,Merge sigur, pentru umflat roti vreau sa spun si nu numai...Eu am folosit un astfel de motor pentru un aerograf, am fost multumit, asigura destul debit de aer pentru el. Am vazut si roti umflate cu acesta, o sa fi impresionat cit de repede umfla, si in acest caz nu mai ai nevoie de un rezervor suplimentar, tampon, rolul acestuia il preia insasi roata, totusi un regulator de presiune inseriat pe traseu e mai mult decit binevenit, altfel i-ti trebuie un manometru si sa stai cu ochii atintiti spre el si cu mina pe butonul de stop Link spre comentariu
davidut5 Postat Mai 23, 2010 Partajează Postat Mai 23, 2010 merge foarte bine , am umflat si roti de bicicleta si roti de masina, singura chestie care nu-mi place este ca daca ai ratat prima pornire trebuie sa incerci iar peste un minut, si cu presiune pe iesire nu porneste deloc Link spre comentariu
gcom61 Postat Mai 23, 2010 Partajează Postat Mai 23, 2010 Daca are cele 2 relee(pornire si termic),chiar daca are presiune in circuit,va declansa termicul,si dupa racire va porni compresorul(are supapa de sens incorporata).Si inca o informatie;in partea de jos a carcasei compresorului ar trebuii sa fie ulei,care este antrenat de un [snec]prin interiorul axului motorului pana in spatele pistonului. Link spre comentariu
davidut5 Postat Mai 23, 2010 Partajează Postat Mai 23, 2010 si cu motorul rasturnat nu curge uleiul pe conducta nu?eu nu l-am lasat mult in priza daca nu pornea, ca baraia si il scotem si incercam mai tarziumotorul este made in Spain Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum