Vizitator Nestap Postat Mai 16, 2010 Partajează Postat Mai 16, 2010 Salut,cine poate sa ma jute sa calculez pentru a crea un transformator de tensiune de la 12v la 450v ?? Link spre comentariu
Relav Postat Mai 16, 2010 Partajează Postat Mai 16, 2010 Da mai multe detalii. Ce putere, la ce vrei sa il folosesti, vrei 450V ca sau cc ? Poate sa te putem ajuta. Altfel, nu !!! Link spre comentariu
Vizitator Nestap Postat Mai 16, 2010 Partajează Postat Mai 16, 2010 eu sunt incepator si multe lucruri despre proectul acesta nu stiu dar stiu:sursa este de la acumulator de mashina! pe o fregventa ~800-1000 Hzpenru generare impulsurilor voi folosi un micro-circuit TL494eu am un exemplu de transformator care merge dar nu pot sa gasesc pentru el piesa(miezul din inauntru- Permaloe)marimea permaloe - (diamentrul)K80 * 50 * 20prima infasurare 600 de cercuri (0.6mm);a doua infasurare este formata din 2 parti: a cite 24 de cercuri (2mm) eu una ce pot gasi: FERID diametru 45 mmce imi puteti propune? cu ce pot sa inlocuesc asa ceva? Link spre comentariu
moro Postat Mai 16, 2010 Partajează Postat Mai 16, 2010 Poti face o sursa in comutatie cu tl494 ridicatoare de tensiune, in configuratie push-pull care sa iti dea in secundar ce tensiune vrei tu, poti realiza si o reactie de stabilizare cu un optocuplor comandat de un shunt electronic (tl431)Da mai multe detalii, putere si ce vrei sa alimentezi cu sursa respectiva Link spre comentariu
Vizitator Nestap Postat Mai 16, 2010 Partajează Postat Mai 16, 2010 credca transformatorul trebue... tl494 numai genereaza impulsurile pentru transformare dar dupa transformator stau 2 capacitoare a cite 100uF 450V inserie ceva de genu acesta : aici Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare