Vizitator ionut100 Postat Mai 11, 2010 Partajează Postat Mai 11, 2010 Am 2 difuzoare sylb-10 si vreau sa le construiesc 2 boxe.Daca ma poate ajuta cineva cu dimensiunile boxei si in ce tip de boxa trebuie sa lucreze(sunt incepator).Datele difuzorului:Revc=3,62Fs=29,53Zo=32,26Sd=1,35Dia=25BL=8,80no=0,18SPLo=88,19Qms=5,52Qes=0,70Qts=0,62Vas=51,58Cms=361,22Mms=80,41Mmd=77,17Xmax=8,5Pmax=400 Link spre comentariu
ionut_te Postat Mai 11, 2010 Partajează Postat Mai 11, 2010 WinISD recomandă pentru tipul respectiv de difuzor incintă închisă. Şi eu personal ţi-o recomand, dată fiind simplitatea construcţiei. Se pare că la un volum de 40 l ai o creştere de max 1 dB pe la 70 Hz, toată distracţia începând pe la 50 Hz. Pare destul de OK să continui aşa, dar dacă vine o idee mai bună, o să ai de unde alege. În funcţie de ce vei hotărî continuăm cu lămuririle. Link spre comentariu
Vizitator ionut100 Postat Mai 15, 2010 Partajează Postat Mai 15, 2010 Am sa fac o boxa inchisa,dar volumul poate sa fie mai mare sau fix 40l? Link spre comentariu
ionut_te Postat Mai 16, 2010 Partajează Postat Mai 16, 2010 40l ar fi minim... Mai mult nu poate decât să ajute dar materialele vor costa mai mult... Link spre comentariu
Vizitator crazy_rider Postat Mai 18, 2010 Partajează Postat Mai 18, 2010 aceeash intrebare o am si eu, pt un difuzor sal1620, valoarea VAS este de 20.88, aceste trebuie sa fie volumul cutiei? Daca e sa fie de 20.88litrii volumul cutiei (pentru partea de bass), boxele vor arata ca SONYSSF5000. Link spre comentariu
CBI Postat Mai 18, 2010 Partajează Postat Mai 18, 2010 pt un difuzor sal1620, valoarea VAS este de 20.88, aceste trebuie sa fie volumul cutiei?NUprecizeaza tot indicativul la difuzoare Vas este un parametru f important dupa care se calculeaza (Fb) ,volumul necesar (doar) difului de bas Legatura cu sony este fictiune,fiecare dif se comporta altfel,chiar daca poate se potrivesc cutiile necesare Link spre comentariu