Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Probleme monitor LCD! Ajutor !


Vizitator Gibeleyzis

Postări Recomandate

reprezentantele autorizate si service-urile mari --- deci cei care sint profesionisti cu adevarat--- nu accepta ca virgula clientii sa le rasufle in ceafa atunci cind repara ceva...!tine de secretele meseriei si de politica de relatii cu clientii implementata la noi de catre brandurile mari la nivel mondial...!nici un service mic nu prea o sa accepte sa va lase sa stati linga depanator si sa vedeti ce piese schimba ....asa cum credeti dvs , vreo 2...3 condensatori.... pentru ca sint constienti ca pe urma nu va pot cere pentru acele citeva piese decit o manopera minuscula...de gen 20...30...40 de ron ...! asa , daca este pastrat misterul , vaca este buna de muls , nu-i asa... ? :rade: si iata cum sare milionul --- cel putin --- din buzunarul clientului...!!!dupa parerea mea , singurii care o sa va accepte sa stati pe linga ei cind fac reparatia vor fi p-afaristii , care oricum nu prea stiu de unde sa inceapa defectul...si nici n-au nimic de pierdut daca incearca...! daca iese..iese...daca nu iese...asta e...no offense...!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 37
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • former_Alfred

    10

  • misuraelectronic

    5

  • sorinpavel

    4

  • geoky

    3

singurii care o sa va accepte sa stati pe linga ei cind fac reparatia vor fi p-afaristii

Asta e altceva. Service-urile se ocupă cu activităţi lucrative, în scop oneros, dacă e să discutăm juridic. Adică au scopul (legitim) de a produce bani din activitatea lor. Dar pe un astfel de forum nu ar trebui căutate ocazii de a produce bani, nu ăsta e scopul. Dincolo de asta, hai să nu ne luăm prea în serios, un monitor LCD nu e tocmai electronică avansată. Un RR Gloria era mult mai complicat decât un monitor LCD. Asta ca să nu mai discutăm de un tv.color Saba sau Neckermann, din cele cu lămpi sau măcar cu tiristori :limb: Alea erau depanare adevărată, nu monitoarele LCD. Un monitor LCD e cam la fel de complicat ca un ceas cu radio, chiar nu e cazul să ajungi în service cu el. E destul cineva care "se pricepe".Exemplu concret: crezi că cineva care repară camere video la el acasă, are ceva împotrivă să-l asişti la înlocuirea unui condensator dintr-un LCD? Un electronist care chiar ştie ce face nu-şi face griji pentru concurenţă, oricum n-are timp să repare tot ce i se solicită, aşa că n-are motive să ascundă ce face efectiv, la o reparaţie simplă.
Link spre comentariu
Vizitator Gibeleyzis

NU vreau sa lungesc discutia despre un banal monitor pentru ca nu vreau sa fiu inteles gresit. Apreciez efortul tuturor de a ma ajuta, apreciez fiecare breasla in parte dar vreau sa inchei prin a spune ca mai sunt si oameni de buna credinta...si profesionisti in acelasi timp :P

Link spre comentariu

my motto : "la mine este 5 lei surubu' si 50 lei ca stiu unde sa-l pun "... :92 fara alte discutii !

Corect.Stiinta se plateste,nu faptul ca un condensator costa 1 leu.
Link spre comentariu

Buna! La tine este problema din sursa de la condensatorul de filtraj si un tranzistor de deschidere-inchidere circuit , deoarece trebuie sa apesi de mai multe ori pe butonul on/off se datoreaza aceasta defectiune din cauza acestor cazuri , poate sa fie o rezistenta dusa sau o dioda din baza tranzistorului , tie nu tie facuta comanda de catre tranzistor corecta si deaia ai aceasta chestie .Oricum verifica ce tiam zis :da.Daca nu ai habar de electronica nare rost sa te mai zdrobesti ca sasa nu pricepi cei acolo lassa pe cine :da :da :bataie :sparge: e de masura sa faca aceste operatii.

Link spre comentariu

my motto : "la mine este 5 lei surubu' si 50 lei ca stiu unde sa-l pun "... :92 fara alte discutii !

Chestia asta n-ai decât s-o faci când vine omul la tine cu LCD-ul în braţe, la reparat.Când cere păreri pe un forum, dacă vrei să-l ajuţi cu ceva, îl ajuţi. Dacă nu, abţine-te.

Corect.Stiinta se plateste,nu faptul ca un condensator costa 1 leu.

Asta ar fi valabil doar atunci când e într-adevăr ştiinţă. Dar în majoritatea cazurilor, adepţii unei asemenea filozofii sunt tocmai cârpacii care habar n-au ce fac. Am lucrat acum 20 de ani în depanare TV. şi astfel de expresii auzeam numai de la cei care habar n-aveau de nimic, dar jupuiau clientul cu tupeu maxim. Înlocuiau cu chiu cu vai un condensator în baleiajul vertical, după ce le trebuia o zi întreagă să găsească defectul, după care îi treceau omului pe bon "înlocuit transformator de linii + BU 205". E plină meseria asta de ţepari şi aşa a fost întotdeauna.
Link spre comentariu

sunt sanse mari sa fie vorba doar de ceva condensatori si/sau tranzistori . Daca e asa scap cu cateva sute de mii :P!

Ar fi bine să apelezi la cineva dispus să-l repare de faţă cu tine. În mod normal, cam 2 condensatori ar fi tot ce-ar avea de înlocuit.
imi place cum lucrezi ,cred ca le si explici la clienti cum mesteresti,in felul asta o sa se apuce cat mai multi bacchus-isti sa "repare" tv,si uite asa o sa devenim o tara de "electronisti" ...offtopic :limb:
Link spre comentariu

imi place cum lucrezi ,cred ca le si explici la clienti cum mesteresti,in felul asta o sa se apuce cat mai multi bacchus-isti sa "repare" tv,si uite asa o sa devenim o tara de "electronisti" :limb:

Cred că ar fi de luat în calcul cam 3 aspecte:- primul e bancul acela cu depanatorul de imprimante care încuraja fără nici o reţinere clienţii să-şi întreţină singuri echipamentele. Iar la întrebarea unui client, dacă şeful lui ştie ce recomandări face el pe teren, răspunsul a fost cât se poate de sincer: "chiar şeful mi-a spus că pot să recomand liniştit clienţilor să se ocupe singuri de echipamente. De la cei care încearcă să şi le întreţină singuri încasăm de 3 ori mai mulţi bani decât de la ceilalţi" :ras: - al doilea aspect e ceva mai serios. Dacă acum 20 de ani se făceau cursuri de depanare tv. (discutabile ca nivel de profesionalism, dar totuşi se făceau) în prezent depanarea unui LCD se face după ureche, fără nici un fel de studiu organizat. Chiar dacă se mai găseşte documentaţie pe Internet, în realitate fiecare se descurcă pe cont propriu şi pricepe şi el cât poate. Sigur că unii pricep mai mult decât alţii, dar de ce să nu-şi încerce fiecare şansa? Pentru cei care pricep mai puţin, ne întoarcem la punctul 1.- iar al treilea e pentru cine se simte ameninţat: crezi că dacă fiecare client şi-ar depana singur electronicele de prin casă, ar veni pentru tine vremuri grele, ar trebui să te apuci de o muncă cinstită? :limb: Electroniştii adevăraţi nu se tem că le-ar face neaveniţii concurenţă. Personal, n-am avut niciodată vreo problemă să lucrez de faţă cu clientul. Când se vede că ştii exact ce faci şi ai deja un pic de renume, poţi chiar să-ţi permiţi luxul de a recunoaşte sincer când ceva te cam depăşeşte, iar recunoaşterea asta îţi aduce un renume şi mai bun.Numai mânăritorii se ascund de clienţi când lucrează şi tocmai asta le aduce şi mai multă neîncredere din partea clienţilor.
Link spre comentariu

In afara de TV18 ai mai schimbat ceva? De ce nu luai de la client doar valoarea piesei?

Ăsta se numeşte "flame" pe orice forum respectabil.Dacă nu eşti capabil să menţii un anumit nivel al discuţiei, nu te mai deranja să postezi.Clientului i se poate spune clar, fără nici o reţinere: "atât te costă" şi dacă vrea bine, dacă nu tot bine. Dar faima proastă a profesiei o aduc ţeparii. Te simţi cumva vizat, de ce insişti? :rade:
Link spre comentariu

Pai daca nu ai mai profesat de 20 ani ce sa te intreb? Stii cumva pregatirea mea? Daca esti asa gentilom, de ce nu iei monitorul cu taxa postala pe banii tai si il rezolviSi care-faza(intrun raspuns de al tau) "care-i faza sau pulsatia"?.Ce este pulsatia in electronica?

Link spre comentariu
Pai daca nu ai mai profesat de 20 ani ce sa te intreb?

De ce să mă întrebi, dau interviuri în faţa ta sau ce? Poţi să-mi arăţi unde am scris eu că nu am mai profesat de 20 de ani? Depanare fac şi azi, dar nu pe tv. Ultimul tv. cu cinescop l-am reparat în 1998, dar n-am scris nicăieri că n-am mai profesat de 20 de ani.

Stii cumva pregatirea mea?

"Pregătirea" ta este de ţepar, se vede din ceea ce scrii.

 

Diferenţa dintre noi este că eu repar şi un LCD, la fel ca tine, dar am reparat şi Saba cu lămpi, la care tu te uiţi ca broasca la termometru, dacă-i dai capacul jos.

 

Si care-faza(intrun raspuns de al tau) "care-i faza sau pulsatia"?.Ce este pulsatia in electronica?

Ţi-am mai spus, nu dau interviuri în faţa ta. Dacă se va ivi ocazia, voi răspunde la o întrebare a unui utilizator de bună credinţă pe tema asta.

 

Anyway, poţi să citezi mesajul unde aş fi scris eu aşa ceva? Majoritatea conflictelor pe forumuri apar fiindcă se găseşte întotdeauna un troll ca tine, care să inventeze replici la postări care n-au existat niciodată. Realitatea e simplă, te simţi vizat de comentariile mele referitoare la ţepari şi încerci "to get even" inventând subiecte cu care ai tu impresia că m-ai putea discredita ca persoană.

 

Te invit să cauţi pe Google "logic fallacies" şi să vezi ce nu e în regulă când apelezi la argumente ad hominem într-o discuţie. Nu trebuie să-i repar eu monitorul gratis, tema discuţiei era alta: când vine omul cu monitorul la tine, n-ai decât să-l taxezi cât vrei. Şi eşti liber să refuzi să lucrezi de faţă cu clientul, dacă asta "îţi strică ploile". Dar pe forum îl ajuţi dezinteresat cu un sfat sau îl laşi în pace. Dacă vrei să vânezi clienţi pe forum, există topicurile de la "Bazar", special pentru asta.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări