Vizitator saridon Postat Mai 11, 2010 Partajează Postat Mai 11, 2010 Daca poate cineva sa ma ajute cu treaba asta platesc bine (vorbesc serios). Acuma, despre ce este vorba:am siroco (incalzitor auxiliar) pe masina, e perfect functional dar vreau sa-i dau comanda sa porneasca fara a fi nevoie sa pornesc motorul. Ca sursa de inspiratie puteti sa va uitati pe schemele facute de neamtul asta... are acolo si lista cu materiale necesare,scheme,doar cu germana e mai greu dar se poate traduce pagina.http://www.titan-s.de/startauto_tdipd_zhsh.html Totul ar trebui sa se reduca la o placa de test pe care eu sa o montez pe masina pe raspunderea mea. Sau daca aveti alte idei despre cum as putea sa fac automatizarea asta...sunt deschis la orice sugestie.Astept ideile si ofertele voastre. Multumesc. Link spre comentariu
Dr.L Postat Mai 11, 2010 Partajează Postat Mai 11, 2010 Pentru sfaturi ai postat bineInsa pentru chestii contra plata,foloseste sectiunea de 'servicii' de la 'bazar' Link spre comentariu
yo9hnf Postat Mai 11, 2010 Partajează Postat Mai 11, 2010 Pai inalzitorul asta in ce consta fizic? Daca este decat electric (rezistente+ventilator), il poti lega ori pe un plus permanenet, functie de masina, ori direct la borna de plus, cu o siguranta pe masura consumului lui si cu un releu. Link spre comentariu
Dr.L Postat Mai 11, 2010 Partajează Postat Mai 11, 2010 Deobicei astea merg cu comustibil,pt incalzire Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 11, 2010 Partajează Postat Mai 11, 2010 Daca poate cineva sa ma ajute cu treaba asta platesc bine (vorbesc serios).Acuma, despre ce este vorba:am siroco (incalzitor auxiliar) pe masina, e perfect functional dar vreau sa-i dau comanda sa porneasca fara a fi nevoie sa pornesc motorul.Ca sursa de inspiratie puteti sa va uitati pe schemele facute de neamtul asta... are acolo si lista cu materiale necesare,scheme,doar cu germana e mai greu dar se poate traduce pagina.http://www.titan-s.de/startauto_tdipd_zhsh.htmlTotul ar trebui sa se reduca la o placa de test pe care eu sa o montez pe masina pe raspunderea mea.Sau daca aveti alte idei despre cum as putea sa fac automatizarea asta...sunt deschis la orice sugestie.Astept ideile si ofertele voastre.Multumesc.Functionarea pompei de dozare combustibil din siroco este sincronizata cu functionarea motorului masinii.Este facuta in asa fel deoarece reprezinta un element de siguranta in caz de accident.In momentul cand masina s-a izbit de un parapet numa de sirocou in functiune nu ai nevoie,odata cu oprirea motorului s-a oprit si siroco-ul.Acum ca sa poti comanda siroco-ul independent de functionarea motorului masinii trebuie sa faci un montaj care sa alimenteze in impulsuri(cu factor de umplere reglabil)pompa de dozare a siroco-ului.Dar trebuie experimentat la inceput cu impulsuri mai rare 2-3s si vazut din aproape in aproape cum se comporta deoarece dozarea combustibilului se face prin alimentarea pompei cu impulsuri mai rare(temp. mica)sau mai dese(temp.mare).In schema pe care ai postat-o alimentarea pompei se face pe cupla KABEL ZUM ZH pe firul verde notat in schema cu GN(Grun)pe pinul notat Dosierp (Dosierpumpe).Oricum trebuie mare grija la experimente cu dozarea combutibilului altfel riscul de incendiu si explozie este mare. Link spre comentariu
Vizitator saridon Postat Mai 11, 2010 Partajează Postat Mai 11, 2010 Faci sa para cam complicate lucrurile.Impulsurile alea de 8,4v nu le produce calculatorul siroco-ului? Dupa mintea mea ar trebui simulat doar plusul de la alternator (motor pornit),si semnalul de start (acesta fiind trimis de calculatorul masinii dupa ce pun contactul daca se indeplinesc conditiile de temperatura a antigelului mai mica de 85 gr. si cea a aerului mai mica de 5 gr.) Link spre comentariu
Vizitator saridon Postat Mai 12, 2010 Partajează Postat Mai 12, 2010 Revin cu informatii noi.Cineva a demontat de pe masina siroco-ul si l-a pornit in casa in felul urmator:pinul 2 la minuspinii 1,6,7 la plusPompa de motorina a legat-o la pinul 4 pt ca acolo trimite unitatea siroco-ului impulsurile necesare imediat ce primeste plus-urile pe 1,6 si 7.Dispozitivul porneste si merge pana intrerupem oricare din aceste 3 plus-uri.(1,6,7)In acelasi timp mai trebuie trimis un +12v catre o pompa de apa care circula antigelul in sistemul de racire.Trebuie facut un circuit capabil sa trimita aceste plus-uri dar sa le "taie" imediat ce pornesc masina pt a lasa dispozitivul mai departe in seama calculatorului masinii.Si banuiesc ca trebuie conceput un grup de diode in asa fel incat sa blocheze semnalele de "+" create de dispozitivul nostru sa ajunga la celelalte circuite ale masinii (inainte de mufa B2)E complicat?LE:Daca un moderator doreste sa-mi mute topicul la "Bazar-Servicii" nu am nimic impotriva.Multumesc. Link spre comentariu
yo9hnf Postat Mai 12, 2010 Partajează Postat Mai 12, 2010 Am inteles si eu acum (intr-un final) despre ce-i vorba.Pentru taierea impulsurilor trebuie pus un releu alimentat cu 12v din contact, caruia sa-i folosesti contactele normal inchis. Practic, cand s-a pus contactul (s-a pornit motorul), releul trece din Normal Inchis in deschis. Link spre comentariu
Vizitator saridon Postat Mai 12, 2010 Partajează Postat Mai 12, 2010 Exact.In manualul incalzitorului mai spune ca la pinul 6 se poate monta un buton on/off dar eu as prefera o temporizare de 30 min. sau un modul cu telecomanda din comert care sa actioneze cu un singur releu toate cele 4 "plus"-uri necesare,dar care sa poata fi deconectat de releul alimentat din contact la pornire.Si ar mai fi problema cu protectia adica ceva care sa izoleze "jucaria" noastra de sistemul masinii...dupa capul meu niste diode inseriate pe firele de la mufa.(6 si 7) Link spre comentariu
Vizitator saridon Postat Mai 13, 2010 Partajează Postat Mai 13, 2010 Am incropit ceva...macar spuneti-mi ce as putea sa imbunatatesc.Cum ar trebui sa arate circuitul care declanseaza si inchide contactele din releele R4 si R5 si cum sa fac sa revina R1 R2 R3 la pozitia initiala (deschis) la inchiderea R4 R5 ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum