Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sunt novice, aş avea nevoie de câteva explicaţii

Vizitator k_daniel007

Postări Recomandate

Vizitator k_daniel007

Poate s-a mai discutat aceste lucruri pe aici, dar credeţi-mă că m-am săturat de căutat că au rezultat foarte multe rezultate la ce am căutat.Cum am mai zis sunt începător ,sau mai rău decât un începător, şi tot am auzit de unele componente şi nu am înţeles ce sunt exact.Spre exemplul finalii de la amplificatoare, la ce se folosesc exact. Adică ce sunt.La fel şi la traf.Am căutat şi pe google despre aceste lucruri dar mare lucru nu am găsit.Şi aş dorii să învăţ şi eu câte ceva din domeniul electronicii, îmi puteţi recomanda o carte pentru începători, ceva uşor de digerat. Vă rog să nu îmi daţi site-uri, eu sunt umpic de modă veche, nu îmi place să citesc mult din faţa monitorului, prefer o carte. Această carte să conţină cam tot ce ar trebuii să ştie cineva care se apucă de electronică.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• srdjan

2

• remus68

2

• lorik199

1

• cristian_draghiescu

1

Top autori în acest subiect

cauta la biblioteca: montaje electronice de vacanta constructii electronice pt tineri amatoriambele tiparite la editura albatrosacolo iti explica fiecare componenta de baza, si spre final si diverse scheme

Link spre comentariu

Mai poti cauta carti de G.D. Oprescu, I. Mihaiescu, Nicolae Batraneanu.

Toate sunt foarte bune pentru un incepator.

Dar atentie !

Ai nevoie si de cunostinte de electricitate/electrotehnica !

Mai tine cont si de faptul ca electronica nu o poti invata ca pe literatura, pe masura ce dobandesti notiuni noi trebuie sa faci si montaje practice, incepand cu cele mai simple.

Iti va fi de mare ajutor un multimetru oricat de ieftin si o serie de piese uzuale pe care sa poti exersa masuratori (rezistente, condensatoare, diode, tranzistoare bipolare).

Link spre comentariu