DarthVader Postat Mai 6, 2010 Partajează Postat Mai 6, 2010 Salut. Cand eram mai mic am dezmembrat un pickup stricat pe lampi. Evident ca nu mai stiu modelul dar stiu ca era rusesc. Recent am cautat prin beci trafurile care tineam eu minte ca erau in el. E unul mai mic cu doar doua infasurari care e traf de iesire si mai e unul mare la care am nedumerirea. Am pus o poza poate il recunoaste cineva, scuzati calitatea e cu telefonul. Pe desenul de pe el, pe partea de sus, in dreapta sunt 970 de spire cu fir de 0.31 (asa scrie) si in stanga sunt 700 de spire cu fir de 0.25. Pe partea de jos a desenului sunt 56 de spire cu fir de 1. Capatul din exterior al celor 970 de spire e legat prin exterior cu un fir de un capat al celor 56 de spire. Nedumerirea mea e: cum se leaga la priza ca sa-l pot folosi? Am incercat sa leg la priza cele 700 de spire si in juma de minut s-a incalzit de aproape ca nu s-a ars. Apoi am legat capetele exterioare ale infasurarii mari (700+970 de spire). In configuratia asta s-a incins din nou dar doar dupa 5 minute. Doar cele 970 de spire nu am incercat inca sa le leg.PS: pickup-ul avea lampa finala (aia am gasit-o doar acuma in beci) o 6P6S ruseasca. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 6, 2010 Partajează Postat Mai 6, 2010 Din descrierea dumneata rezulta ca ai de a face cu un auto-traf 970sp+700sp(+eventual 56sp) formeaza infasurarea pt 220Vca. Cele 56sp infasurarea de filament ,din punctul de inseriere 970sp+700sp se culegea tensiune pentru anodica(redresare monoalternanta).ATENTIE !,autotransformatoarele nu pot deservi "scule/aparate/montaje-etc" care intra in combinatie cu alt echipament electronic (este de evitat maxim cu putinta aceasta situatie).Sfatul meu este sa renunti in a folosi acel auto-transformator chiar daca este bun(se pare ca NU este bun ,trebuia sa nu se incalzeasca in versiunea 970+700/220Vca , a fost afectat in momentul in care a primit 220Vca pe cele 700sp ,bine ca Nu mai e bun !). Link spre comentariu
DarthVader Postat Mai 6, 2010 Autor Partajează Postat Mai 6, 2010 Eu vroiam sa fac cu el ampul la care a fost folosit, un SE cu 6p6s. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 6, 2010 Partajează Postat Mai 6, 2010 Nu era bine,pentru ca acel amplif il conectai la ceva(sursa de semnal)...,in situatia respectiva aduceai faza sau nulul retelei pe circuitul comun de masa,existind pericolul de electrocutare sau distrugere a altor aparate (functiona de sine statator acolo in "un pickup stricat pe lampi",situatie in care precis nu aveai contact cu masa). Link spre comentariu
DarthVader Postat Mai 6, 2010 Autor Partajează Postat Mai 6, 2010 Atunci pot face SE cu 6p6s folosind un alt traf pt anodica si filamente si ca traf de iesire sa-l pun asta care il am din pick-up?(cu trafu de iesire nu am facut incercari de a-l baga in priza dar partea trista e ca s-a sters schema de pe el)(banuiesc ca da) Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 6, 2010 Partajează Postat Mai 6, 2010 Poti folosi traful de iesire initial(destinat) pt finala 6p6 ,si daca ar mai fi fost bun acest auto-traf nu se poate folosi pe post de traf-iesire. Link spre comentariu
DarthVader Postat Mai 6, 2010 Autor Partajează Postat Mai 6, 2010 Stiu. Poi am scris in primul post ca am si traful de iesire din acel pick-up. La el ma refeream daca il mai pot folosi. Normal ca nu ma gandeam sa pun autotrafu asta pe post de traf de iesire. Link spre comentariu
zal Postat Mai 6, 2010 Partajează Postat Mai 6, 2010 Îl poţi folosi ca drosel în filtraj, ptr partea de preamplif a amplifului, ai avantajul că poţi selecta cele 2 bobine primare. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum