electriclicdoll Postat Mai 2, 2010 Partajează Postat Mai 2, 2010 salut. as vrea sa stiu unde as putea gasi un rtpa7 la 24 v? va multumesc de ajutor!!! Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat Mai 2, 2010 Partajează Postat Mai 2, 2010 http://www.electro-metal.ro/index.php?p ... &subcat=70 Link spre comentariu
blazeu Postat Mai 7, 2010 Partajează Postat Mai 7, 2010 Aici mai suntem si electronisti. Daca descrieti aplicatia dv. se poate gasi o solutie mai putin mecanica, cu pret mult mai mic (probabil si volum, consum si zgomot de functionare mai redus, dar acesti parametri nu sunt intotdeauna relevanti), precum si o FIABILITATE superioara (ati observat ca televizoarele au renuntat la comutatoare, potentiometre si mecanica s-a redus la "contactele elastice"?)Toate cele bune! Link spre comentariu
electriclicdoll Postat Mai 7, 2010 Autor Partajează Postat Mai 7, 2010 Deci: ce as dori eu sa fac?!...: Am un contactor la 24 v si mi-ar trebui ca eu sunt din timisoara,pe undeva pe langa mine un temporizator ceva mai ieftin care sa-l setez o perioada de timp sa stea contactorul cu contactele aprinse.scuze daca mam exprimat gresitnumai bine.multumesc de ajutor! Aici mai suntem si electronisti. Daca descrieti aplicatia dv. se poate gasi o solutie mai putin mecanica, cu pret mult mai mic (probabil si volum, consum si zgomot de functionare mai redus, dar acesti parametri nu sunt intotdeauna relevanti), precum si o FIABILITATE superioara (ati observat ca televizoarele au renuntat la comutatoare, potentiometre si mecanica s-a redus la "contactele elastice"?)Toate cele bune! Link spre comentariu