Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

sistem 5.1 cu TDA2003

Postări Recomandate

Am un sistem FENNER HT106SP , si l-am dat la cineva si mi-a ars un final...(de la bass) este TDA2003 si l-am inlocuit dar suna intr-una ,,brrrrr,, in diful de bass si se incalzeste foarte tare TDA-ul, stiu caci asa suna de la ceva scurt circuit..dar nu am gasit unde se face. precizez caci folia de mica a fost pusa caci am mai patit odata tot asa cu un philips dar la ala am uitat sa pun mica iar dupa ce am pus-o a mers...daca stie cineva ce ar pute-a fi sau daca s-a ars si altceva din el..deoarece daca pun aparatul de masura unde vine pus pinul 5 si pinul 3 (5 - Supply Voltage si 3 - Ground) imi suna dar numai cam 1 secunda...cum ar fi scrt iar pe urma imi indica o valoare..si nu mai suna decat daca inversez clemele de la aparatul de masura. Daca imi poate da cineva un sfat...as fi recunoscator. Precizez caci sunt incepator in ale electronicii...si rog cat mai explicit.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Zile populare

Top autori în acest subiect

Imagini postate

• 1 an mai târziu...

Exact aceeasi problema o am si eu cu un mic montaj cu tda2003,am observat ca daca potentiometrul este la minim(stanga) se incalzeste excesiv integratul chiar si cu radiator maricel montat,fara sa fie legat la difuzor sau cu semnal pe intrare...Cred ca daca nu l-as deconecta de la alimentare in max 1 min ar bubui...nu stiu ce protectie termica ar avea....Pun schema dupa care am realizat montajul,am folosit exact aceleasi piese,doar ca in loc de rezistenta de 1ohm am pus un fir/strap (0,6-0,7Ohm).Cred ca ma orientez spre alt integrat pentru ca am avut 2 noi si cu amandoua persista problema,cablajul e facut 100% bine,verificat de 10 ori...Am vrut sa montez amplificatorul in ceva tuner sa nu mai car alt amplificator.

post-48314-139829285509_thumb.jpg

Link spre comentariu