nicu41 Postat Aprilie 26, 2010 Partajează Postat Aprilie 26, 2010 Am gasit un radio cu pickup rusesc pe care eu l-am identificat cu modelul Rekord 47 . Nu are tuburi, doza la pickup si nici nu arata f. bine acum. Dar mie imi place ce ar putea iesi daca este restaurat. Inainte sa ma apuc de treaba , postez alaturat niste poze in varianta "originala". As fi recunoscator daca s-ar gasi pentru el niste tuburi la pret mai mic. O sa revin cu poze pe masura ce lucrarea avanseaza Link spre comentariu
harman37arun Postat Aprilie 26, 2010 Partajează Postat Aprilie 26, 2010 Pai daca vrei sa fii ajutat e bine sa postezi ce tipuri de tuburi electronice ai nevoie. Link spre comentariu
nicu41 Postat Aprilie 26, 2010 Autor Partajează Postat Aprilie 26, 2010 Pai daca vrei sa fii ajutat e bine sa postezi ce tipuri de tuburi electronice ai nevoie.Cred ca asta e schema, diferenta este la partea de alimentare care este cu autotransformator si tubul 6t5shttp://i40.tinypic.com/25zmskx.jpg Link spre comentariu
YO7DIG Postat Aprilie 26, 2010 Partajează Postat Aprilie 26, 2010 Schema e clasica cu tuburi care se mai gasesc , tuburile sint 6A7 , 6K3 , 6G2 , 6P6 ,si redresoarea 6T5C , al meu era mult mai distrus asa incit am fost nevoit sa il demontez complect inclusiv cutia si sa o refac , radioul l-am reconstruit , am dat jos toate piesele dupa el , am curatat la perie tot sasiul care era ruginit am schimbat soclurile , bobinele le-am refacut iar acum merge ok , din pacate nu am reusit sa gasesc o pinza asemanatoare in fata si difuzorul nu mai e cel original , cel vechi avea numai sasiul , membrana era mincata de soricei, autotransformatorul l-am rebobinat ca transformator , cam asa fac la toate care au autotraf deci succes la restaurare ..... Link spre comentariu
nicu41 Postat Aprilie 26, 2010 Autor Partajează Postat Aprilie 26, 2010 al meu era mult mai distrus asa incit am fost nevoit sa il demontez complect inclusiv cutia si sa o refac , radioul l-am reconstruit , am dat jos toate piesele dupa el , am curatat la perie tot sasiul care era ruginit am schimbat soclurile , bobinele le-am refacut iar acum merge ok , din pacate nu am reusit sa gasesc o pinza asemanatoare in fata si difuzorul nu mai e cel original , cel vechi avea numai sasiul , membrana era mincata de soricei, autotransformatorul l-am rebobinat ca transformator , cam asa fac la toate care au autotraf deci succes la restaurare .....Cred ca o sa dau si eu piesele jos , sasiul nu arata rau dar firele au izolatia coapta.Difuzorul e bun la fel si traful de alimentare. Schema are in schimb 6k7,6g7 Link spre comentariu
YO7DIG Postat Aprilie 26, 2010 Partajează Postat Aprilie 26, 2010 E mai usor de gasit 6K7 si 6G7 decit 6G2 , rebobineaza autotraful , e mai bine sa il faci transformator , mai comod de lucrat la el cind e izolat de retea , firele se pot schimba ... din pacate nici eu nu am doza la el dar am una de Sakta sa vad cum am sa o potrivesc acolo , mai am de lucru la partea de motor a pikupului, am pus un difuzor asemanator care s-a potrivit ca diametru si ca forma ... bafta ... Link spre comentariu
nicu41 Postat Aprilie 26, 2010 Autor Partajează Postat Aprilie 26, 2010 Multumesc - la fel Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Aprilie 26, 2010 Partajează Postat Aprilie 26, 2010 Multumesc - la felam eu toate tuburilestiti unde stau Link spre comentariu
nicu41 Postat Aprilie 26, 2010 Autor Partajează Postat Aprilie 26, 2010 Multumesc - la felam eu toate tuburilestiti unde stauMultumesc inca o data lui Viobio pentru disponibilitatea de a ajuta pe cei care vor sa reinvie un aparat care altfel ar fi ajuns la gunoi. Link spre comentariu
YO7DIG Postat Aprilie 26, 2010 Partajează Postat Aprilie 26, 2010 Viobio ramine intodeauna un sufletist si un domn care-i ajuta pe toti ... toata stima ! Link spre comentariu
nicu41 Postat Aprilie 26, 2010 Autor Partajează Postat Aprilie 26, 2010 Schema e clasica cu tuburi care se mai gasesc , tuburile sint 6A7 , 6K3 , 6G2 , 6P6 ,si redresoarea 6T5C , al meu era mult mai distrus asa incit am fost nevoit sa il demontez complect inclusiv cutia si sa o refac , radioul l-am reconstruit , am dat jos toate piesele dupa el , am curatat la perie tot sasiul care era ruginit am schimbat soclurile , bobinele le-am refacut iar acum merge ok , din pacate nu am reusit sa gasesc o pinza asemanatoare in fata si difuzorul nu mai e cel original , cel vechi avea numai sasiul , membrana era mincata de soricei, autotransformatorul l-am rebobinat ca transformator , cam asa fac la toate care au autotraf deci succes la restaurare .....Am uitat sa spun ca ii lipseste capacul din spate. Daca poti , te rog fa-mi si mie o poza cu el Link spre comentariu
nicu41 Postat Aprilie 26, 2010 Autor Partajează Postat Aprilie 26, 2010 Sunt la faza demontare(ce e mai simplu).Am scos tot de pe carcasa,am desfacut-slefuit si chituit capacul de la pickup.Cand am desfacut pickupul am constatat ca este direct-drive Link spre comentariu
YO7DIG Postat Aprilie 27, 2010 Partajează Postat Aprilie 27, 2010 E cumva cel de pe Okazii? ..am vazut ca s-a dat , bafta la restaurare al meu merge ok , mai am de lucru partea mecanica a pickupului , se pare ca doza e la fel ca cea de Sakta.... si `eu cautam o doza.... bafta ... Link spre comentariu
nicu41 Postat Aprilie 27, 2010 Autor Partajează Postat Aprilie 27, 2010 E cumva cel de pe Okazii? ..am vazut ca s-a dat , bafta la restaurare al meu merge ok , mai am de lucru partea mecanica a pickupului , se pare ca doza e la fel ca cea de Sakta.... si `eu cautam o doza.... bafta ...Da e cel de pe Okazii. Va rugam mai sus daca aveti capacul din spate ,sa-i faceti va rog o poza mai buna pt. ca vreau sa il confectionez Link spre comentariu
nicolae57 Postat Aprilie 27, 2010 Partajează Postat Aprilie 27, 2010 Da e cel de pe Okazii. Va rugam mai sus daca aveti capacul din spate ,sa-i faceti va rog o poza mai buna pt. ca vreau sa il confectionezAparatul prezentat mai sus este Rekord52 nicidecum Rekord47 http://www.rw6ase.narod.ru/r/rekord1/rekord52.html Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum