Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Bec plafoniera cu LED

Vizitator andreitudose

Postări Recomandate

Vizitator andreitudose

Salut,Am si eu o nelamurire daca ma poate ajuta cineva. Am cumparat un bec pentru plafoniera cu LED-uri SMD insa am o problema cu al in sensul ca merge functia de stingere progresiva pe care masina o are in standard, dar deoarece are polaritati nu il pot seta sa ramana aprins constant cum puteam la becul cu filament, deoarece in momentul in care schimb pozitia butonului plafonierei imi inverseaza polaritatile si nu se aprinde nicicum. Cineva spunea ca se poate face asa ceva cu o punte redresoare inserata intre alimentarea de la masina si becul cu leduri propriu zis. Este adevarat acest lucru? Nu pot sa zic ca sunt nici macar incepator in domeniul electronicii, dar din cate stiam eu puntea redresoare se foloseste pentru a transforma alternativ in continuu.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• yo9hnf

2

• nascadorel

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Vizitator andreitudose

Deci ar trebui sa mearga. Prin urmare. Inca o intrebare mai am: Renteaza ca aceasta punte redresoare sa o realizez eu, sau se gasesc de cumparat. Ma gandesc ca trebuie sa fie si mica ca sa incapa in spatiul limitat pe care il am intre capitonaj si plafoniera.

Link spre comentariu

Gasesti de cumparat....doar sa incerci pe la un magazin cu vanzatori mai competenti (care stiu ce-i aia o punte redresoare , nu doar sa caute un nume in calculator). Trebuie sa cauti o punte de circa 1-2A.

Link spre comentariu
Vizitator andreitudose