Vizitator eol Postat Aprilie 22, 2010 Partajează Postat Aprilie 22, 2010 Salut,Va rog sa ma ajutati cu o problema.Am o motoreta pe care am adaptat un releu regulator de tensiune. Regulatorul initial era cu 5 fire(3 venite de la stator+2 iesiri). Regulatorul adaptat de mine insa are 6 fire. Am descoperit cele 3 fire care vin de la stator, cele 2 care duc la baterie. Marea mea nelamurire este referitoare la cel de-al 6-lea fir. Unde sa il mai pun si pe asta ?Stie cineva ce functionalitate are acest fir ?Acest regulator asa cum l-am instalat nu reuseste sa limiteze la 14V curentul... Pentru a limita efectul acesta merg permanent la ralanti cu luminile de drum.Va multumesc Link spre comentariu
criss Postat Iunie 6, 2010 Partajează Postat Iunie 6, 2010 ce motocicleta ai? nu cumva MZ? regulatorul Mz avea 5 fire: D+D -DF6151tie iti trebuie 3:D+ (pe + )D- (masa)DF (rotor alternator)D+ il poti lega in serie cu becul ce indica incarcarea, desi nu agreez idee deoarece in caz de ardere/oxidare s-a dus incarcarea, mai bine faci un motaj de masurarea a tensiuni(asa am facut si eu). Link spre comentariu
dorel_81 Postat Iunie 6, 2010 Partajează Postat Iunie 6, 2010 Ce motocicleta este? Ce tip de alternator are? Rotorul este cu infasurare de excitatie sau cu magnet? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum