Vizitator tudorel92 Postat Aprilie 24, 2010 Partajează Postat Aprilie 24, 2010 am asa ceva , dar de 0.4 A nu de 1.25 cat scrie in link. http://batterytender.com/motorcycle/bat ... 0-75a.html .In manualul de utilizare zice ca nu exista risc de supraincarcare.Cica are un program in el care analizeaza starea bateriei si in functie de stare mnodifica tensiunea.merit . Link spre comentariu
Vizitator tudorel92 Postat Aprilie 25, 2010 Partajează Postat Aprilie 25, 2010 am incercat o descarcare in sarcina si apoi o reincarcare...nimic...nu mai inmagazineaza aceeasi cantitate de curent plus ca am observat ca atunci cand o folosesc(la descarcarea in sarcina am vazut asta) se incalzeste bateria in jurul bornei pozitive. Link spre comentariu
kinderu56 Postat Aprilie 26, 2010 Partajează Postat Aprilie 26, 2010 dute cu ea la garantie nu mai astepta ,baterie este pe duca Link spre comentariu
Vizitator tudorel92 Postat Mai 11, 2010 Partajează Postat Mai 11, 2010 am rezolvat! multumesc de sfaturi.puteti inchide topicul. Link spre comentariu
petre_s Postat Mai 11, 2010 Partajează Postat Mai 11, 2010 Procedezi gresit cu incarcarile alea la redresor. Multe redresoare sunt facute doar ca sa revitalizeze putin acumulatorul, nu pentru mentinearea capacitatii. Acestea au o tesiune in gol foarte mare 16-20V si pot dauna acumulatorului pe incarcari lungi. Link spre comentariu
Vizitator David30 Postat Mai 11, 2010 Partajează Postat Mai 11, 2010 Salut am si eu un gilera typhoon de 49 cmc si nu imi incarca...adica pun bateria incarcata porneste de la buton merg cu el nu am nici o treaba dar a doua zi cand vreau sa il pornesc de la buton moare bateria si nu porneste...daca stiti ce poate avea va raman recunoscator,Multumesc Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Mai 12, 2010 Partajează Postat Mai 12, 2010 Bateriile de ups nu tin pe scuter,nu sunt facute sa reziste la vibratiile si conditiile de pe scuter si sa debiteze curenti mari pe perioade scurte asa cum sunt cei auto.de ce ai tot incarcato de 2x/ saptamana?Nu stiu cum e la scuter dar daca e tot 14.2V incarcarea ca si la auto o baterie de ups nu se simte bine la tensiunea asta cateva ore pe zi..si dupa asta o mai si puneai la redresor fara rost/motiv,odata la 2 luni(sau mai des) verifici electrolitu sa acopere placile,daca nu le acopera completezi cu apa distilata si incarci bateria.parerea mea e ca ai supraincarcat bateria pana s-a distrus. Aia de 8A e cu gel...nu are electrolit.Nu complectezi,nu intervi.Cel mult o incarci,iar cand nu se mai incarca/nu mai are putere,o arunci si cumperi alta.Astea cu gel au incarcatoare speciale,cu unul potrivit nu ai cum sa o distrugi,eventual o dai de podea. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum