Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

acumulator


Vizitator tudorel92

Postări Recomandate

Vizitator tudorel92

buna seara.incep prin a va spune ca am cumparat un acumulator pentru scuterul meu(12V 8Ah).L-am pus pe redresor si pornea scuterul.IN timpul saptamanii scot acumulatorul de pe scuter deoarece nu circul cu el si il pun pe redresor de cam 2 ori pe saptamana.Problema e ca acum cateva zile dupa o incarcare acesta nu mai avea putere sa imi porneasca scuterul.Acumulatorul are 2 luni.E posibil; sa se fi stricat?.Folosesc un incarcator Battery Tender Deltran.El scoate 0.4 A asa ca las bateria cate 20h.Se mai poate face ceva ca sa revina la starea initiala?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 21
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Incarca-l normal apoi pune pe el un bec de 10W si cronometreaza cam 8 ore de descarcare sau pana ajunge tensiunea la 11 volti (atentie, sub tensiunea asta se sulfateaza rapid deci trebuie sa stai cu ochii pe el) .Daca durata este mica atunci acumulatorul este defect si trebuie sa mergi cu el la garantie (aici e o idee ca daca vor sa te abureasca precum ca este bun,sa le spui sa-l incarce, il montezi pe scuter apoi dai cheie de cateva ori.Daca nu porneste din prima ai castig de cauza).Pune un voltmetru pe bornele bateriei cand pornesti scuterul.Nu trebuie sa ai o tensiune mai mica in momentul pornirii de 8-9 V.Daca nu mai ai garantie,poti sa incerci sa scoti capacele de la celule si sa pui cateva picaturi de apa distilata in fiecare celula.Este o rezolvare de moment, din cauza ca,ori circuitul de incarcare de pe scuter este defect si incarca fara limita,sau incarcatorul pe care il ai nu stie sa decupleze la terminarea incarcarii,suprasolicitand acumulatorul.Nu e o idee rea sa te uiti si la data fabricatiei acumulatorului ca sa ai idee cat a stat pe raft.Daca a stat mai mult de 6 luni,atunci este o mica problema,din cauza ca sigur a stat neincarcat.

Link spre comentariu
Vizitator tudorel92

deci sa nu o mai pun pe redresor?o sa incerc o descarcare cum a zis The Stressmaker si o reincarcare.Am inca garantie , dar nu stiu cum o sa le zic alora ca sunt destul de smecherasi si o sa gaseasca tot felul de motive gen "utilizare necorespunzatoare".Bateria este de UPS am uitat sa va zic.

Link spre comentariu

Le spui asa"Ma baieti ce baterie mi-ati dat??!!! Nu tine incarcata!!!" Le zici ca ai folosit-o pe UPS ca daca zici ca ai folosit-o pe scuter o sa zica "Nu ti-e buna incarcarea si de aia...,deci ne pare rau nu mai ai garantie" :rade: Minte-i daca nu ameninta-i cu OPC si nu o lasa mult pe redresoralta data,mai bine repara incarcarea la scuter sau vezi ce consumator ai chiar daca e oprit de la contact :dans:

Link spre comentariu
Vizitator tudorel92

o sa incerc sa remediez problema...daca nu o sa ma duc peste ei.Scuterul incarca foarte bine..in 500metrii a incarcat-o de pornea de la baterie.Chestia cu consumatorii: am un ceas in bord si alarma pe el(pe care nu o activez).Cat sa consume ceasul ala?Cred ca e de la batwerie nicdecum de la consumatori.

Link spre comentariu
Vizitator tudorel92

cred ca eu l-am distrus.:cry: .Pentru ca dupa prima incarcare tinea curentul si avea putere sa porneasca scuterul.crezi ca pot sa ii pacalesc pe aia de la garantie cumva?

Link spre comentariu

Bateriile de ups nu tin pe scuter,nu sunt facute sa reziste la vibratiile si conditiile de pe scuter si sa debiteze curenti mari pe perioade scurte asa cum sunt cei auto.de ce ai tot incarcato de 2x/ saptamana?Nu stiu cum e la scuter dar daca e tot 14.2V incarcarea ca si la auto o baterie de ups nu se simte bine la tensiunea asta cateva ore pe zi..si dupa asta o mai si puneai la redresor fara rost/motiv,odata la 2 luni(sau mai des) verifici electrolitu sa acopere placile,daca nu le acopera completezi cu apa distilata si incarci bateria.parerea mea e ca ai supraincarcat bateria pana s-a distrus. :bataie

Link spre comentariu

Bateriile de ups nu tin pe scuter,nu sunt facute sa reziste la vibratiile si conditiile de pe scuter si sa debiteze curenti mari pe perioade scurte asa cum sunt cei auto.de ce ai tot incarcato de 2x/ saptamana?Nu stiu cum e la scuter dar daca e tot 14.2V incarcarea ca si la auto o baterie de ups nu se simte bine la tensiunea asta cateva ore pe zi..si dupa asta o mai si puneai la redresor fara rost/motiv,odata la 2 luni(sau mai des) verifici electrolitu sa acopere placile,daca nu le acopera completezi cu apa distilata si incarci bateria.parerea mea e ca ai supraincarcat bateria pana s-a distrus. :bataie

intrebarea cea mai importanta este,la ce tensiune se oprea incarcarea.pentru ca,chiar daca ai pus-o la incarcat de 2 ori pe saptamana nu avea voie sa sa strice daca incarcarea era in parametrii normali.apropo de vibratii,bateriile de tip ups rezista fara probleme(eu am pe scooterul meu electric una de 55ah de 20kg,merg cu ea de 2 ani deja).toate scooterele si bicicletele electrice au baterii tip ups pentru ca stiu sa tina la curent mare si descarcare pana la 10,5 volti.apropo,bateriile de ups sunt cu gel nu cu lichid,deci nu ai ce nivel verifica.pentru informatii mai detailate ale acestui tip de baterie vizitati www.sunlight.ro
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări