Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

despre telefon

Vizitator niorj

Postări Recomandate

Vizitator niorj

SE POATE STOCA INFORMATIA INTRE TELEFON SI PRIZA DE LA TELEFON?EXISTA VRE UN APARAT?ADICA MAI EXPLICIT......SE POATE MONTA CEVA PE CABLU DE TELEFON UNDE SE POATE FURA INFORMATIA? SCUZATI DA SUNT INCEPATOR........ :jytuiyu

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• iahim999

7

• The Stressmaker

1

• stefan_k

1

• cristian_draghiescu

1

Vizitator niorj

eu nu stiu chestile astea................dar dupa logica mea de ignorant in tema asta..................nu trece vocea prin fir si anumite date!!!corect sau gresesc??? :jytuiyu

Link spre comentariu

ce intelegi prin "sa furi informatia" ?! care informatie?sau ce intelegi prin "tot ce trece prin cablul de telefon" ?!De inregistrat, nu vei inregistra mai mult decat ceea ce poti inregistra cu un microfon. Ba, eventual, mai poti inregistra numarul apelant (sau apelat), asta daca intelegi ce e acolo. La cum pui problema in schimb, nu cred ca e cazul. Inafara de asta, nu mai e nici o "informatie" secreta sau altceva.Poate te bazezi pe faptul ca e "centrala digitala". Aiurea; din punctul de vedere al utilizatorului, semnalul la telefon (sau "intre telefon si priza" ca sa te citez ) tot analogic este.

Link spre comentariu
Vizitator niorj

da........atunci firu de la internet nu este acelas cu cel de la telefon????????????si nu toate datele cce folosesc firu de telefon sunt vocale.........repet sunt ignorant in tema intreb doar!!!

Link spre comentariu
Vizitator niorj

ok ........intrebarea este acel cablu pe unde trece internetu prin care treg date (aicea nu mai este vocal ...sunt date) se poate face in asa fel incat sa poti fura datele de pe acel cablu........... repet sunt ignorant in tema :jytuiyu

Link spre comentariu