Усилитель Postat Iunie 7, 2020 Partajează Postat Iunie 7, 2020 Pai este logic ca nu exista atata litiu cat e nevoie , ca ar fi ieftin ca fierul care se foloseste in cantitati mult mai mari , si aurul este scump pt ca este putin , si litiul se termina ,nu sunt cantitati mari din el ,daca te uiti cand era nevoie de putin pt unsoare gresare etc in anii 50 era ieftin..... 1 Link spre comentariu
florinellll Postat Iunie 8, 2020 Autor Partajează Postat Iunie 8, 2020 Este foarte important sa putem face diferenta intre NU EXISTA SI ...................FOARTE SCUMP. Ai cumva litiu de vanzare de tot ii dai cu......... foarte scump? Link spre comentariu
merck Postat Iunie 8, 2020 Partajează Postat Iunie 8, 2020 Sa vedem daca va fi realitate sau nu: A five-year plan to reinvent the lithium-ion battery may see Tesla be the first to make an EV as cheaply as a fossil fuel car Quote A life span of up to 1.6 million kilometres for the new battery has been forecast by Tesla’s battery experts Link spre comentariu
sesebe Postat Iunie 8, 2020 Partajează Postat Iunie 8, 2020 (editat) Nucleii de litiu sunt instabili, din moment ce 2 izotopi stabili de litiu întâlniți în natură au energiile de fuzionare cele mai joase per nucleon dintre toți nuclizii stabili. Datorită acesteia, litiul este elementul cel mai puțin întâlnit în Sistemul solar decât 25 din cele 32 de elemente chimice, cu toate că nucleii săi sunt foarte ușori ca și masă atomică. de aici Top mine litiu. Editat Iunie 8, 2020 de sesebe Link spre comentariu
maxente Postat Iunie 8, 2020 Partajează Postat Iunie 8, 2020 1 oră în urmă, merck a spus: Sa vedem daca va fi realitate sau nu: A five-year plan to reinvent the lithium-ion battery may see Tesla be the first to make an EV as cheaply as a fossil fuel car Tot din vorbe online (neconfirmate) am auzit ca bateria aia minune, dupa ce isi va face treaba in acel autovehicul, va putea fi folosita in reteaua de stocare fotovoltaic / eoliene, pana la 20 de ani. Acum cine stie... om trai si om vedea cum o fi cu ea. Oricum ar fi se vede ca se lucreaza intens la tot felul de variante de baterii. Link spre comentariu
merck Postat Iunie 8, 2020 Partajează Postat Iunie 8, 2020 Da, am citit si eu ca ulterior bateriile de pe masina vor ajunge sa fie folosite la stocarea energiei fotovoltaice. E bine ca nici concurenta (care nu lucreaza cu litiu, deci fara risc de incendiu) nu doarme: Could Lexus build the first 1000km electric vehicle? Quote “Our cars with nickel-metal hydride batteries [hybrid cars] are doing well,” he said. “They [the batteries] are expensive, but they are easier to recycle. Lithium batteries, on the other hand, are cheaper, but production capacity is a problem.” Sawa spoke of new solid-state battery technology in positive terms, telling WhichCar that a solid-state battery could power a car for 1000km. The best EV range figures at present are less than half of that. However, there is a caveat. “We are working on the technology, but we cannot release it yet,” he said. “It is possible to go 1000km, but then the charging time could be a very long time.” Link spre comentariu
florinellll Postat Iunie 8, 2020 Autor Partajează Postat Iunie 8, 2020 Acum 1 oră, sesebe a spus: Nucleii de litiu sunt instabili, din moment ce 2 izotopi stabili de litiu întâlniți în natură au energiile de fuzionare cele mai joase per nucleon dintre toți nuclizii stabili. Datorită acesteia, litiul este elementul cel mai puțin întâlnit în Sistemul solar decât 25 din cele 32 de elemente chimice, cu toate că nucleii săi sunt foarte ușori ca și masă atomică. de aici Top mine litiu. Bun venit la Wikipedia! Link spre comentariu
franzm Postat Iunie 8, 2020 Partajează Postat Iunie 8, 2020 Tot din wikipedia aflam ca abundenta litiului în scoarta terestra (60 ppm) este mai mare decât cea a cobaltului (37 ppm), a cositorului (35 ppm) sau a plumbului (18 ppm) si ca. jumatate din cea a zincului (0,012%). Este însa mai dispersat în scoarta si asta îngreuneaza exploatarea. Link spre comentariu
florinellll Postat Iunie 9, 2020 Autor Partajează Postat Iunie 9, 2020 Acum 11 ore, franzm a spus: Tot din wikipedia aflam ca abundenta litiului în scoarta terestra (60 ppm) este mai mare decât cea a cobaltului (37 ppm), a cositorului (35 ppm) sau a plumbului (18 ppm) si ca. jumatate din cea a zincului (0,012%). Este însa mai dispersat în scoarta si asta îngreuneaza exploatarea. LIKE Link spre comentariu
merck Postat Iunie 10, 2020 Partajează Postat Iunie 10, 2020 (editat) Will GM's Ultium's Forward Compatibility Revolutionize The EV Industry? https://www.youtube.com/watch?v=rEyS47PyXEU Editat Iunie 10, 2020 de merck Link spre comentariu
florinellll Postat Iunie 12, 2020 Autor Partajează Postat Iunie 12, 2020 La 20.05.2020 la 0:01, maxente a spus: Electricele raman un moft datorita pretului ridicat, nu ca ar fi prosti acumulatorii existenti. Preturile electricelor sunt echivalente cu preturile unor masini de lux si nu toti isi permit sa le cumpere. Restu de faze gen, frate nu imi iau electrica pentru ca nu am unde sa o incarc, ca nu am putere sau ca mi-e frica sa nu mi se descarce in drum, astea sunt detalii pentru saraci. Din pacate piata auto este in proportie de 90 pentru ................saraci 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum