Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobilul electric


florinellll

Postări Recomandate

http://autorambler.ru/journal/events/14.02.2014/560986205/?gcv_source=news_block_new

iN TRTADUCERE: Japonezii testeaza sistem de incarcare a bateriilor fara conectare prin cabluri. Se foloseste sistemul de inductie ca la transformator prin bobine

Pierderile sunt mai mici insa parcarea trebuie efectuata exact. Cele 3 automobile experimentale sunt dotate ce mecanisme de autoparcare in acest sens.

Se doreste instalarea lor in parcarile urbane si in alte locuri accesibile electromobilelor

Link spre comentariu

In statul Ohaio au reinceput procesul impotriva companiei Tesla motors. Subiectul este persecutarea companiei din partea dilerilor de automobile care cer interzicerea vanzarilor acestui tip de automobile (pe scurt.. nu am intreat in detalii). http://tesla-forum.ru/showthread.php?p=3037#post3037 dar este clar ca dilerii sunt ingrijorati de popolaritatea in crestere a acestui electromobil.

Acum rezidentii acestui stat pot cumpara automobilul din statele vecine doar..

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Pai bobinele nu sunt facute din cabluri? :nas: Apoi, pt a transmite prin aer, pierderile nu sunt deloc neglijabile!

adica aerul acela este un intrefier....de ce sustineti asta florinelll?? cum ca masinile Tesla sunt o pacaleala?
Link spre comentariu

mie, personal, ''bunul simt tehnic'' imi spune ca o podea formata din baterii de 1,5V, grupate, inseriate, apoi grupurile in paralel, nu ma convinge ca se pot obtine astfel de puteri...

cel putin treaba cu incarcatul wireless, este un fas total.

Link spre comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...

Ca sa aveti o idee corecta trebuie sa calculati tot lantul ,incepind de la materialele folosite la accumlatori ,poluante sau nu ,pretul lor disponibilitate etc etc etc . masinile astea or sa necesite cantitati uriase de baterii si alte materiale strategice, deci inca un munte de deseuri de scapat, reciclat ingropat etc . apoi intretinerea lor este costisitoare. asa ca scula nu e asa verde cum este prezentata amatorilor de noutati.

Apoi de unde iei energie pentru incarcarea lor ? asta e marea problema. azi multe centrale electrice functioneaza pe petrol, gaz sau carbune si curentul obtinut este la fel de poluant ca si cum ai merge direct cu un motor cu benzina. atunci in cazul asa e logic sa folosesc direct petrolul si gazul in motoare obisnuite , daca le tot plimbi prin diverse conversii randamentul este net inferior. in plus motoarele cu ardere interna nu sunt la capatul evolutiei lor . mai este inca loc de multe inbunatatiri. numai daca nu mai ai petrol si folosesti reactoare nucleare atunci auto electric este absolut necesar. nu mai conteaza cit polueaza prin materialele continute pentru constructie sau consumate in exploatare sau cit costa intretinerea.

In acest moment este un moft scump, folosibil in oras . un auto buburuza pentru oras este bun dar prea scump . iesi mult mai ieftin cu unul cu motor mic cu ardere interna.

Link spre comentariu

e infim ....ceva nu este în regulă cu socotelile astea mv2/2*50 intradevar atâta este....dar unde greşim??? complicată mecanica asta dom'le să fie pierderile prin frecare aşa mari ?

Cam tarziu, dar mai bine decat niciodata...

Viteza 100km/h=28m/s.

Energia pentru o accelerare E = m v^2 / 2 = 1000x28x28/2 = 392000 Joule = 392 kJ = 392 kWs (= 0,11 kWh)Acesta energie, destul de mica, trebuie degajata insa rapid, in t=10 secunde.Puterea necesara unei accelerari este P = E/t = 392 kWs / 10 s = 39 kW.

Motorul trebuie sa furnizeze timp de 10 secunde puterea de 39 kW = 52,3 CP (nu s-au socotit frecarile, randamentul s.a.) ca sa accelereze 1000 kg de la 0 la 100 km/h in 10 s. 

Editat de Ticu
Link spre comentariu

Pentru 1350kg sunt necesari 105kw pentru a atinge 100km/h in 10secunde deci..............

Editat de florinellll
Link spre comentariu

Acum, depinde si de motor. La cele termice, e data doar puterea maxima, care e atinsa doar la turatia maxima. La turatii mai mici, si puterea e semnificativ mai mica.

De unde si apare aceasta diferenta.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări