cusnir Postat Februarie 14, 2014 Partajează Postat Februarie 14, 2014 Imi cer scuze.. Nu am simtit substratul mesajului.. Probabil ca din cauza ca multi pe acest forum nu fac altceva decat sa critice fara a aduce un mare aport. Link spre comentariu
Bamse Postat Februarie 14, 2014 Partajează Postat Februarie 14, 2014 Se accepta ! ... in cea ce priveste masina electrica personal consider ca este viitorul. Link spre comentariu
cusnir Postat Februarie 17, 2014 Partajează Postat Februarie 17, 2014 http://autorambler.ru/journal/events/14.02.2014/560986205/?gcv_source=news_block_new iN TRTADUCERE: Japonezii testeaza sistem de incarcare a bateriilor fara conectare prin cabluri. Se foloseste sistemul de inductie ca la transformator prin bobine Pierderile sunt mai mici insa parcarea trebuie efectuata exact. Cele 3 automobile experimentale sunt dotate ce mecanisme de autoparcare in acest sens. Se doreste instalarea lor in parcarile urbane si in alte locuri accesibile electromobilelor Link spre comentariu
Dr.L Postat Februarie 17, 2014 Partajează Postat Februarie 17, 2014 Pierderile sunt mai miciCiudata treaba Link spre comentariu
cusnir Postat Februarie 17, 2014 Partajează Postat Februarie 17, 2014 Nu am tradus complet dar ideea era sa foloseasca inductia. Lipsa cablurilor presupune scaderea pierderilor la intensitai mari. Masina cica se incarca acolo complet in mai putin de 90 minute Link spre comentariu
Dr.L Postat Februarie 17, 2014 Partajează Postat Februarie 17, 2014 Pai bobinele nu sunt facute din cabluri? Apoi, pt a transmite prin aer, pierderile nu sunt deloc neglijabile! Link spre comentariu
cusnir Postat Februarie 17, 2014 Partajează Postat Februarie 17, 2014 Nu sunt in masura sa va contrazic. Am specificat ca am tradus doar. Desi japonezii mereu au stiut sa faca ceva bine. Banuiesc ca parcarea exacta nu este un moft.. Link spre comentariu
cusnir Postat Februarie 18, 2014 Partajează Postat Februarie 18, 2014 In statul Ohaio au reinceput procesul impotriva companiei Tesla motors. Subiectul este persecutarea companiei din partea dilerilor de automobile care cer interzicerea vanzarilor acestui tip de automobile (pe scurt.. nu am intreat in detalii). http://tesla-forum.ru/showthread.php?p=3037#post3037 dar este clar ca dilerii sunt ingrijorati de popolaritatea in crestere a acestui electromobil. Acum rezidentii acestui stat pot cumpara automobilul din statele vecine doar.. Link spre comentariu
florinellll Postat Aprilie 15, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 15, 2014 Pentru ca Tesla motors este o pacaleala!!!!!!!!!! Link spre comentariu
ardiles Postat Aprilie 15, 2014 Partajează Postat Aprilie 15, 2014 Pai bobinele nu sunt facute din cabluri? Apoi, pt a transmite prin aer, pierderile nu sunt deloc neglijabile!adica aerul acela este un intrefier....de ce sustineti asta florinelll?? cum ca masinile Tesla sunt o pacaleala? Link spre comentariu
ardiles Postat Aprilie 16, 2014 Partajează Postat Aprilie 16, 2014 mie, personal, ''bunul simt tehnic'' imi spune ca o podea formata din baterii de 1,5V, grupate, inseriate, apoi grupurile in paralel, nu ma convinge ca se pot obtine astfel de puteri... cel putin treaba cu incarcatul wireless, este un fas total. Link spre comentariu
cristian1961 Postat Mai 13, 2014 Partajează Postat Mai 13, 2014 Ca sa aveti o idee corecta trebuie sa calculati tot lantul ,incepind de la materialele folosite la accumlatori ,poluante sau nu ,pretul lor disponibilitate etc etc etc . masinile astea or sa necesite cantitati uriase de baterii si alte materiale strategice, deci inca un munte de deseuri de scapat, reciclat ingropat etc . apoi intretinerea lor este costisitoare. asa ca scula nu e asa verde cum este prezentata amatorilor de noutati. Apoi de unde iei energie pentru incarcarea lor ? asta e marea problema. azi multe centrale electrice functioneaza pe petrol, gaz sau carbune si curentul obtinut este la fel de poluant ca si cum ai merge direct cu un motor cu benzina. atunci in cazul asa e logic sa folosesc direct petrolul si gazul in motoare obisnuite , daca le tot plimbi prin diverse conversii randamentul este net inferior. in plus motoarele cu ardere interna nu sunt la capatul evolutiei lor . mai este inca loc de multe inbunatatiri. numai daca nu mai ai petrol si folosesti reactoare nucleare atunci auto electric este absolut necesar. nu mai conteaza cit polueaza prin materialele continute pentru constructie sau consumate in exploatare sau cit costa intretinerea. In acest moment este un moft scump, folosibil in oras . un auto buburuza pentru oras este bun dar prea scump . iesi mult mai ieftin cu unul cu motor mic cu ardere interna. Link spre comentariu
Ticu Postat Mai 13, 2014 Partajează Postat Mai 13, 2014 (editat) e infim ....ceva nu este în regulă cu socotelile astea mv2/2*50 intradevar atâta este....dar unde greşim??? complicată mecanica asta dom'le să fie pierderile prin frecare aşa mari ? Cam tarziu, dar mai bine decat niciodata... Viteza 100km/h=28m/s. Energia pentru o accelerare E = m v^2 / 2 = 1000x28x28/2 = 392000 Joule = 392 kJ = 392 kWs (= 0,11 kWh)Acesta energie, destul de mica, trebuie degajata insa rapid, in t=10 secunde.Puterea necesara unei accelerari este P = E/t = 392 kWs / 10 s = 39 kW. Motorul trebuie sa furnizeze timp de 10 secunde puterea de 39 kW = 52,3 CP (nu s-au socotit frecarile, randamentul s.a.) ca sa accelereze 1000 kg de la 0 la 100 km/h in 10 s. Editat Mai 14, 2014 de Ticu 1 Link spre comentariu
florinellll Postat Mai 15, 2014 Autor Partajează Postat Mai 15, 2014 (editat) Pentru 1350kg sunt necesari 105kw pentru a atinge 100km/h in 10secunde deci.............. Editat Mai 15, 2014 de florinellll Link spre comentariu
Dr.L Postat Mai 15, 2014 Partajează Postat Mai 15, 2014 Acum, depinde si de motor. La cele termice, e data doar puterea maxima, care e atinsa doar la turatia maxima. La turatii mai mici, si puterea e semnificativ mai mica. De unde si apare aceasta diferenta. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum