cristian_draghiescu Postat Octombrie 3, 2012 Partajează Postat Octombrie 3, 2012 Hidrogen pentru motoare de aviaţie cu reacţie, am marireţineri. Datele problemei sunt diferite de cazul motoarelorrachetă. La un motor-rachetă este utilizat în stare lichidă(împreună cu oxigenul lichid pentru a întreţine arderea).Hidrogen lichid sau înmagazinat sub înaltă presiune labordul unui avion = o adevărată bombă zburătoare, omană cerească pentru terorism.Şi nu puţină energie se consumă pentru producerea lui.E un cerc vicios, ne întoarcem de unde am plecat. Link spre comentariu
bcristian Postat Octombrie 4, 2012 Partajează Postat Octombrie 4, 2012 Motoarele avioanelor cu reactie merg cu gaz lampant, deci acolo ar fi ultima problema.Reactoare nucleare sigure exista la nivel de proiect, si am impresia ca India vrea sa si construiasca unul. Merg pe toriu, iar rezervele cunoscute de asa ceva ajung mii de ani chiar daca toata energia ar fi produsa in astfel de reactoare.Problema reala raman acumulatorii si inertia sistemului socio/economic. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 4, 2012 Partajează Postat Octombrie 4, 2012 La statiile de pompare magistrale de gaz metan se folosesc pompe antrenate de motoare turbopropulsoare alimentate direct din conducta.Bineinteles prin reductoare.Sint reutilizate motoare turboprop cu resursa de zbor terminata.Adaptarea se facea la Turbomecanica pentru Romania.Deci merg fara nici o problema.Petrolul lampant de aviatie este kerosenul, are ceva deosebiri de cel de iluminat/incalzit.Grig Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Octombrie 4, 2012 Partajează Postat Octombrie 4, 2012 Ca si tehnologie de reactor nuclear, reactoarele kandu sunt cu muult mai sigure decat cele care au "ventilat" prin lume. Pur si simplu, la un reactor kandu, daca purjezi apa grea, acesta se opreste efectiv. Vrei sa-l opresti? pompezi in el apa obisnuita. Ceausescu nu a fost prost cand a ales acest tip de reactor, cel mai probabil aceasta usurinta de a fi oprit a fost decizia finala. Plus ca un reactor este atat de sigur cat este de sigura operarea si cat de instruiti sunt operatorii lui. Nu tehnologia a facut sa sara 500 de tone de capac la Cernobal ci dementul de sef care a fortat testarea chiar daca operatorul din acel moment s-a opus iar regulile nu erau atat de clare pentru un nivel de putere atat de scazut. Ironic este ca acel operator care s-a opus a murit la cateva zile din cauza dozei mari de radiatie primite iar dementul ala de sef a murit in 1995, la multi ani dupa eveniment ( http://ro.wikipedia.org/wiki/Anatoli_Diatlov ). Discutati de combustibili alternativi dar nu uitati un lucru esential: randamentul de conversie. Orice conversie dintr-o forma de energie in alta se face cu un anumit randament, restul sunt pierderi asa ca logic este ca numarul de conversii sa se faca cat mai eficient. Link spre comentariu
aygun Postat Octombrie 4, 2012 Partajează Postat Octombrie 4, 2012 Azi am mers cu un taxi care avea efectuata conversie iar deunazi vorbeam cu cineva care instaleaza asemenea instalatii. Eu am vazut prima data instalatie de gaz pe un Renault nu mai stiu ce tip la un var . Fata de ceea ce este acum era o instalatie primitiva.Imi spuneau astia amandoi ( repet , ieri un instalator de instalatii de gaz ptr automobile , azi un sofer de taxi ) ca instalatiile de gaz au evoluat .Eu sunt tuta la chestiile astea mecanice dar inteleg si eu cand e vorba de dat gaz in continuu si dat gaz pe fiecare piston , secvential si in ordinea aprinderii .Imi explicau astia ca vezi domnule acum nu ai bagi furtunul cu gaz in nu stiu ce dracie si gata . Ci intra in fiecare piston i parte si citeste nu stiu ce si nu stui ce ventile se deschid in ordine . Ca instalatia e programabila iar unele se pot cupla la ECM-ul masinii. Mama masii , ca nu ma pricep. Puteau sa ma minta dar cel putin am auzit aceeasi treaba de la doua persoane diferite.Si ma intrebam , daca in cativa ani au evoluat treburile astfel la o instalatie pe gaz , cum vor evolua in domeniul stocarii siproducerii de energie ?Solutii sunt cu certitudine insa unele sunt tinute bine sub cheie.Dupa cum am mai zis ! Link spre comentariu
Dr.L Postat Octombrie 4, 2012 Partajează Postat Octombrie 4, 2012 GPL-ul secvential e pt masinile cu injectie. Practic se mai pune in set de injectoare,pt gaz. Ca altfel nu se poateDoar la masinile cu carburator se baga un furtun pe undeva si gata (desi nici acolo nu-i asa simplu)Nu mi se pare deloc mare lucru,daca pe benzina s-a facut trecerea de la carburator la injectoare, sa nu se faca si pt gaz Link spre comentariu
florinellll Postat Octombrie 5, 2012 Autor Partajează Postat Octombrie 5, 2012 Azi am mers cu un taxi care avea efectuata conversie iar deunazi vorbeam cu cineva care instaleaza asemenea instalatii. Eu am vazut prima data instalatie de gaz pe un Renault nu mai stiu ce tip la un var . Fata de ceea ce este acum era o instalatie primitiva.Imi spuneau astia amandoi ( repet , ieri un instalator de instalatii de gaz ptr automobile , azi un sofer de taxi ) ca instalatiile de gaz au evoluat .Eu sunt tuta la chestiile astea mecanice dar inteleg si eu cand e vorba de dat gaz in continuu si dat gaz pe fiecare piston , secvential si in ordinea aprinderii .Imi explicau astia ca vezi domnule acum nu ai bagi furtunul cu gaz in nu stiu ce dracie si gata . Ci intra in fiecare piston i parte si citeste nu stiu ce si nu stui ce ventile se deschid in ordine . Ca instalatia e programabila iar unele se pot cupla la ECM-ul masinii. Mama masii , ca nu ma pricep. Puteau sa ma minta dar cel putin am auzit aceeasi treaba de la doua persoane diferite.Si ma intrebam , daca in cativa ani au evoluat treburile astfel la o instalatie pe gaz , cum vor evolua in domeniul stocarii siproducerii de energie ?Solutii sunt cu certitudine insa unele sunt tinute bine sub cheie.Dupa cum am mai zis !Este adevarat ce ti-au spus,insa apar multe probleme daca INSTALATIA SECVANTIA nu este de calitate ,reglata(setata)corect sau masina are si alte probleme,mecanici nostrii se pricep in general sa stranga suruburi .Eu la DAEWOO LEGANZA am montat (in regie proprie)o instalatie "antica" non euro care functioneaza nesperat de bine(deja are 70 000km pe GPL)consum mixt max 10L/100km Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Octombrie 5, 2012 Partajează Postat Octombrie 5, 2012 Daca foloseai o instalatie moderna ,mai bagai 1000 lei sa o faci sa functioneze super ,dar aveai satisfactia unui consum de doar 9,5 l ! Sau instalatiile de gaz nu pt bani se monteaza ? (eu asa am impresia! ) Link spre comentariu
florinellll Postat Octombrie 5, 2012 Autor Partajează Postat Octombrie 5, 2012 Daca foloseai o instalatie moderna ,mai bagai 1000 lei sa o faci sa functioneze super ,dar aveai satisfactia unui consum de doar 9,5 l ! Sau instalatiile de gaz nu pt bani se monteaza ? (eu asa am impresia! )Majoritatea secventialelor consuma peste 10l/100km(desigur nu discutam de trotinete gen Matiz)este vorba de o masina de 1,5tone /136 HP insa...... ai secventiala ..esti ......smecher.Secventiale =probleme "garla" ,belele cu carul,vezi ce "durere" e pe GM forum Link spre comentariu
vfp_mihai Postat Octombrie 5, 2012 Partajează Postat Octombrie 5, 2012 1,5 tone alea sunt cu tot cu sofer nu?, mai bine spuneai 1,4 tsincer pentru o benzinara e cam mult , eu am una diesel tot pe aproape de varsta si e cu mult mai usoara .din aceeasi clasa . Link spre comentariu
florinellll Postat Octombrie 6, 2012 Autor Partajează Postat Octombrie 6, 2012 Sa nu confundam Leganza cu Nubira.Motorul este de 2L ,10L/100KM GPL =5L/100km benzina asa ca ................. Link spre comentariu
vfp_mihai Postat Octombrie 6, 2012 Partajează Postat Octombrie 6, 2012 eu am gasit ceva date pe aici , ,nu , nu am incurcat masina am vazut ce ai scris mai sus , oricum pentru o benzinara de oricat ar fi motorul 1,8, 2 , 2,2 litri , greutatea e cam mare , un bloc motor diesel e mult mai greu decat cel pe benzina , mie sincer mise pare cam grea masina .o fi avand tabla de tanc, prin 2000 am avut un ford scorpio motor 2l benzina , si mam suit cu el pe un fiat tipo , fiatul sa cam sifonat , la ford doar sa spart farul nici spoilerul na crapat , la fiat curgerau toate lichidele din el .spor Link spre comentariu
aygun Postat Octombrie 6, 2012 Partajează Postat Octombrie 6, 2012 http://www.greencarreports.com/news/107 ... ners-story Un utilizator de Nissan Leaf povesteste ! Link spre comentariu
d2134 Postat Octombrie 10, 2012 Partajează Postat Octombrie 10, 2012 As a minister in my previous life, I know that I have a biblical and moral responsibility to take better care of the earth.Mda! Daca esti popa pocait merita sa iti ei masina electrica pentru linistea sufleteasca. Altfel, in loc sa dai 35- 40 de mii de euro pe un Nissan LEAF mai bine iti iei o masina normala cu 5-10 mii de euro si restul de 30000 ii plasezi la o banca serioasa si din dobinda iti cumperi benzina pentru 10-12 mii de kilometri pe an. O sa constati ca d.p.d.v. financiar ai o masina care nu consuma nimic pentru combustibil (nu e "zero emission" dar e "zero input").Daca va intrebati cine a omorit automobilul electric, raspunsul e asta: pretul mare. Link spre comentariu
aygun Postat Octombrie 10, 2012 Partajează Postat Octombrie 10, 2012 Si copilul tau o sa traiasca in mizeria facuta de tine.Asa cum noi traim si incercam sa reparam mostenirile stramosilor nostri.Trebuie sa ne gandim si ce lasam in urma copiilor nostrii si nu numai buzunarul meu, acum, in acest moment conteaza.Pe masura ce se vor raspandi se va ieftini. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum