Bamse Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 Sal Florinel !!!... da asa este trebuie 2 randuri de acu unul pe masina unu la incarcat asta daca produci acasa energie. Daca se intra la productie de serie scade pretul.Hmm daca aveam geotermal acasa ce bine ami mai era .Sper sa nu se ajunga cu petrolu pe "" rosu si sa se ia masuri din timp.Sa Auzim De Bine !!! Link spre comentariu
florinellll Postat Iulie 2, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 2, 2010 Te referi la locomotiva diesel electrica?Da in mare are in componenta un motor termic un generator ,un controler si sase motoare electrice,unul pe fiecare punteRaspunsul este simplu:pentru a antrena sase 6 punti motoare cum au unele locomotive(altele au 8 punti motoare)direct cu motorul diesel este nevoie de un sistem de transmisie foarte complex si oarecum ineficient.Este clar ca acest sistem este mai eficient si sa stii ca nu l-au inventat romanii. Link spre comentariu
Bamse Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 ... nu am zis ca Romanii au inventat !!!!voiam sa evidentiez cuplu motorului electric chiar daca se ajunge si la ineficientaDECI Locomotiva are motoare electrice pentru ca motorul electric are cuplu mai bunapoi mai e o ciudatenie de masina, una care cara minierit, cred ca-i cea mai mare din lume si la roata "" ai tot electrica Link spre comentariu
stefan_k Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 Bamse: tot ii dai cu motorul electric e mai bun decat motorul termic. Citeste paginile anterioare, reciteste-le, si apoi mai citeste-le odata.Problema nu e daca motorul electric e sau nu e mai bun decat motorul termic. E mai bun, clar e mai bun, problema e alta: producerea si stocarea energiei respective.Pentru energia termica, e clar: sugem petrol cat mai e, cu consecintele de rigoare.Pentru energia electrica in schimb lucrurile nu sunt roz: - energia electrica produsa din petrol/carbune polueaza mai mult decat varianta clasica (fiindca polueaza atat la sursa, cat si prin distributie/stocare). - energia electrica produsa din centrale nucleare e cum e, dar mai trebuie stocata - panourile solare nu au inca randamentul suficient pentru a fi cu adevarat rentabile, plus au durata limitata de viata - eolian? nu traiesti intr-o tara unde sa se preteze asa cevaSi una peste alta, sa zicem ca se rezolva cumva problema producerii energiei - mai ramane problema STOCARII acestei energii. Pune mana si citeste ce inseamna tehnologii cu Lithiu si care e costul folosirii lui (atat ca nivel de energie consumata pentru materii prime, cat si ca deseuri produse).Deci: motorul electric? e suuper, as trece de azi pe asa ceva.Producerea si mai ales stocarea energiei electrice? Semne uriase de intrebare: cost, poluare, durata de folosire.Chiar si locomotiva diesel electrica are ca sursa de energie tot vechiul combustibil petrolier! Link spre comentariu
Bamse Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 ...uite cine face masina mea sa merga: uite ce consecinte suporta natura dar producerea de combustibili nu are impact asupra mediului ? tot ce mai am de zis este ca din pacate si EU merg cu valu '''' :cry: Link spre comentariu
stefan_k Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 Ca raspuns, uite ce face ca masina electrica sa fie capabila sa stocheze energie (nu sa o produca! pentru productie ... poti face referire exact la pozele tale). Pe scurt, ce ramane in urma e desert. Pentru sute de ani. O padure, daca e lasata in pace, isi mai revine. O mina de suprafata, nu. http://www.dailymail.co.uk/home/moslive ... ement.html Link spre comentariu
Bamse Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 asta a facut masina electrica ???? pai cum arata inainte acolo !!!plin de copaci !!!? :nas:Google Earth . doar nu o ras pentru bateri un sfert de continent. Link spre comentariu
stefan_k Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 Exact. Mine de lithiu.Nu te lua dupa pozele din satelit, ca asa putem zice ca nici petrolul nu lasa urme, ca doar la arabi era si inainte desert. Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 Sa consideram totusi si "urmele" lasate in atmosfera (si deci asupra climei, a fenomenelor meteo, a intregului echilibru ecologic al planetei, etc.) de sutele de milioane de tone de combustibil clasic consumate anual de motoarele cu ardere interna. Link spre comentariu
Bamse Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 Sal Cristian !!!... poate nu sute de milioane de tone :uio ?! poate mai mult ma faci sa-mi imaginez intr-o zi cat combustibil curge in motoare la nivel mondial, in TOATE motoarele termice combustibilu CRED ca-i cel mai mare afluent "" al planetei :cry: Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 In 2007 consumul estimat la nivel mondial a fost de 900 milioane tone. Si gandeste-te ca doar circa 35-40 % din energia termica obtinuta a fost folosita pentru deplasare... Link spre comentariu
Bamse Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 ... apoi sa mai zicem cate ceva si de oameni care au initiativa http://www.youtube.com/results?search_q ... ails+&aq=f YouTube asta cum le stie pe toate , buna broscuta aia sa mergi la servici cu ea Link spre comentariu
srdjan Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 hei, hei, hei... inteleg ca se incinge atmosfera dar incepeti sa incalcati regulamentul... fara dublu post (editare pt o ora) si deviati usor spre offtopic Link spre comentariu
Bamse Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 Mi de scuze sper sa trec neobservat de moderatori si sa nu iau vina este a mea . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum