Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobilul electric


florinellll

Postări Recomandate

Ce faci cand te taie diareea in plin tramvai , troleibuz sau autobuz ?Urli vatmanului sau soferului - opresteeeeeee ca ma *** pe mineeee?Eu am patit-o in masina . Tras pe dreapta , tusti in tufisuri , rezolvata "broblema" si dai mai departe.

Iata un argument tehnic irefutabil :da
Link spre comentariu

Sincer acum ! Radeti voi dar si perpedes fiind am avut "cosmaruri" de genul acesta.In drum spre serviciu mai aveam 15 min pina sa ajung la statie ,bai si te teaie ceva de nu mai poti."Printre blocuri suntem noi cei care facem pe tine..... pam-pam!!!!" Si fara misto , era un complex alimentar care inca nu deschisese si poarta unui om. Ma uit stanga - dreapta , nimeni , pac-pac , rezolvata treaba si fugi la autobuz Li-ni-stit!!!Alta data plec la plibare cu baietii in plina Medgidie ! Bai si cand tetaie uneori asa de violentte taie ca nu apuci sa gasesti vreun restaurant. Ce neneeeeee ! Primii boscheti , problem solved si gata . Intre a face pe tine si a intra printre boscheti aleg varianta a doua always.Acum de curand cu masina , te strange asa de tare ca , chiar daca nuai nevoie de combustibil stii un singur cuvant PECO !De aici e lesne de inteles ce a fost !Primul peco pe care l-am gasit si problema rezolvata. Va intreb eu , pot intra cu Tramvaiul , Troleul , Metroul sau alte surogate in Primul PECO ?Nu am vazut Peco-uri prin care trec sine de tramvai sau linii de troleu.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Si iata ca si Mercedes intra pe piata autoturismelor Electrice .

La salonul auto de la Paris 2012 , Mercedes a prezentat mai multe versiuni de autoturisme electrice printre care si SLS AMG Coupe Electric Drive . Atinge 100kmh in 3,9 secunde.

 

http://www.dailymotion.com/video/xtxbhg ... paris_auto

 

Consider ca este clara directia in care se indreapta industria automobilistica avand ca si principali jucatori nume grele din industria auto. Nu credeti ?

 

http://www.netcarshow.com/mercedes-benz ... ric_drive/

 

http://www.automarket.ro/paris-2012/mer ... 46951.html

Link spre comentariu

Petrolul nu va disparea total insa aceste rezerve sunt imputinate si magnatii petrolului stiu foarte bine asta . De ce acum 20 de ani tot ce era EV era taiat cu toporul de la radacina . Am dat exemple pe acest topic de autoturisme EV si ma repet:

 

- În 1996, primele automobile electrice de producţie în serie,EV1 (Electric Vehicle 1), au fost fabricate în SUA de către General Motors, și au circulat pe drumurile Californiei.Erau suficient de rapide: ajungeau de la 0 la 100 km/h, în mai puţin de 9 secunde ! Şi erau extrem de silenţioase ! Nu exista nici un fel de poluare (nici măcar nu aveau ţeavă de eșapament!). Ușor de încărcat cu energíe electrică în garajul de acasa.

 

Trei ani mai târziu, aceste automobile dispăreau...

Cum a fost posibil?

În primul rând, aceste automobile nu puteau fi cumpărate, ci doar împrumutate!!!.

Contractele de închiriere, pur și simplu, n-au fost prelungite.

 

General Motors și-au adunat toate EV1,( în ciudaprotestelor celor care le-au folosit ) și apoi Le-au distrus !

 

 

Detalii aici : http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_EV1

 

În 1997, Nissan a prezentat un model electric Hypermini la salonul de la Tokyo.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Hypermini

 

Primăria orașului Pasadena (California) a achiziţionat această mașină ca vehícul de serviciu pentru angajaţii săi.Erau foarte apreciate pentru ușurinţa de manevrare și parcare , dar mai ales pentru ușurinţa de a se mișca în orașul aglomerat.

 

În august 2006, a expirat contractul de închiriere dintre Municipiul Pasadena și Nissan.

Municipalitatea a încercat să cumpere automobilele, dar Nissan a refuzat să le vândă;

Nissan și-a recuperat toate mașinile pentru a le distruge.

 

În 2003, Toyota decide să producă RAV4-EV (EV=Electric Vehicle).

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_RAV4_EV

 

Este un 4x4 electric, un produs de mare rafinament tehnologic, foarte apreciat de către doritori încă din 1997.

Preţul consumului era de 0.09 dolari pe kwh, iar încărcarea completă costa 2,70 dolari

În 2005, contractele de închiriere au expirat .

Toyota imediat și-a recuperat automobilele și a trecut la , desigur , distrugerea acestora.

Atunci, cetăţenii americani au început să se organizeze.

Asociaţia “Don’t Crush” ( Nu distruge!) a încercat să salveze RAV4‑EV.

Această asociaţie a exercitat presiuni asupra fabricilor Toyota timp de 3 luni.

Finalmente ,VICTORIE! Toyota a autorizat ca cei care au închiriat automobilele să le și cumpere.

Apoi, s-a încetat producţia de serie și bateria necesară mașinii NiMH EV-95 nu s-a mai fabricat...de ce?

În 2005 prin fuzionare, Chevron-Texaco a cumpărat patentul bateriei pentru 30 milioane de dolari și a dezmembrat fabrica.

 

Curios, în timp ce automobilele electrice sunt dezmembrate în masa, cele cu combustie sunt foarte bine protejate.

În iunie 2001, Jeffrey Luers 23 ani, activist american pentru protejarea pădurilor, a avut o tristă experienţă.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Luers

 

A fost condamnat la 22 ani și 8 luni închisoare pentru că a distrus trei mașini megaconsumatoare de combustibil ( trei SUV= paguba de 40 000 dolari).

Prin acest gest, el a vrut să evidenţieze ameninţarea pe care acești monștri ultraconsumatori și poluanţi, o reprezintă pentru planeta . Aici e toata treaba . Poluarea ! Daca am si impaduri in masura in care poluam , cardonul din atmosfera ar fi fost resorbit in o anumita parte de copaci si nu s-ar fi ajuns aici. E rau si fara gazele de sera dar e rau si cu prea multe gaze cu efect de sera.

 

 

Cât ar costa barilul de petrol ,dacă n-ar mai fi folosit ca să miște mașini ?

 

Chestiile acestea le mai scrisesem Inca Odata in urma cu cateva pagini insa Cine sa citeasca din urma ?

 

Si repet , cu jucatori de teapa BMW , Mercedes , Audi - urmate de Chevrolet , Volvo , Ford , Nissan , Renault , Toyota si altii ma indoiesc ca va mai dura mult pina la conversia pe electric. Din moment ce Mercedes si chiar Porche au luat in calcul versiuni electrice ale autovehiculelor nu credeti ca tendinta este clara ?

 

Cititi si asta :

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Who_Killed ... ric_Car%3F

Link spre comentariu

Orice e pe bani e periculos de vizibil . In industria petrolului se invart bani putini?

Dar nici in industria automobilistica nu se invart bani putini . Cand in scena intra mastodonti de talia Mercedes , BMW , Audi si altii pe planul EV deja se discuta altfel , chiar cu cei care produc produsele petroliere. Ceva de genul " grija mare ca putem oircand trece exclusiv pe electric - mai bagati niste comisioane aici ca sa mai producem o bucata de vreme masini pe benzina !"Sunt multe "pacturi" secrete incheiate intre companii iar cele doua industrii nu fac exceptie .Deja este un semnal de alarma ptr cei ce comercializeaza petrol daca firme de renume in domeniul automobilisticii introduc masini de serie . Preturile EV-urilor sunt mentinute extrem de sus in mod artificial insa estimez ca in urmatorii maxim 10 ani va atinge o scadere destul de mare. De ce ? Simplu 1 O sa apara cine stie ce firma gen Tata Motors ( - apropos am vazut un Air Taxi si in Romania - trecea agale pe Soseaua Mangaliei fagand numai un fffsssssssss imperceptibil ) cu vreo gaselnita ieftina si atunci sa vezi.Offtopic : Sa nu uitam cine a inventat displayul Pixel Qi .Un display care ofera un confort vizual asemanator display-urilor e-ink. Ca fost posesor de Kindle 3 va spun ca este o diferenta de la cer la pamant intre e-ink si LCD. Pixel Qi ofera fix acest deziderat in locul LCD-urilor .
Ontopic: Iata de ce zic ca nu stii de unde sare iepurele .
Link spre comentariu

Pacturile sant nescrise ,mutuale ;adica eu (statul) te las sa faci masini pe carburanti fosili iar tu (industrias) i-mi platesti taxe din care eu (statul ,pana la urma tot o persoana,-e fizica) creez un fond de salarii . De exemplu.Intr-o industrie ,ca parte componenta a unei economii ,nu se poate face nimic fara a avea in vedere aceasta componenta -banii .

Link spre comentariu

Pai logic ca sunt nescrise ! Daca intra pe mana cuiva un pact de genul ala se face mare tam tam. Pot pune ca e un limbaj mimico-gestual . In fine , asa sta treaba la nivel de corporatii. Am si prezentat exemplul cu becurile si alea 1000 de ore de erau facute sa mearga . Sper ca ai citit articolul. Aidoma acelei intelegeri sunt nenumarate intelegeri intre companii - scrise su nescrise - tinute la mare taina .

 

Intre timp uite nene solutie nemteasca de a extinde raza de actiune a vehiculului tau. Vrei 4 ore de autonomie ? Inchiriezi o remorcuta cu baterii .

 

http://www.greencarreports.com/news/107 ... ry-trailer

 

http://h751522.serverkompetenz.net/ebug ... art_en.php

Link spre comentariu

la o problema , in acea remorcutza se poate monta si un mic generator pe benzina special destinat incarcarii de unrgentza a bateriilor din remorca , tragi pe dreapta in parcare daca te lasa "muschii" si iei micul dejun sau pranzul in jumate de ora se incarca o idee bateriile si poti ajunge pana la primul peco unde bagi la priza , categoric contra cost, sau in cel mai bun caz acasa in garaj.spor la treaba

Link spre comentariu

Acum trebuie sa lamurim o problema, daca maine s-ar "da cep" la masinile electrice, si petrolul s-ar duce de rapa va dati seama ce consecinte ar fi? Tranzitia trebuie facuta lent asta este clar, dar trebuie facuta. Impulsul il dau cei ca noi, care din cateva "conserve" isi fac o masina electrica. Chiar daca nu se ridica la standardele uneia de fabrica, acestea reprezinta o masina electrica in minus vanduta si un motiv de gandire pentru marii producatori de masini, care inteleg ca pana la urma acolo se va ajunge. In viitor se va dovedi ca nici energia electrica curata (solara, eoliana, etc) nu este chiar nesfarsita, si pretul va creste. Probabil ca se va pune problema utilizarii altor forme de generare a curentului electric si practic aceasta discutie se va repeta.

Link spre comentariu

Acum trebuie sa lamurim o problema, daca maine s-ar "da cep" la masinile electrice, si petrolul s-ar duce de rapa va dati seama ce consecinte ar fi? Tranzitia trebuie facuta lent asta este clar, dar trebuie facuta. Impulsul il dau cei ca noi, care din cateva "conserve" isi fac o masina electrica. Chiar daca nu se ridica la standardele uneia de fabrica, acestea reprezinta o masina electrica in minus vanduta si un motiv de gandire pentru marii producatori de masini, care inteleg ca pana la urma acolo se va ajunge. In viitor se va dovedi ca nici energia electrica curata (solara, eoliana, etc) nu este chiar nesfarsita, si pretul va creste. Probabil ca se va pune problema utilizarii altor forme de generare a curentului electric si practic aceasta discutie se va repeta.

La cat costa benzina acum ,daca se puteau construi automobile electrice "made home"(si erau rentabile) va asigur ca in Romania (la cat de inventiv este romanul)circulau cu miile pe strazi.
Link spre comentariu

Nu aveti dreptate, in primul rand este nevoie de bani sub forma de "cas"(stam prost); 2 marea problema cred ca este omologarea. Sunt multe formalitati si din cate stiu trebuie si ceva bani.Sincer eu incerc sa-mi fac o masina electrica. Deocamdata caut un motor, desigur unul mai ieftin. Restul... mai vedem.

Link spre comentariu

Nu aveti dreptate, in primul rand este nevoie de bani sub forma de "cas"(stam prost); 2 marea problema cred ca este omologarea. Sunt multe formalitati si din cate stiu trebuie si ceva bani.Sincer eu incerc sa-mi fac o masina electrica. Deocamdata caut un motor, desigur unul mai ieftin. Restul... mai vedem.

Stiu ca esti un tip foarte priceput si instruit insa te vei lovii de problema numita "bateria de acumulatori"In acest moment este principala piedica ce sta in calea extinderii pe scara larga a automobilului electric.In acest moment exista acumulatori performanti ,insa sunt inccesibili ca si pret .
Link spre comentariu

Eu nu vreau neaparat sa-mi fac o masina electrica doar pt economie. Daca la final intretinerea va fi putin mai mica, totul va fi Ok. Vreau sa o fac din pasiune pt surubareala.Multumesc pt ironii!

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări