aygun Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Eu spun atat ! Ideea cu sinele , rola captoare , etc , etc = utopie ! Acest sistem nu il vei intalni si nu va fi aplicat decat in doua cazuri : - metrou - trenuri Acumulatorii sau generatorul energetic va fi optimizat in ultimii ani destul de mult . La fel si incarcarea . Drept statii de incarcare se vor utiliza fie standardizarea acumulatorilor si schimb acumulatorul platind numai energia inmagazinata , fie stau 10 min la o cafea sa incarc acumulatorul . Diverse tehnologii regenerative ( chiar si acel mic motoras ca de mobra care sa actioneze pe post de grup electrogen ) vor fi viitorul. O banala intrebare . Ce fac daca se sparge o conducta si trebuie sa sparg asfaltul pe ditai bulevardul ? Dar asfaltarea ? Ca asfaltul ala nu va rezista 100 de ani . Chiar si la 100 de ani tot trebuie re-asfaltat ! Utilajele alea de sfredelesc asfaltul ne se vor uita ca tu ai o bobina , conductor sau sine in asfalt . Dai de vreun Sandel care nu are carte si iti reteaza tronsonul. Cum asiguri back-up-ul pe un tronson ? Pica transformatorul de pe tronsonul respectiv iar masinile nu au apucat sa incarce suficient acumulatorul lor de croaziera ptr ca doar ce au intrat pe tronson de 2 min . In acceptiunea mea autoturism = autonomie = libertate . Nu trebuie sa ma ingradeasca nu stiu ce rola captoare , sa depind de un transformator ... Cum ai sa implementezi asta la masinile de gunoi ? http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_Survolt Cum asigur astora infrastructura de care are nevoie ? Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 http://hdw.eweb4.com/out/564363.html Ce prize de aer faine are Are 4 prize de aer fara sa ii afecteze aerodinamica ! Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 In acceptiunea mea autoturism = autonomie = libertate .Aici e putin diferit ,vrei sa spui automobil ;in masina esti inchis ,nu te ploua ,nu te bate vantul deci e un mijloc excelent de a ajunge din punctul A in punctul B .Masinile cu alimentare de jos ,nu se stie cat timp stau pe magistrala asa ca nu se pune problema incarcarii exclusive de la aceea magistrala . Link spre comentariu
Dr.L Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Are 4 prize de aer fara sa ii afecteze aerodinamica !Poate numai in cazul in care in acele prize nu e introdus nimic...Sper ca acum nu urmeaza sa zici ca de fapt toate masinile au prizele de aer pt admisie si racirea diverselor radiatoare,numai ca sa fie mai aerodinamice Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Daca raditoarele (si ce mai trebuie racit) ar fi scoase la exterior ,turbulentele ar fi mult mai importante . Link spre comentariu
Dr.L Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Da.Dar nu vad legatura cu faptul ca daca n-ar exista priza de aer (si nici elementele fierbinti,care trebuie racite!), masina ar fi mai putin aerodinamica Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Este suficient ca acele prize de aer sa duca spre ceva radiatoare ale convertizoarelor de frecventa ( tiristorii aia trebuie raciti cumva ) si nu cred ca vor racii radiatoarele cu sisteme decracire active din simplul fapt ca ar consuma din sistem.Prizele alea de aer duc catre ceva radiatoare pasive . Oricum ai face tot aer intra pe acolo si se loveste de ceva.Insa , e calculat ca debitul de aer care circula prin respectivele prize de aer sa aiba o anumita constanta astfel incat rezistenta la inaintare sa fie minima. Link spre comentariu
Dr.L Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Perfect adevarat! Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Tocmai de aceea am prezentat prima data masina , apoi pozele si am dat de rumegat unora.Rezistenta la inaintare opun , dar vedeti unde sunt plasate , imediat dupa aripi unde efectul Bernouli/Venturi tine curentul de aer lipit de caroserie . Prin gurile respective de aerisire trece un curent de aer variabil dar astfel calculat incat sa disipe caldura circuitelor de putere active.Am prezentat filmluletul prima data ptr a nu sari d-alde Gigi contra cu nu se poate ca in faza cu panourile solare.Daca stau bine sa ma gandesc , am deschis un topic nou cu ferrme de panouri fotovoltaice in Romania iar cineva cred ca arecde facut vdestul de multe drumuri sa le viziteze ptr ca era sceptic in ceea ce priveavfezabilitatea proiectelor respective.Daca prezentam pozele initial , se gasea careva sa sara si sa spuna , "neah , e photoshop !!!" Astfel am prezentat masina , apoi pozele indetaliu ptr a asigura scepticii ca gurile alea de aerisire sunt plasate cu cap in zonele acelea.Exista doua efecte intalnite in fizica fluidelor care se aplica unei caroserii de acel tip :- efectul Coanda- efectul Bernouli/VenturiCele boua efecte le veti intalnin si in propriul organism , mai exact in inima .Ceea ce vedeti acolo a fost foarte bine testat in tunelul aerodinamic , au fost aduse ajustari .......Efectul Bernouli / Venturi statea la baza propunerii mele insa bag seama ca nimeni nu a incercat sa se documenteze.Astfel incat imi permit sa il citez pe Mark Twain:What gets us into trouble is not what we don't know. It's what we know for sure that just ain't so.Traducerea fiind : Ceea ce ne baga in probleme nu este faptul ca nu stim ceva ci faptul ca , credem ca stim ceva despre acel ceva dar ne inselam !Respecte! Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Poti cita un singur cercetator de renume care spune ca atomul de hidrogen poate fi micsorat? pentru ca pe acest lucru se bazeaza toata discutia in jurul termenului de "hydrino". In al doilea link ( http://scientopia.org/blogs/goodmath/20 ... ckpottery/ ) se mentioneaza cum ca, citez :"For example, he once cited that his work had been verified by a researcher at Harvard. In fact, he'd had one of his associates rent a piece of equipment at Harvard, and use it for a test. So yes, it was tested by a researcher - if you count his associate as a legitimate researcher. And it was tested at Harvard. But the claim that it was tested by a researcher at Harvard is clearly meant to imply that it was tested by a Harvard professor, when it wasn't." In traducere se inchiriaza un echipament de la Harvard de catre un asociat si asa se spune ca se testeaza la Harvard de catre un cercetator sau profesor de acolo. Este o tehnica interesanta de legitimare a unei aberatii. Asta este parerea mea despre site-ul ala si al sau "hydrino". Si cu asta am incheiat discutia despre aberatia aia. Cat despre sistemele de alimentare in carosabil de ce nu pot fi ecranate ca si cablurile de la prius? Pentru ca la prius (daca ma iau dupa pozele de pe internet) acumulatorii sunt in partea opusa motorului fata de scaunele din fata. As putea spune ca ele trec chiar pe sub scaun. Suntem peste 19 milioane si daca as folosi un raport de 1:10.000 ar trebui sa fie 1900 de persoane purtatoare de dispozitive implantabile. Acesta este un procent de 0.01% din populatia Romaniei. Dintre acestia doar 50% se pot deplasa cu masina sau mijloacele de transport in comun. Asta inseamna 0,005% din populatia Romaniei si este un raport de 1:20000. Aceste calcule sunt relative, nu cunosc numarul real al pacientilor ca sa dau cifre exacte. Este adevarat ca trebuie sa te gandesti la toate sistemele de siguranta cand proiectezi un asemenea sistem dar pana la urma interesul comun primeaza. Daca unul din 20000 de oameni care trec pe acolo unde exista mijloace de transport electrice poate sa aiba probleme atunci i se va oferi o ruta alternativa, indicata prin panouri. Sa gandim realist, fiecare dispozitiv de siguranta adaugat in plus si care este eficient doar pentru un procent de 0,005% din populatie nu va fi adaugat, oricat de benefic ar fi pentru acea persoana. Repet, nu sunt sarcastic, doar realist in ceea ce priveste aceasta metoda. Prizele de aer maresc coeficientul aerodinamic dar sunt necesare pentru asigurarea racirii asa ca faptul ca sunt vizibile are doua explicatii. Prima ar fi ca se elimina un echipament in plus cum ar fi un ventilator auxiliar si care creeaza un curent de aer asemanator, cu eficienta mai redusa si a doua ar fi ca i se da o aura de "masina rea si puternica" si tine de perceptia umana. Oricum imi place si mie designul la acel automobil tocmai datorita acestei perceptii. Masina "colturoasa", masculina, cu linii lungi, bine definite indica putere si "nervozitate" la pedala. O masina rotunda sau ovala aproape antiaerodinamica, cu colturi rotunjite, feminina perceptual, asa cum sunt majoritatea automobilelor electrice, indica, perceptual, o masina fragila si slaba ca putere. Aici tine de psihologia umana si nu de ce motor are sub capota. De exemplu, cum ar fi sa se monteze pe acel "survolt" un motor de 50kW si pe o "buburuza" un motor de 350 kW? Prima impresie ar fi ca "buburuza" o sa ramana cu mult in urma "survolt"-ului. Poti si sa juri ca asa va fi. Surpriza vine cand "buburuza" pleaca cu fum de pe loc iar "survolt"-ul de abia se misca. Aici este exemplul perfect de perceptie umana si de modul prin care companiile producatoare de automobile electrice ca "produs secundar" pe langa automobilele clasice cu motor cu ardere interna inteleg sa faca antireclama la produsul lor. Ia sa faca toate aceste companii modele asemanatoare cu "survolt" si sa vedem care va fi cererea dupa aceea. Mai aduc in discutie un aspect. Parcul de automobile electrice va continua sa creasca pe masura ce creste pretul la petrol dar cantitatea de litiu extrasa poate tine pasul cu necesitatile reale? Cate automobile electrice vor putea fie echipate complet cu acumulatori pe litiu? (am mai discutat desprea asta) Tinand cont ca automobilele electrice ar trebui sa suplineasca aproape complet pe cele clasice, de unde atata litiu? Sa nu uitam ca nu se foloseste alta tehnica la fabricarea acumulatorilor, procentual vorbind. Raspunsul la aceste intrebari duce la ideea pe care o sustin eu si are la baza doar informatiile actuale, fara a folosi previziuni despre alte tipuri de acumulatori alternativi si la fel de eficienti care vor aparea in viitor. Linii electrificate in oras combinate cu acumulatori de mici dimensiuni. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Septembrie 9, 2012 Partajează Postat Septembrie 9, 2012 Cu fenomenele astea care survin brusc si pe neasteptate ,e cam periculos sa conduci . Pt tine si pt ceilalti ;o cunostinta buna a fost descarcerata din a sa masina -cauza accidentului :stop cardiac ( de asta medici de la Smurd nu erau prea siguri ,exista si varianta unei vene la cap ) -luna iulie e intodeauna calduroasa .Sinele pt energie pot fi segmentate in bucati mici (1m) si activat segmentul numai cand e masina deasupra ca in ziua de azi orice rahatis are un microcontroler . Si daca nu se activeaza ,paguba-n ciuperci ca masina oricum se deplaseaza din inertie . Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 9, 2012 Partajează Postat Septembrie 9, 2012 De acord , sa lasam Hydrino la locul sau . Daca se va adeveri ca e ok , bine , nu se va adeveri , iarasi bine . Sincer , sunt satul de discutii in contradictoriu . Cat despre sistemele de alimentare in carosabil de ce nu pot fi ecranate ca si cablurile de la prius? Pentru ca la prius (daca ma iau dupa pozele de pe internet) acumulatorii sunt in partea opusa motorului fata de scaunele din fata. As putea spune ca ele trec chiar pe sub scaun. http://www.youtube.com/watch?v=ZU_rADV2BrA Asadar vedeti unde sunt acumulatorii ! Suntem peste 19 milioane si daca as folosi un raport de 1:10.000 ar trebui sa fie 1900 de persoane purtatoare de dispozitive implantabile. Acesta este un procent de 0.01% din populatia Romaniei. Dintre acestia doar 50% se pot deplasa cu masina sau mijloacele de transport in comun. Asta inseamna 0,005% din populatia Romaniei si este un raport de 1:20000. Aceste calcule sunt relative, nu cunosc numarul real al pacientilor ca sa dau cifre exacte. Este adevarat ca trebuie sa te gandesti la toate sistemele de siguranta cand proiectezi un asemenea sistem dar pana la urma interesul comun primeaza. Daca unul din 20000 de oameni care trec pe acolo unde exista mijloace de transport electrice poate sa aiba probleme atunci i se va oferi o ruta alternativa, indicata prin panouri. Sa gandim realist, fiecare dispozitiv de siguranta adaugat in plus si care este eficient doar pentru un procent de 0,005% din populatie nu va fi adaugat, oricat de benefic ar fi pentru acea persoana. Repet, nu sunt sarcastic, doar realist in ceea ce priveste aceasta metoda. Cititi aici mai bine : http://tinyurl.com/8uvzoax Interviu cu Dr Radu Ciudin , cel care imi este si mie medic si cel care mi-a implantat ICD-ul. Retineti ca in jur de 14.000 de persoane au nevoie anual de stimulator cardiac - din pacate nu-l primesc ! Sunt curios daca interesul comun va prima ptr oricare dintre domniile voastre dupa ( fereasca D-zeu ) un implant de acest gen . Cand stiti ca Viata dvs este pusa in pericol. Mai pusesem o problema care a fost evitata , lucrarile de intretinere , asfaltare , reasfaltare , gropi ...... Pusesem problema autocamioanelor , deoarece , nu-i asa ? si acestea vor fi tot electrice iar noi pina acum am discutat strict despre autoturisme. Prizele de aer maresc coeficientul aerodinamic dar sunt necesare pentru asigurarea racirii asa ca faptul ca sunt vizibile are doua explicatii. Prima ar fi ca se elimina un echipament in plus cum ar fi un ventilator auxiliar si care creeaza un curent de aer asemanator, cu eficienta mai redusa si a doua ar fi ca i se da o aura de "masina rea si puternica" si tine de perceptia umana. Eu ma indoiesc ca au pus acele prize de aer fix in zonele acelea doar ptr alura de "masina rea" cand dezideratul este , cat mai multi km parcursi. Oricum imi place si mie designul la acel automobil tocmai datorita acestei perceptii. Masina "colturoasa", masculina, cu linii lungi, bine definite indica putere si "nervozitate" la pedala. O masina rotunda sau ovala aproape antiaerodinamica, cu colturi rotunjite, feminina perceptual, asa cum sunt majoritatea automobilelor electrice, indica, perceptual, o masina fragila si slaba ca putere. Aici tine de psihologia umana si nu de ce motor are sub capota. De exemplu, cum ar fi sa se monteze pe acel "survolt" un motor de 50kW si pe o "buburuza" un motor de 350 kW? Prima impresie ar fi ca "buburuza" o sa ramana cu mult in urma "survolt"-ului. Poti si sa juri ca asa va fi. Surpriza vine cand "buburuza" pleaca cu fum de pe loc iar "survolt"-ul de abia se misca. Aici este exemplul perfect de perceptie umana si de modul prin care companiile producatoare de automobile electrice ca "produs secundar" pe langa automobilele clasice cu motor cu ardere interna inteleg sa faca antireclama la produsul lor. Ia sa faca toate aceste companii modele asemanatoare cu "survolt" si sa vedem care va fi cererea dupa aceea. Aici deja vorbim discutii ! Lucru ce nu isi are rostul. Discutia era despre prizele de aer plasate in acele locuri : frontal , lateral , si desupra . De asemenea era vorba daca afecteaza aerodinamica autoturismului si am exemplificat ca cel putin doua lucruri intervin inceea ce priveste aerodinamica ( si respectivele efecte fac parte din fizica fluidelor ). Mai aduc in discutie un aspect. Parcul de automobile electrice va continua sa creasca pe masura ce creste pretul la petrol dar cantitatea de litiu extrasa poate tine pasul cu necesitatile reale? Cate automobile electrice vor putea fie echipate complet cu acumulatori pe litiu? (am mai discutat desprea asta) Tinand cont ca automobilele electrice ar trebui sa suplineasca aproape complet pe cele clasice, de unde atata litiu? Sa nu uitam ca nu se foloseste alta tehnica la fabricarea acumulatorilor, procentual vorbind. Raspunsul la aceste intrebari duce la ideea pe care o sustin eu si are la baza doar informatiile actuale, fara a folosi previziuni despre alte tipuri de acumulatori alternativi si la fel de eficienti care vor aparea in viitor. Linii electrificate in oras combinate cu acumulatori de mici dimensiuni. Am si specificat ca litiul va fi inlocuit cu alte materiale . Iarasi nu cititi ceea ce scriu . In unul din posturile anterioare am spus ca nu se vor mai utiliza acumulatori pe baza de litiu ci metal la anod si fluoruri de metal la catod. http://tinyurl.com/9nsx7ca http://tinyurl.com/8h52p2u De cate ori sa mai scriu acelasi lucru pina va fi inteles ? Imi explicati si mie cum pot parcurge eu distanta de 300 km pe autostrada soarelui . Distanta intre Agigea si Bucuresti cu o baterie mai mica dar cu linii electrificate in orase ? Ce orase ating eu in acest rastimp in afara de Peco-uri ( care ar putea deveni charging / changing stations ) ? Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 9, 2012 Partajează Postat Septembrie 9, 2012 Se poate vedea si aici unde are Prius acumulatorii , traseele de cablu si Power Control Unit. Link spre comentariu
florincccc Postat Septembrie 9, 2012 Partajează Postat Septembrie 9, 2012 In acceptiunea mea autoturism = autonomie = libertate Libertatea asta de secol 19 costa tare mult. Tehnologiile alternative din secolul 21 vor fi ECONOMIC VIABILE ca sa satisfaca necesarul de libertate/autonomie doar cand benzina va avea un pret pe litru suficient de mare ( 5-10-15 euro pe litru) si in directia asta mergem. De fapt discutia importanta nu e daca exista alte tehnologii, evident ca exista n-spe alternative, important e cate din ele sunt viabile economic. La cat de mic e pretul bezinei astazi nu poate fi concurat de nici un acumulator sau fir de troleu. Dar nimic nu sta pe loc; pretul benzinei in nici un caz. Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 9, 2012 Partajează Postat Septembrie 9, 2012 Subscriu la pretul benzinei @florinellll !Lunea trecuta alimentez cu 6,12 litrul de Euro 95 azi alimentez cu 6,23 litrul de Euro 95. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum