aygun Postat Septembrie 7, 2012 Partajează Postat Septembrie 7, 2012 A fost la om ?Si masinu nu merge strict cu hidrogen ci si cu altceva .Iti pot da si tie numarul omului si ii poti face o vizita.Uite , o sa vb cu Marcel ( asa il cheama ) sa vedem daca a primit vreo vizita. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Septembrie 7, 2012 Partajează Postat Septembrie 7, 2012 Poate nu te-ai prins de ce am pomenit de Maglev... in cazul vehiculelor care merg pe asfalt ,bobinele sant ingropate in asfalt iar concentratorul de camp e sina ;campul electromagnetic nu scutura .Cam pe acolo si sa auzim de bine! Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 7, 2012 Partajează Postat Septembrie 7, 2012 @tyc - nu stiu cui te-ai adresat insa in metoda electromagnetica apar pierderi mari de camp magnetic si trebuie sa fi centrat pe acele concentratoare de camp. Concentratoarele de camp trebuie sa iasa putin din asfalt , corect ? Daca e vb de camp electromagnetic eu imi fac griji ptr mine , fiind purtator de defibrilator implantabil Medtronic Maximo VR : http://wwwp.medtronic.com/productperfor ... mo-vr.html precum si de limitarile impuse de aceste dispozitive: http://www.medtronic-silva.ro/o-viata-m ... ntabil.htm Aceeasi chestie e valabila purtatorilor de pacemakere. Spre exemplu nu am voie sa trec prin portile de control de la aeroporturi. Nu campuri magnetice intense ..... Link spre comentariu
vfp_mihai Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 salut, aygun, se pare ca tyc si-a gasit nasul , o da din sina electrificata in maglev , ideea in sine cu sina e valabila doar in subteran sau/si acolo unde sunt sine ,unde circula vehicule grele nu sunt prea multe intersectii semafoare schimbari de sens si banda si panta terenului poate influentza foarte mult , pe asfalt e o mare babiloneala utopie e putin zis. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 La nivel cu suprafata asfaltului . Majoritatea anvelopelor sant armate cu fire de otel . Sant utilaje de depozit ghidate pe fir ,acesta fiind ingropat in podea.Intradevar ,persoanele cu dispozitive medicale implantate nu vor putea sa treca strada ,poate nici pe trotuar nu vor putea circula -asta e o problema ! Dar si echipamentele mobile genereaza campuri , simti proximitatea unuia ? Practic , sondajele facute de uni si de alti nu sant valabile deoarece aceste produse au in spate producatori cu putere economica mare care pot sa manipuleze rezultatele pana dau bine .vpf_mihai ,daca ai ceva cu persoana mea te anunt ca pt asta e creata mesageria privata. Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Maglev - este de asemenea utopie pe sosele . Punct ! Distanta intre sinele magnetice si "tren" , ptr ca Maglev este in sine un Tren capabil sa calatoareasca cu 550kmh , este extrem de mica iar aceste sine au o anume forma si de asemenea un anume model de plasare al magnetilor. Nu exista Maglev fara Magneti si care sa se bazeze doar pe electromagnetism. De ce ? Pierderile in sistemul electric ptr a mentine trenul stabil sunt destul de mari. Este vorba in definitiv de Stabilitate . Sa o luam punctual . Avem asta : http://ro.wikipedia.org/wiki/Maglev Propulsie Propulsia Maglev Japonia și Germania sunt deosebit de active în domeniu, producând mai multe idei. Una din aceste idei constă în ridicarea trenului prin forțele de respingere și de atracție generate de magneți cu aceeași polaritate, respectiv cu polarități opuse. Trenul poate fi pus în mișcare de un motor liniar instalat pe șine sau pe vagon. Stabilitate Din teorema lui Earnshaw se știe faptul că folosind doar electromagneți și magneți permanenți nu se poate asigura stabilitatea sistemului. Pe de altă parte, magneții diamagnetici și supraconductori pot stabiliza trenul. Anumite sisteme convenționale folosesc electromagneți cu stabilizare electronică: se măsoară continuu distanța până la tren și se ajustează curentul din electromagnet în consecință. Greutatea magneților Greutatea electromagneților de mari dimensiuni este o problemă majoră. Este nevoie de un câmp magnetic foarte puternic pentru a levita un tren de mari dimensiuni, de aceea se folosesc de obicei materiale supraconductoare pentru electromagneți eficienți. Avantaje Față de trenurile clasice, Maglev oferă numeroase avantaje: Viteze mai mari; Accelerații mai bune; Pot urca pante mai abrupte; Nu există riscuri de deraiere; Randament energetic superior; Mai puțină poluare sonoră la viteze egale (totuși, conform unui studiu olandez [2], trenurile cu sustentație magnetică nu sunt chiar așa de tăcute cum se spera). Inconveniente Prețul infrastructurii este foarte ridicat; Incompatibilitatea cu rețelele tradiționale: trebuie construite căi de rulare noi; Nu este adaptat la transportul de marfă. Si citim teorema lui Earnshaw: http://ro.wikipedia.org/wiki/Teorema_lui_Earnshaw Teorema lui Earnshaw formulată în 1842 spune că „o distribuție statică, stabilă de sarcini electrice este practic imposibilă”. Așadar electronii din componența atomilor și moleculelor nu pot forma sisteme statice stabile. Atomii și moleculele nu pot avea decât sisteme dinamice de sarcini electrice. Această teoremă este o ilustrare a tezei filozofice care spune că „mișcarea este condiția fundamentală de existență a materiei în echilibru”. Stabilind si asta revenim la Transrapid : http://en.wikipedia.org/wiki/Transrapid Trecand peste celelalte aspecte ma voi referi doar la consumul respectivului vehicul si al infrastructurii: The normal energy consumption of the Transrapid is approximately 50–100 kW per section for levitation and travel, and vehicle control. The drag coefficient of the Transrapid is about 0.26. The air resistance of the vehicle, which has a frontal cross section of 16 m2 (172 sq ft), requires a power consumption, at 400 km/h (249 mph) or 111 m/s (364 ft/s) cruising speed, given by the following formula: Formula o gasiti acolo si o putem adapta foarte usor la autovehicule. Power consumption compares favourably with other high-speed rail systems. With an efficiency of 0.85, the power required is about 4.2 MW (5,632 hp). Energy consumption for levitation and guidance purposes equates to approximately 1.7 kW/t. As the propulsion system is also capable of functioning in reverse, energy is transferred back into the electricity network during braking. An exception to this is when an emergency stop is performed using the emergency landing skids beneath the vehicle, although this method of bringing the vehicle to a stop is intended only as a last resort should it be impossible or undesirable to keep the vehicle levitating on back-up power to a natural halt. Dar cel mai important lucru este : On-board vehicle electronic systems measure the dipole gap distance 100,000 times per second, to guarantee the clearance between the coils attached to the underside of the guideway and the magnetic portion of the vehicle wrapped around the guideway edges. With this precise, constantly updated electronic control, the dipole gap remains nominally constant at 10 mm (0.39 inches). When levitated, the maglev vehicle has about 15 centimetres (5.91 inches) of clearance above the guideway surface. Sper ca am inteles ca in termeni tehnici asa ceva pe strazi si autostrazi va fi imposibil. Chiar daca voi folosi alimentarea inductiva . De asemenea , sa nu uitam ca , campul magnetic indiferent ce deflector sau concentrator de flux folosesc nu este strict liniar ci se distribuie dipolar. Daca vom avea diversi pacienti purtatori de diferite implanturi sensibile electromagnetic care vor calatorii cu un asemenea mijloc de transport , ce vor face ? Nu uitati Ambulantele ticsite cu aparatura electronica de monitorizare si sustinere a vietii. Ce facem ? Este un proiect implementat ptr vehicule care se incarca magnetic in statii . Cum sunt autobuzele. Nu mai retin numele proiectului insa autobuzul ( minibus-ul ) se incarca la fiecare statie pe care o avea. Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Dar si echipamentele mobile genereaza campuri , simti proximitatea unuia ? Practic , sondajele facute de uni si de alti nu sant valabile deoarece aceste produse au in spate producatori cu putere economica mare care pot sa manipuleze rezultatele pana dau bine .@tyc - eu personal nu am voie sa tin telefonul mobil ( oricare ar fi el ) pe partea implantului ci pe urechea opusa . Distanta minima 15cm fata de dispozitiv sau de sonda. Asta la puteri de cativa mW. Nu am voie sa stationez in dreptul dispozitivellor antifurt din hypermarketuri ci trebuie sa trec cat de rapid pot printre ele . Am specificat ca nu am voie sa trec prin portile magnetice ale aeroporturilor ci trebuie sa prezint carnetul de implant iar cei de acolo au Obligatia de a ma percchezitiona manual sau cu detectorul manual. Pot refuza si acel detector daca este cazul.Este vorba de viata si de moarte. Un dispozitiv de acel gen iti poate distruge circuitele electronice ale implantului sau pot interfera cu sonda de monitorizare. In acest caz , ti-o poti fura elegant cu cateva defibrilari gratuite daca nu chiar fatale.Am dat un document , Viata cu un defibrilator . Cititi cu atentie acolo.Am doua cunostiinte care au implant cu resincronizare. Trei sonde in inima care ele fac inima sa bata .http://www.clinicco.ro/servicii-medical ... -cardiaca/http://www.pace-maker.ro/http://www.defibrilator-cardiac.ro/http://www.stimulator.ro/Mai gandeste-te la o situatie , trebuie sa acorzi un prin ajutor unui pacient pe trotuar ( cazul ambulantelor SMURD ) ptr a-l stabiliza .Trebuie sa ii faci un EKG dar fir-ar al naibi de sina magnetica interfereaza cu sistemul meu electronic .Fa-i EKG daca poti , pacientul nefiind deplasabil pina nu il stabilizez .Necesita defibrilare , executa defibrilarea daca poti.Daca treaba asta era atat de simpla era implementata deja. Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 La tehnologiile descoperite mai adaug astea : http://inhabitat.com/mit-unveils-artifi ... -sunlight/ MIT researchers just officially unveiled a device that uses sunlight to split water into hydrogen and oxygen. The device builds upon a breakthrough hydrogen producing technology developed in 2008, and they are calling it an “artificial leaf” because of it capacity to create chemical fuels directly from sunlight. The cell is also made from common materials like silicon, cobalt and nickel, which means that the “leaf” could potentially be mass-produced. If the technology proves itself it could create hydrogen fuel directly from the sun, which could be used for transportation, heating, and running fuel cells for electricity. Check out a video of the leaf’s bubbling action by reading on. Poftiti va rog : http://inhabitat.com/new-photosensitizi ... ar-panels/ Researchers at the University of Buffalo have created a new class of photosensitizing dyes that will give a one-two punch to the efficiency of solar energy systems, making both solar electricity panels and clean-burning hydrogen fuel generators more efficient. The new dye-sensitized solar cells function by turning solar energy directly into an electrical current — they bypass the complex system of conductors needed in most solar panels, making them cheaper to produce. Deci , tehnologiile se misca si suntem in plina cursa ptr obtinerea de energie cat mai curata si consistenta. Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Eu nu am nici o problema sa recunosc cand sunt depasit de situatie. Singura mea problema este ca sunt foarte sceptic din fire si pun la indoiala veridicitatea unor asemenea inovatii pana mi se demonstreaza eficienta lor fata de metodele clasice deja cunoscute. Eu gandesc totdeauna in conditii de eficienta si nu de noutate in domeniu. Hai sa gandim altfel. Sa consideram o linie imaginara a unui grafic la care, la un capat este automobilul electric care are motor, electronica de comanda si captator si celalalt capat al liniei este reprezentat de un automobil electric ultraperformant cu acumulatori ultramoderni. Buun. Acum intreb, de la conectorul de alimentare pana la motor care are randamentul mai mare? Captatorul sau dubla conversie in acumulator? Sau pe scurt, care este mai eficient, troleibuzul sau automobilul electric in forma actuala? Se considera conectorul de alimentare la troleibuz ca fiind reprezentat de captatori (troleu) iar la automobilul electric actual ca fiind reprezentat de conectorul de alimentare cu stecher. Acum, chestia cu "hydrino" la o citire pe site nu ma lamureste ce e aia "hydrino". Deci exista un electrolit si nu un catalizator. Electroliza clasica are randament de cam 50-60% asa ca acea tehnologie trebuie sa depaseasca aceasta valoare daca se vrea competitiva. Acelasi lucru referitor la "frunza", daca stau sa ma gandesc mai bine "frunza" aceea cam seamana cu o celula solara clasica cu electrozi depusi pe o parte si pe cealalta. Ok, aceasta metoda ar fi fezabila daca ar avea randament mai mare decat procedeul clasic format din celula solara pe siliciu si electrolizor clasic. Sa dezvolt putin discutia referitoare la acel "hydrino" (se explica aici (Eng): http://rvanspaa.freehostia.com/Hydrinos_explained.html iar aici (Eng): http://scientopia.org/blogs/goodmath/20 ... ckpottery/ se spune ca ar fi o inselaciune). Ce inteleg eu de aici? Ca se micsoreaza cumva atomul de hidrogen cu ajutorului unui catalizator si astfel se obtine acea energie? Atomul de hidrogen are un electron care orbiteaza in jurul unui proton la o distanta fixa. Ca sa micsorezi acea distanta iti trebuie reactii nucleare nu chimice cum sunt cele de cataliza (nu intru in detalii, se gasesc pe net informatiile acestea sau in cartea de fizica si chimie). Deci, printr-un procedeu folosit in filmul "Draga, am micsorat copii" se micsoreaza acel atom si se obtine energie. Mai faci o data micsorarea si mai obtii energie si tot asa pana micsorezi foarte mult atomul cam de 11 ori. Procedeul este de domeniul SF si nici un cercetator cu capul pe umeri si ancorat in realitate nu va accepta acest lucru. Asa ca, in lipsa altei explicatii plauzibile, eu pun aceasta varianta langa motorul Perendev. Cat despre situatia dv., de a fi purtator de dispozitiv implantabil, recunosc ca trebuie sa va dau dreptate in anumite privinte dar sa nu uitam un lucru. Daca exista 2 metode de alimentare si una este mai eficienta cu 30% dar mai periculoasa pentru dv. iar cealalta metoda este mai sigura atunci se va alege metoda cea mai eficienta. De ce? pentru ca intre numarul celor in situatia dv., purtatori de dispozitiv implantabil, si restul populatiei, ca nepurtatori de dispozitiv implantabil, exista un raport de 1:1000 sau 1:10000. Nu sunt sarcastic sunt doar realist si aceasta este opinia mea plus ca inteleg intr-o anumita masura calvarul prin care treceti. Asta inseamna ca firmele care produc dispozitivele asemanatoare cu ale dv. vor fi obligate sa ia masuri care pot fi de la simpla avertizare sa nu va apropiati la mai putin de 1m de strada, de exemplu, daca este echipata cu dispozitiv magnetic, si pana la a construi un dispozitiv mai robust si mai bine ecranat in locul celui pe care il aveti acum. Cam asa vad eu situatia iar daca nu exista posibilitatea de a se putea imbunatati situatia dv. se poate ajunge pana la pasarele suspendate speciale pentru pietoni, care rezolva si situatia dv. sau se pot creea zone speciale fara asemenea dispozitive electrice in care automobilele pot trece doar folosind acumulatori. Sau mai exista varianta care combina cele doua metode, creeand o zona in care dv. va puteti deplasa fara probleme dar care implica ca automobilul electric sa aiba cele doua sisteme adaugate pe el. Concluzia este ca la alegerea unei metode se pun in balanta foarte multi factori, inclusiv siguranta populatiei. La final se alege metoda cea mai eficienta care prezinta cel mai mic risc pentru populatie dar nu intotdeauana este asa si exemple sunt destule. Referitor la sinele magnetice, daca s-ar folosi ecranaje magnetice specifice asa s-ar reduce fluxul de scapari foarte mult inafara partii carosabile. Si aici nu ma refer la "conducte" metalice ci la o asezare speciala a acelor placi de ecranare. Dar asta este treaba proiectantului sa-si bata capul. Cat despre problema cu EKG-ul se poate opri pur si simplu alimentarea pe acel tronson, blocand cateva masini pe durata procedurii sau acele masini vor iesi de pe tronson folosind acumulatori de manevra. Electronic, celelalte masini pot fi deviate pe alt traseu. GPS-ul face exact acelasi lucru combinat cu controlorii de trafic. Solutii exista si unele sunt implementate deja. Eu sunt adeptul "contactului cu frecare" pentru ca, din punctul meu de vedere, acesta are cel mai mare randament la transmiterea energiei electrice de la partea fixa, reprezentata de instalatia de alimentare si pana la partea mobila reprezentata de automobilul electric. Solutia constructiva trebuie sa imbine avantajele acestei metode, sau una asemenatoare cu randament la fel de mare. Calcule? sunt altii care-si bat capul. Cat despre acumulatori, nu-i exclud din ecuatie, au utilizarile lor specifice unde solutia propusa de mine nu este fezabila dar prefer sa ma gandesc la ei ca masa inerta care trebuie transportata. Si asta scade randamentul global. Partea financiara este o conditie majora la alegerea unei metode si de aceasta depinde care metoda va fi aleasa, nu intotdeauna cea mai eficienta. @aygun: Ce parere aveti de faptul ca si cablurile de alimentare la motorul electric sau de la acumulatori, dintr-un Toyota Prius, produc un camp magnetic destul de puternic, care nu este ecranat total de tablaraia masinii si care pot afecta dispozitivul pe care il aveti dv.? Pentru ca si acestea pot deveni periculoase daca nu sunt proiectate corect. Simpla acceleratie poate provoca, in anumite conditii, ceea ce incercati sa evitati dv. indepartandu-va de aparatele enumerate in postul dv.. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 The Stressmaker a vazut exact aluzia la Maglev :un automobil care numai se deplaseaza cu energia captata magnetic din 'podea' .In acelasi timp se incarca acumulatorii de manevra pt a avea resurse cand iesi de pe drumul electrificat .A fost ceva reportaj pe discovery cu un tip care se juca cu tensiuni inalte ... .Asa ca se poate ecrana ,cam orice . Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 @ tyc - se juca cu tensiuni inalte - Era vorba de un tip care facuse un Tesla Coil imens . E altceva sa te joci cu tensiuni inalte de ordinul micro amperilor sialtceva cu camp electromagnetic care poate perturba chiar si un radio receptor. Link spre comentariu
florinellll Postat Septembrie 8, 2012 Autor Partajează Postat Septembrie 8, 2012 The Stressmaker":1i6pw57b">Eu nu am nici o problema sa recunosc cand sunt depasit de situatie. Singura mea problema este ca sunt foarte sceptic din fire si pun la indoiala veridicitatea unor asemenea inovatii pana mi se demonstreaza eficienta lor fata de metodele clasice deja cunoscute. Eu gandesc totdeauna in conditii de eficienta si nu de noutate in domeniu.[/size] Hai sa gandim altfel. Sa consideram o linie imaginara a unui grafic la care, la un capat este automobilul electric care are motor, electronica de comanda si captator si celalalt capat al liniei este reprezentat de un automobil electric ultraperformant cu acumulatori ultramoderni. Buun. Acum intreb, de la conectorul de alimentare pana la motor care are randamentul mai mare? Captatorul sau dubla conversie in acumulator? Sau pe scurt, care este mai eficient, troleibuzul sau automobilul electric in forma actuala? Se considera conectorul de alimentare la troleibuz ca fiind reprezentat de captatori (troleu) iar la automobilul electric actual ca fiind reprezentat de conectorul de alimentare cu stecher. Acum, chestia cu "hydrino" la o citire pe site nu ma lamureste ce e aia "hydrino". Deci exista un electrolit si nu un catalizator. Electroliza clasica are randament de cam 50-60% asa ca acea tehnologie trebuie sa depaseasca aceasta valoare daca se vrea competitiva. Acelasi lucru referitor la "frunza", daca stau sa ma gandesc mai bine "frunza" aceea cam seamana cu o celula solara clasica cu electrozi depusi pe o parte si pe cealalta. Ok, aceasta metoda ar fi fezabila daca ar avea randament mai mare decat procedeul clasic format din celula solara pe siliciu si electrolizor clasic. Sa dezvolt putin discutia referitoare la acel "hydrino" (se explica aici (Eng): http://rvanspaa.freehostia.com/Hydrinos_explained.html iar aici (Eng): http://scientopia.org/blogs/goodmath/20 ... ckpottery/ se spune ca ar fi o inselaciune). Ce inteleg eu de aici? Ca se micsoreaza cumva atomul de hidrogen cu ajutorului unui catalizator si astfel se obtine acea energie? Atomul de hidrogen are un electron care orbiteaza in jurul unui proton la o distanta fixa. Ca sa micsorezi acea distanta iti trebuie reactii nucleare nu chimice cum sunt cele de cataliza (nu intru in detalii, se gasesc pe net informatiile acestea sau in cartea de fizica si chimie). Deci, printr-un procedeu folosit in filmul "Draga, am micsorat copii" se micsoreaza acel atom si se obtine energie. Mai faci o data micsorarea si mai obtii energie si tot asa pana micsorezi foarte mult atomul cam de 11 ori. Procedeul este de domeniul SF si nici un cercetator cu capul pe umeri si ancorat in realitate nu va accepta acest lucru. Asa ca, in lipsa altei explicatii plauzibile, eu pun aceasta varianta langa motorul Perendev. Cat despre situatia dv., de a fi purtator de dispozitiv implantabil, recunosc ca trebuie sa va dau dreptate in anumite privinte dar sa nu uitam un lucru. Daca exista 2 metode de alimentare si una este mai eficienta cu 30% dar mai periculoasa pentru dv. iar cealalta metoda este mai sigura atunci se va alege metoda cea mai eficienta. De ce? pentru ca intre numarul celor in situatia dv., purtatori de dispozitiv implantabil, si restul populatiei, ca nepurtatori de dispozitiv implantabil, exista un raport de 1:1000 sau 1:10000. Nu sunt sarcastic sunt doar realist si aceasta este opinia mea plus ca inteleg intr-o anumita masura calvarul prin care treceti. Asta inseamna ca firmele care produc dispozitivele asemanatoare cu ale dv. vor fi obligate sa ia masuri care pot fi de la simpla avertizare sa nu va apropiati la mai putin de 1m de strada, de exemplu, daca este echipata cu dispozitiv magnetic, si pana la a construi un dispozitiv mai robust si mai bine ecranat in locul celui pe care il aveti acum. Cam asa vad eu situatia iar daca nu exista posibilitatea de a se putea imbunatati situatia dv. se poate ajunge pana la pasarele suspendate speciale pentru pietoni, care rezolva si situatia dv. sau se pot creea zone speciale fara asemenea dispozitive electrice in care automobilele pot trece doar folosind acumulatori. Sau mai exista varianta care combina cele doua metode, creeand o zona in care dv. va puteti deplasa fara probleme dar care implica ca automobilul electric sa aiba cele doua sisteme adaugate pe el. Concluzia este ca la alegerea unei metode se pun in balanta foarte multi factori, inclusiv siguranta populatiei. La final se alege metoda cea mai eficienta care prezinta cel mai mic risc pentru populatie dar nu intotdeauana este asa si exemple sunt destule. Referitor la sinele magnetice, daca s-ar folosi ecranaje magnetice specifice asa s-ar reduce fluxul de scapari foarte mult inafara partii carosabile. Si aici nu ma refer la "conducte" metalice ci la o asezare speciala a acelor placi de ecranare. Dar asta este treaba proiectantului sa-si bata capul. Cat despre problema cu EKG-ul se poate opri pur si simplu alimentarea pe acel tronson, blocand cateva masini pe durata procedurii sau acele masini vor iesi de pe tronson folosind acumulatori de manevra. Electronic, celelalte masini pot fi deviate pe alt traseu. GPS-ul face exact acelasi lucru combinat cu controlorii de trafic. Solutii exista si unele sunt implementate deja. Eu sunt adeptul "contactului cu frecare" pentru ca, din punctul meu de vedere, acesta are cel mai mare randament la transmiterea energiei electrice de la partea fixa, reprezentata de instalatia de alimentare si pana la partea mobila reprezentata de automobilul electric. Solutia constructiva trebuie sa imbine avantajele acestei metode, sau una asemenatoare cu randament la fel de mare. Calcule? sunt altii care-si bat capul. Cat despre acumulatori, nu-i exclud din ecuatie, au utilizarile lor specifice unde solutia propusa de mine nu este fezabila dar prefer sa ma gandesc la ei ca masa inerta care trebuie transportata. Si asta scade randamentul global. Partea financiara este o conditie majora la alegerea unei metode si de aceasta depinde care metoda va fi aleasa, nu intotdeauna cea mai eficienta. @aygun: Ce parere aveti de faptul ca si cablurile de alimentare la motorul electric sau de la acumulatori, dintr-un Toyota Prius, produc un camp magnetic destul de puternic, care nu este ecranat total de tablaraia masinii si care pot afecta dispozitivul pe care il aveti dv.? Pentru ca si acestea pot deveni periculoase daca nu sunt proiectate corect. Simpla acceleratie poate provoca, in anumite conditii, ceea ce incercati sa evitati dv. indepartandu-va de aparatele enumerate in postul dv.. TOTAL DE ACORDCam asta spuneam si eu,filmele sunt filme realittea este alta Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Ideea e ca se poate ,practic . Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 In ceea ce priveste asta : http://inhabitat.com/blacklights-hydrin ... validated/ Eu zic asa : The academic group, which included PhDs from the likes of Massachusetts Institute of Technology and the California Institute of Technology, discovered in six separate, independent studies that BlackLight has achieved a technological breakthrough with its CIHT (Catalyst-Induced-Hydrino-Transition) clean energy generating process and cell. Vorbim de MIT si nu de Spiru Haret da ? Da , este probabil noutate , dar orice este nou trebuie dezvoltat . Au descoperit probabil vreun proces care face treaba respectiva. Repet :discovered in six separate, independent studies that BlackLight has achieved a technological breakthrough with its CIHT In mod cert si ei erau sceptici in momentul in care au inceput studiul. * W. Henry Weinberg, who was a professor of Chemical Engineering, Chemistry and Applied Physics at California Institute of Technology for eighteen years, a professor of Chemical Engineering, Chemistry and Materials Science at University of California, Santa Barbara for six years, and co-founder and CTO of Symyx Technologies for 13 years. “It would be irrational not to be very skeptical, and I was extremely skeptical. However, after having reviewed Dr. Mills classical theory, participated in experimental designs and execution, and having reviewed vast amounts of other data BLP produced, I have found nothing that warrants rejection of their extraordinary claims, and I encourage aggressive optimization and fast track development of a scaled up prototype,” said Dr. Weinberg. “To be able to use hydrogen from water as a cheap and nonpolluting source of power would represent one of the most important technological breakthroughs in history.” * Dr. Terry Copeland, former manager of product development for several electrochemical and energy companies including DuPont Company and Duracell. “BLP has successfully fabricated and tested CIHT cells capable of producing net electrical output up to 50 times that input to maintain the process,” said Dr. Copeland. “Some cells have produced steady power for over one month. The power generation is consistent with Dr. Mills’ theory of energy release resulting from Hydrino formation. No other source of energy could be identified. The CIHT cell will use cheap, abundant, nontoxic, commodity chemicals, with no apparent long-term supply issues that might preclude commercial, high volume manufacturing. The capital cost of the CIHT cell based on optimization of the cell dimensions is estimated to be under $100/kW compared to at least ten times that for fuel cells that further require a source of hydrogen or hydrogen gas and a fuel infrastructure.” * Dr. James Pugh, Director of Technology at The ENSER Corporation. “Representatives from the ENSER Corporation witnessed the assembly and operation of multiple CIHT cells, and the results showed excess electrical energy, up to 100 times that used to maintain the process in cells run as long as sixty days,” said Dr. Pugh. “There is no apparent difficulty in assembling single cell and multi-cell units, in a production scale environment. By carefully designing and optimizing the CIHT cell, a one-liter volume could generate 3.3 kW. This is greater than that necessary for motive as well as stationary electrical power applications.” Eu unul nu prea cred ca e vb de Gigi Chelu de la coltul strazii , spalatorul de parbrize. Sa fim seriosi ! Link spre comentariu
aygun Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Ideea e ca se poate ,practic .Da , asta daca se respecta numite reguli . Totul depinde de tensiuni , curenti si sectiunea conductorilor .La Prius instalatia de alimetare a fost foarte bine ecranata din moment ce aceasta nu creeaza nici o perturbatie electromagnetica ( nici macar la banalul radio sau la ECM ). Am uitat sa specific ca totul la prius este sub capota din fata si nu trece nimic pe langa . Deci traseele sunt foarte scurte posibil prinse in bride si nu conductori de cupru .Motorul electric si cel termic sunt unul langa altul. In ceea ce priveste ICD-ul. Deja este implementat cu tot felul de tehnologii de eliminare a interferentelor dar mai mult de atat nu se poate . Se ecranat impotriva multor intereferente dar multe lucruri se propaga prin sonda de defibrilare si monitorizare .Tineti cont ca in inima circula tensiuni de cativa mV iar sonda trebuie mereu sa isi faca adaptare .De asemenea , monitorizarea este in timp real .Trebuie sa va ganditi ca un ICD Medtronic Maximi VR 7232 Cx era in jur de 10 pina la 13.000 euro prin 2008 ( anul implantului meu ).Numai sonda de defibrilare este vreo 2000 + euro .Iar pentru a vedea ca pondereanu este de 1 la 10.000 va rog sa mergeti zilnic la Fundeni CC Iliescu , la parter este biroul a trei medici cardiologi specializati in electrofiziologie , o sa va rog sa vedeti acolo cate persoane sunt Zilnic .Faceti apoi un raport la nr-ul populatiei.Cand proiectezi un sistem public te gandesti inainte de toate la normele de siguranta abia apoi urmeaza restul. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum