aygun Postat August 16, 2012 Partajează Postat August 16, 2012 Tu ai citit bine articolele? In Romania unde ai vazut tu ca ceva sa mearga bine? Cand ceva merge bine vine FMI-ul si ne impune sa privtizam x si y.In cazul de fata Oltchim si Transgaz.Au murit aia caboii in 89 , nici nu se mai aminteste de ei.Adica, cand ceva merge bine nu stim cum sastricam ( vezi exemplul SMURD ) iar tu vrei sa se implementeze V2G in Romania?Daca citeai cu Mare Atentie link-urile despre V2G ai fi vazut ca esye implementat cu succes abia in cateva locatii in faza experimentala in doar cateva locuri. Ai acolo niste referals in Josul paginilor.Citeste-le ca nu strica.Si inca un lucru, nu e cazul sa bold-uiesti, sa colorezi si sa faci literele cat casa.Te simti cumva vizat de raspunzi atat de vehement? Nu am aratat cu degetul pe nimeni ci am pus problema la modul general. Link spre comentariu
aygun Postat August 16, 2012 Partajează Postat August 16, 2012 Si pentru ca mai devreme va scriam din mers de pe telefonul mobil acum va pot da si ceva link-uri cu filmulete ( ideea fiind ca acest concept - Vehicle To Grid - a fost prezentata pe scurt si pe Discovery Chanell cat si pe National Geographic ). De asemenea , eu vad conceptul viabil numai in cazul comunitatilor mici si mijlocii si nicidecum in metropole de teapa parisului , Londrei ...... este vorba de infrastructura . Insa , este o idee care se aplica in momentul de fata - fie si in faza de experiment - pentru a se dovedi ca este viabila. Se facea si un calcul pe km dar nu mai retin exact. Daca o sa gasesc fragmentul din emisiune o sa il pun cumva online . Pina una alta o banala cautare pe youtube iata ce a dezvaluit : Iata fragmentul cu pricina : Ba mai mult , masina regleaza si sincronizeaza frecventa cu care da energia in sistem : Si apropos , in Romania nu ai sa vezi niciodata nimic asemanator nici macar in cele mai frumoase vise si asta ptr ca mereu trebuie sa treci pe la vreun Mogul Sef sau trebuie sa faci parte din cercul lor. Am mai zis-o si am spus . In zona se monteaza EOliene pe banda rulanta , este o afacere de miliarde de euro insa este numai pentru anumiti oameni. Este un cerc inchis. Cunosc persoana care a facut toate cursurile de montaj / electromontaj , a luat autorizarile ca firma si a fost la minister sa ia aprobare pe nu stiu ce lucrare de montaj eoliene . Imi spunea omul cu amaraciune ca e mafia dracului in toata chestiunea asta .Nu a putut lua nici macar o lucrare sa monteze O Eoliana .E un cerc inchis in care outsiderii nu au ce cauta. Ca sa nu mai spun ca daca vrei sa iti pui tu eoliana acasa si depasesti nu stiu ce inaltime ai nevoie de nu stiu cate aprobari si taxe la stat . O sa ma interesez si va spun ! @florinellll - acum ma adresez Tie Personal , daca aveai curiozitatea de a citi link-ul asta : http://en.wikipedia.org/wiki/Battery-to-grid Ai fi vazut ca tarile care agreeaza legal si au si baza legislativa implementarii acestei tehnologii este acolo pe undeva : List of countries or regions that legally allow grid-tied electrical systems Australia Bosnia and Herzegovina Bangladesh Canada Dominican Republic European Union Japan India Israel Mexico New Zealand Sri Lanka Singapore USA Iar din cate stiu si Romania face parte din Uniunea Europeana sau imi joaca mie mintea feste . Nu ar fi exclus ca tehnologia sa evolueze in timp ajungand sa implementam si noi tehnologia daca UE o va impune . La Vehicle to Grid ( http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle-to-grid ) Ai Referinte si Link-uri externe asa cum ai si la restul link-urilor . Ah , si daca traiesti in Austria trebuie sa fi eligibil sa iti iei un NIssan Leaf ;) Altfel o iei in brate . Adicatelea , trebuie sa completezi un formular / chestionar pe propria raspundere ( la ce folosesti masina , in ce conditii , evenimente posibile la care vei participa ...... ) iar dupa aceea vei fi vizitat acasa de niste inspectori tehnici Nissan care vor evalua instalatia electrica a locuintei si a locului unde va "locui autoturismul "! Daca nu esti eligibil nu iei masina. PArca ar fi Rolls Royce sau Ferrari , masini pentru care trebuia sa faci parte dintr-o anumita categorie sociala , cu un stil de viata elevat si de asemenea cu un intelect peste medie . Numai de bine ! Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat August 16, 2012 Partajează Postat August 16, 2012 Daca se poate injecta curent in reteaua nationala ,cumpar o locomotiva diesel electrica si ma apauc sa vand curent ... ca pana se legifereaza si la noi chestia cu vanzarea curentului de catre PF se strica Cartati-ul facut de Remarul (ca ala e cu motor Cat ,cu consum specific mic ). Link spre comentariu
aygun Postat August 16, 2012 Partajează Postat August 16, 2012 Ok dar cine te va plati ca bagi energie in reteaua nationala ?Trebuie sa existe niste reglementari. Niste contoare speciale care sa masoare atat cat ai luat cat ai si dat ......No problem , bagi , frumos gest din partea ta dar cine te plateste ?Aia spuneau pe acolo ca , conform calculelornlor 1km parcurs cu o masina V2G ar costa 0,4 eurocenti sau ceva de genul. Nu mai tin minte exact . O sa caut emisiunea dupa cum am zis si poate o pun online . Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat August 16, 2012 Partajează Postat August 16, 2012 Calculele sant inexacte ,nu se considera si bateria ,care la un moment dat trebuie inlocuita (costa 'numai' ~2500euroi ) si faptul ca odata cu trecerea timpului randamentul energetic al acesteia scade. Presupunand o baterie de 52kW/h descarcata complect , se consuma 52kW pt a o incarca (de fapt se consuma mai mult) .Pretul unui kW e de 0,3409 lei http://www.eon-energie.ro/ro/eon-moldov ... e-energie/ => (52*0,3409)/160=0,1107925 lei . Ba e o problema ,tot ce se intampla in retea 'cade ' pe tine . Pana rezolv locomotiva rezolva si statul problema contoarelor bisens . Link spre comentariu
aygun Postat August 16, 2012 Partajează Postat August 16, 2012 Eu unul am participat intr-o faza preliminara a unui proiect - Formula Zero - la rugamintea grupei care se ocupa de acest proiect de la Universitate . In vreo doua saptamani pregatisem cartul atat din faza de sasiu , frane Siemens VDO ( avusesem o discutie cu cei de acolo pentru niste prototipuri ptr cartul nostru - pariu ca ai sa dai fuga sa vezi ce inseamna VDO ) , prpoulsie ..... totul era facut si calculat pe hartie si rmau sa se faca simularile in Catia in baza a ceea ce desenasem ..... In alea doua saptamani gasisem pina si tevile de aluminiu ptr cadru , sudor pentru ele . Era Totul pregatit . Lipsea acordul profesorului coordonator al grupului. Om care nu avea ochii decat la bani . I-a mintit pe studenti ca a platit el 3000 EURO inscrierea si ac atunci cand vor lua banii de la sponsori sa isi ia el partea de 3000 EURO . Intre timp am luat personal legatura cu staff-ul celor de la Formula Zero Olanda . Mi-au trimis toate formularele de inscriere in mod gratuit . Conditia principala era sa se depuna proiectele pina in data X nefiind vorba de nici o plata de inscriere . Concurau universitati din mai multe tari . Cauta pe net si ai sa vezi. In faza preliminara se facea concurs de proiecte iar primele 10 proiecte primeau cate o celula FuelCell de la sponsori. Capisci ? Inainte de a scoate pe gura numai tampenii , vezi ca acolo nu e vb doar de un contor ( la care ai rezumat tu totul ). Ah , stai linistit ca am un amic in Cluj a carui dubita merge partial pe Hidrogen obtinut din apa . Pe Justin Capra il stii ? Pariu ca ai sa cauti si despre el ( la indrumarile dansului a realizat o celula de combustie pe Hidrogen ). Ah , si stii ce e culmea , ca nu are facultate !!! Exact ca Arcadius !!! Are numai pasiunea nebuna pentru motoare . Acum dumneata ce dovezi doresti ? Scheme ? Schite ? Calcule si alte cele ? Nu iti e suficient ca o universitate a demarat un proiect ? Ca proiectul functioneaza si totul e ok ? Si poftim despre formula zero : http://www.formulazero.nl/ Ok ? De A.R.C.A ce spui ? Ma crezi ca pentru o perioada am schimbat impresii si am cautat solutii ptr modululu de comunicatii al A.R.C.A impreuna cu Dragos Muresan ? Coordonatorul de proiect al A.R.C.A google x-prize ! A.R.C.A a facut primele teste in poligonul de la capul Midia . A.R.C.A este una din echipele care concureaza ptr Lunar X-prize. Fiecare echipa trebuie sa trimita pe suprafata lunii un vehicul / robitel cu care sa capteze imagini si sa le transmita live . Primii care reusesc primesc premiul . In ce consta premiul , pai cam un milion de dolari sau ceva de genul . http://www.googlelunarxprize.org/teams/arca http://www.academiacatavencu.info/actua ... ature.html https://www.arcaspace.com/ Asa ca mai termina cu caterinca si vino cu ceva concret. Discuta serios si la obiect . Vino cu argumente la ceea ce afirmi , de ce crezi ca e asa si nu invers . Am mai avut polemici si neintelegeri cu unii si altii pe aici dar toti veneau cu argumente , contraargumente pentru a-si sustine parerile . Daca ajungi prin Cluj da-mi un PM sa te trimit la Clujeanul care are masina cu apa ( a facut-o inaintea ta ) de fapt este un Van in care a inghesuit si electrolizorul . Asa ca vezi tu , cineva ti-a luat-o inainte. Si stii ce ? Contorul ala de ce a luat-o invers asa brusc ? Ca s-a speriat de tine Invata intai sa scrii , se zice Contor si nu Contoar : Contor = aparat de măsurat cantitatea consumată de apă, de energie electrică, de gaze etc. într-un anumit timp; ceas. Contoar (comptoar) = birou de comerţ, mai ales birou al unui bancher; agenţie comercială într-un stat străin (mai ales într-o ţară comercială); masă, mobilă, loc unde se fac plăţile în casele mari de comerţ sau de bancă. Acum ca ne-am lamurit ! Vino nene cu ceva argumente , contraargumente ! Nu iesi la rampa cu mistocareli ca te faci singur de ras ! Bine ? Link spre comentariu
aygun Postat August 16, 2012 Partajează Postat August 16, 2012 Ia uitati ce am aici : http://www.engadget.com/2012/08/15/kore ... rge-times/ Sau de Hiriko: http://www.telegraph.co.uk/motoring/gre ... lity.html# Si @florinellll , poate vrei sa te angajezi la astia : http://www.engadget.com/2012/08/15/ford ... 5-million/ Tocmai cheltuie 135 milioane dolari cu o linie de fabricatie noua in domeniul EV si tocmai ce au angajat 1000 de cercetatori in domeniu. Nu te duci la ei ? Link spre comentariu
aygun Postat August 16, 2012 Partajează Postat August 16, 2012 Ba e o problema ,tot ce se intampla in retea 'cade ' pe tine . Pana rezolv locomotiva rezolva si statul problema contoarelor bisens . Exact !Ma indoiesc eu ca le pasa lor de contoare bisens Astia se jumulesc intre ei ptr putere si crezi ca le pasa de EV si ce discutam noi pe aici !Probabil le va pasa cand le va impune o treaba de genul asta FMI-ul sau cand vom avea asa ceva :http://www.b1.ro/stiri/externe/china-aj ... -7166.htmlhttp://economie.hotnews.ro/stiri-finant ... anului.htmAtunci ne vom permite sa ne gandim la infrastructuri ptr EV.Eu m-as multumi sa vad BetterPlace in Romania ! Link spre comentariu
The Stressmaker Postat August 17, 2012 Partajează Postat August 17, 2012 Sa stiti ca cearta asta nu aduce nimic constructiv. Acum, cu ce ma incalzeste pe mine ca au inventat astia o modalitate de a transfera energia, da, este vorba de energie aici, din acumulatorii masinii inapoi in reteaua de alimentare, daca nu are nici un avantaj. Hai sa o luam babeste. Se pierde energie cand incarci acumulatorii? da au ba? Se pierde. Se pierde energie cand descarci acumulatorii si "pompezi" energie in retea? da au ba? Se pierde. Practic pierzi de doua ori asta insemnand ca randamentul este si mai scazut cu aceasta metoda. Atunci care este scopul? Demonstrarea unui concept? Stiti despre ce-mi aduce aminte asta? de romanasii nostrii care plecau cu 10 litri de benzina in rezervor la iugoslavi si se intorceau cu rezervorul plin, acum multi ani. Mai tineti minte? La iugoslavi era mai ieftina benzina decat la noi iar "ai nostri" au gasit o solutie de a face bani. Extrapoland, si aici este exact aceeasi situatie. Poti incarca acumulatorii noaptea, pe tarif de noapte, si poti baga energie in sistem ziua cand pretul pe kW este mai mare. Atata timp cat castigul acopera randamentul scazut al acestei duble conversii, nu vad altfel utilitatea acestui mecanism. Cat despre masina cu apa... O bagam intr-un calorimetru si vedem daca are randamentul mai mare decat fara electrolizor. Sau ii bagam "perfuzie" si vedem cati km face cu o "doza". Comparam cu si fara electrolizor si gata. Din ce tin minte randamentul are limita maxima la 100 si nu s-a gasit nimeni ca sa il depaseasca macar cu 0,001% intr-un sistem real. Aici eu iau informatia cu rezerve. Combustie mai curata, detenta mai buna la adaugarea HHO-ului astea sunt doar detalii, randamentul tot subunitar ramane si mai mic decat in sistemul original (pentru cine nu stie, conversia din electric in HHO se face cu aproximativ 50-65% randament) iar energia electrica necesara HHO este luata tot din energia benzinei prin dubla conversie. Demonstrati-mi ca nu e asa si va cred. Pana atunci, pentru mine, conceptul de motor (cu ardere interna) cu apa nu exista ca dispozitiv generator de energie. Sa nu uitam concluzia principala din tot ce am scris care se poate rezuma la trei cuvinte. Energie versus randament. Link spre comentariu
mișa Postat August 17, 2012 Partajează Postat August 17, 2012 Eu cind aud de denumirea asta de HHO de obicei ma feresc sa intru in discutie. Chiar denumirea e o gresala sau o minciuna comerciala. In orice situatie acel vestit gaz HHO e un amestec de hidrogen molecular H2 si oxigen molecular O2 in proportie stoechiometrica. Atita tot.La temperatura normala nu exista oxigen atomic O sau hidrogen atomic H. Atomii de oxigen se combina, la electrozi, instantaneu cite 2, formind molecula O2. La fel si hidrogenul. Restul sunt povesti.Masina cu apa e o himera in cel mai bun caz, daca nu cumva e o escrocherie. De asemenea orice masina pe care adaugi un dispozitiv "HHO" va avea randament mai mic. "Randament" mai mare va avea numai vinzatorul instalatiei, care va avea bani mai multi in acelasi interval de timp. Link spre comentariu
aygun Postat August 17, 2012 Partajează Postat August 17, 2012 - Genepax iti spune ceva ? Fuguta de cauta ! De Aquygen ai auzit ? Fuguta pe google ! http://www.google.com/patents?vid=4702894 Se pare ca e patentat ! Principala problema este mafia petrolului care Inca are o mare influenta asupra combustibilor alternativi. Cum salta unul capul ..... poc .... la pamant cu el. Majoritatea celor care au facut si au demonstrat ca se poate merge cu ajutorul apei intr-un fel sau altul , ori au inchis portile ori au murit . In fine , nu vreau sa intru in chesti de genul treoria conspiratiei ..... Stii ? Si despre Galilei s-a zis ca e vrajitor cand a zis ca pamantul e rotund desi la vremea aia se credea ca e plat. La fel si cu Vuia , i-au demonstrat matematic ca un obiect mai greu decat aerul nu poate sa zboare , asa ca nimic nu e batut in cuie . Era un domn pe aici care a experimentat destul de mult cu apa si hidrogenul si din cate tin minte a facut o sinteza a lucrarilor sale. Oricum , aici discutam despre masinile electrice si viitorul lor . Iti arat ca se implica firme cu renume in aceasta ramura , se investeste masiv in EV dar vad ca nu , batman si batman . Link spre comentariu
aygun Postat August 17, 2012 Partajează Postat August 17, 2012 Sa stiti ca cearta asta nu aduce nimic constructiv. Acum, cu ce ma incalzeste pe mine ca au inventat astia o modalitate de a transfera energia, da, este vorba de energie aici, din acumulatorii masinii inapoi in reteaua de alimentare, daca nu are nici un avantaj. Hai sa o luam babeste. Se pierde energie cand incarci acumulatorii? da au ba? Se pierde. Se pierde energie cand descarci acumulatorii si "pompezi" energie in retea? da au ba? Se pierde. Practic pierzi de doua ori asta insemnand ca randamentul este si mai scazut cu aceasta metoda. Atunci care este scopul? Demonstrarea unui concept? Stiti despre ce-mi aduce aminte asta? de romanasii nostrii care plecau cu 10 litri de benzina in rezervor la iugoslavi si se intorceau cu rezervorul plin, acum multi ani. Mai tineti minte? La iugoslavi era mai ieftina benzina decat la noi iar "ai nostri" au gasit o solutie de a face bani. Extrapoland, si aici este exact aceeasi situatie. Poti incarca acumulatorii noaptea, pe tarif de noapte, si poti baga energie in sistem ziua cand pretul pe kW este mai mare. Atata timp cat castigul acopera randamentul scazut al acestei duble conversii, nu vad altfel utilitatea acestui mecanism. Cat despre masina cu apa... O bagam intr-un calorimetru si vedem daca are randamentul mai mare decat fara electrolizor. Sau ii bagam "perfuzie" si vedem cati km face cu o "doza". Comparam cu si fara electrolizor si gata. Din ce tin minte randamentul are limita maxima la 100 si nu s-a gasit nimeni ca sa il depaseasca macar cu 0,001% intr-un sistem real. Aici eu iau informatia cu rezerve. Combustie mai curata, detenta mai buna la adaugarea HHO-ului astea sunt doar detalii, randamentul tot subunitar ramane si mai mic decat in sistemul original (pentru cine nu stie, conversia din electric in HHO se face cu aproximativ 50-65% randament) iar energia electrica necesara HHO este luata tot din energia benzinei prin dubla conversie. Demonstrati-mi ca nu e asa si va cred. Pana atunci, pentru mine, conceptul de motor (cu ardere interna) cu apa nu exista ca dispozitiv generator de energie. Sa nu uitam concluzia principala din tot ce am scris care se poate rezuma la trei cuvinte. Energie versus randament. Ideea era urmatoarea , se dovedeste ca se poate SI astfel iar alternative se gasesc ! Faptul ca pot da la randu-mi energie in reteaua nationala nu poate decat sa ma ajute la viitoarele incarcari deoarece eu sunt platit pentru ceea ce bag in retea. Asta era ideea. Nicidecum chitibuseli si alte cele . Daca observati este un Experiment care se dovedeste a fi viabil. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat August 17, 2012 Partajează Postat August 17, 2012 Revenind la injectarea energiei in retea , acesta se poate face fara aprobare de la furnizorul de energie prin alimentarea consumatorilor propri din alta parte decat de la retea (de la generator geotermal ,eolian ,solar ,etc ,chiar si niste butoaie metalice cu apa pt dus ) .Un exemplu n acest sens e urmatorul :intr-o iarna a crapat PT-ul depoului iar solutia rapida pt alimentarea cu energie electrica a fost folosirea unei didine dezafectata ( dididna = locomotiva diesel electrica 060 DD ,4000CP) .O solutie buna dar numai in conditii speciale. Link spre comentariu
aygun Postat August 17, 2012 Partajează Postat August 17, 2012 Fiind la subiect acum , eu nu as vedea nici o problema in cazul unor comunitati mici ( comune , sate , orase cu pina la 10-20.000 de locuitori ) sa dezvolti o infrastructura pentru a alimenta cu energie electrica din acumulatorii masinii tale atunci cand e necesar . Spre exemplu iarna. La noi iarna tensiunea scade pina in jurul valorii de 180 de volti iar majoritatea vecinilor si-au luat stabilizatoare . Ultimul comandat de la Adelaida a fost de 10kW . Deja ma pregatesc ptr iarna cu acumulatori auto , acumulatori de UPS de 7,2Ah ..... Cand vine vajul si noi stam la lumina ldedurilor de 10W alimentati direct din acumulator asa fain este . Proiectul cu dat energie in retea este un concept . Este un proiect pe care proiectantii si promotorii acestuia il testeaza si probabil il si implementeaza. Proiecte de asemenea anvergura necesita timp si finante , iata de ce se estimeaza ca vor fi pregatite ptr " vehicle to grid" doar 100.000 de automobile pina in 2017. Putin lipseste ca aceasta tehnologie sa de-a mana cu proiectul Better Place . Mai ales ca Better Place a batut mana cu China ptr productia acumulatorilor necesari masinilor suportate de Better Place. Momentan sunt suportate doar vreo trei modele de autoturisme ; Renaul Laguna prototip modificat in EV , Nissan eRogue si Renaul Fluence Z.E. Better Place pagina de wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Better_Place Este updatata cu mai multe detalii printre care : Energy sources: CEO Shai Agassi states that the company's plan is to have the network's electricity generated entirely by renewable energy from solar arrays and wind farms if necessary. Parteneri: In May 2008, the company presented a prototype of its electric car at a press conference in Tel Aviv. Shai Agassi estimated that the company's partner, the Renault-Nissan alliance, would likely invest $500 million to $1 billion in developing the swappable-battery electric cars. China Electric utility State Grid Corporation of China plans to build over 2,351 electric-charging and battery-swap stations by 2016. These will have 220,000 charging poles, but they did not indicate how many would be battery-swap stations; the director of the State Grid smart grid research center commented "The construction of a large-scale charging station costs 20 to 30 million yuan ($3.05-4.57 million) and a small-scale one costs less than 10 million yuan, but it costs more than 100 million yuan to build a battery-swap station." Israel According to the Financial Times around 400 corporations in Israel have signed letters of intent to begin switching their fleets to Better Place electric car network as soon as the service becomes available. This represents a potential of 80,000 electric cars.Also out of the 100,000 Renault Fluence Z.E. that Better Place has agreed to buy from Renault, Agassi said the company has already signed up around 70,000 orders, most of them from commercial fleet customers. Deci vedeti voi ? Miscarea asta Better Place nu e un joc si nu eun banal proiect . Probabil ca au avut si ei piedicile lor dar cum vorbim de Israel si de Shai Agasi care deja era multimilionar cand a inceput proiectul ( cu toate avantajele de aici - sfori de tras la nivel inalt ) deja parca se schimba situatia. Vedeti asta : "In March 2008, Deutsche Bank analysts issued a glowing report stating that the company's approach could be a "paradigm shift" that causes "massive disruption" to the auto industry, and which has "the potential to eliminate the gasoline engine altogether."[91] Three months later, the same institution issued a second report, finding “electric vehicles destined for much more growth than is widely perceived”. The same report states that “mprovements in battery technology will allow for increased power, increased electrical propulsion, and bigger gains in fuel economy." Link spre comentariu
one Postat August 17, 2012 Partajează Postat August 17, 2012 Revenind la injectarea energiei in retea , acesta se poate face fara aprobare de la furnizorul de energie prin alimentarea consumatorilor propri din alta parte decat de la reteaAlimentarea consumatorilor proprii din alta parte decat de la retea.....exclude reteaua.Deci nu injectezi energie in retea. Si oricum nu se face fara aprobare, asa cum nu poti nici injecta apa in reteaua de apa potabila. Poti doar sa bei din alta parte. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum