Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobilul electric


florinellll

Postări Recomandate

Momentan ,incarcarea in garaj e putin posibila...

TOTAL GRESIT!exista deja in serviciile hoteliere din europa posibilitatea incarcarii GRATUITE!!! a eletromobilelor.Desigur costa pentru ca sunt de putere.Insa exista pentru uzul de garaj unele mai slabe, care incarca bateriile in 8-10 ore spre deosebire de cele de la hotel -cateva ore si ccele de la statii care dureaza mai putin de 30 min. Concluzia- noi romanii chiar daca nu stim exact ne dam cu parerea. De multe ori incercam sa distorsionam realitatea conform convingerilor noastre creand o lume paralela personala..
Link spre comentariu
Vizitator tyc

Pai nu-ti iei camera la hotel sa-ti incarci masina si acasa nu tine ,deoacamdata ;majoritatea caselor vechi au 8,7W putere instalata iar daca tragi 6kW crapa instalatia -exemplu concret e masina de spalat care arde prizele,instalatia (daca e de aluminiu) si nu are decat 2,5kW .Incarca acasa si numai asa te poate lasa masina in drum si mancarea sa se strice-n frigider .Daca ai bransament trifazic se schimba povestea .O baterie cu Pb necesita 10% din capacitate ,curent de incarcare -recomandat de producator pt bateriile de capacitate mare 5% dar asa nu te incadrezi in timp . La o baterie de 320Ah vine 30A (presupun ca cu atat se incarca bateria la locomotiva ,baterie de 320Ah ; eu sant roman si-mi dau cu presupusul). Aceasta e o constatare nu o parere si pe viitor sa nu generalizezi ,mata!

Link spre comentariu

TOTAL GRESIT!exista deja in serviciile hoteliere din europa posibilitatea incarcarii GRATUITE!!! a electromobilelor.Desigur costa pentru ca sunt de putere.Insa exista pentru uzul de garaj unele mai slabe, care incarca bateriile in 8-10 ore spre deosebire de cele de la hotel -cateva ore si cele de la statii care dureaza mai putin de 30 min Concluzia- noi romanii chiar daca nu stim exact ne dam cu parerea. De multe ori incercam sa distorsionam realitatea conform convingerilor noastre creand o lume paralela personala..

Statia de incarcare (aia cu 30minute)ar trebui sa aiba o putere instantanee de 60kw stii ce inseamna asta?Unde mai exact sa caut statia aia cu 30minute.O adresa pe net cu statia respectiva.Asta pentru a ne demonstra ca nu bati campi.:da
Link spre comentariu

@florinellll: cotrobaind pe net am gasit asta (Eng): http://www.blinknetwork.com/chargers-co ... -fast.html de unde probabil s-a inspirat la acel enunt. Daca ma iau dupa ce scrie aici (Eng): http://www.edmunds.com/car-technology/e ... range.html , Tesla Roadster are 54kWh ceea ce ar insemna la un calcul simplu plus pierderi de randament, cam 130kW. 130kW inseamna cam 188A consum constant pe faza si un bransament cu sigurante de 250A (cele de 200A sunt la limita si nu le vor folosi). Asa ca, pentru o statie de incarcare a EV-urilor trebuie transformator de retea separat si cabluri de alimentare cat bratul. Si asta numai pentru o masina...

Link spre comentariu

Eu zic ca va stresati degeaba,toate aceste lucruri exista.Masina electrica de la nisan e incarcata full in 30 minute la orice reprezentata nisan din Anglia gratuit.In schimb producatorul specifica ca in acest mod de incarcare scade durata de utilizare medie a bateriei de acumulatori. Masina are o autonomie de 180Km, si se incarca in mod uzual in timpul unei nopti de la o priza normala.Aveti un stil penibil, volumul vocii marimea scrisului sau a madularului nu sunt un argument.Daca aveti ceva de spus spuneti dar documentativa pentru ca e penibil sa spui ca ceva este inposibil dar realitatea te bate.

Link spre comentariu

Eu zic ca va stresati degeaba,toate aceste lucruri exista.Masina electrica de la nisan e incarcata full in 30 minute la orice reprezentata nisan din Anglia gratuit.In schimb producatorul specifica ca in acest mod de incarcare scade durata de utilizare medie a bateriei de acumulatori. Masina are o autonomie de 180Km, si se incarca in mod uzual in timpul unei nopti de la o priza normala.

Aveti un stil penibil, volumul vocii marimea scrisului sau a madularului nu sunt un argument.

Daca aveti ceva de spus spuneti dar documentativa pentru ca e penibil sa spui ca ceva este inposibil dar realitatea te bate.

Pentru un ignorant este foarte simplu se incarca in nici macar 30minute ,cateva galeti de curent si plecam la drum.

Daca avem cat de cat idee despre legile fizici in domeniul curentului electric treburile se complica foarte mult dupa cum arata si @The Stressmaker,si in fianal nu este rentabil nici pentru furnizor nici pentru beneficiar.Eu personal nu prea am vazut MULTINATIONALE SA FACA POMENI.

Da expresia gratuit am mai auzit-o dar nu imi amintesc filmul,era SF oricum :rade:

Link spre comentariu

La cat costa masina...isi scot ei investitia. Apoi,masina aia trebuie promovata cat se poate de mult,cel putin pana incepe sa fie vanduta in numere mari. Pana atunci,producatorii stiu ca oricum nu-si pot scoate investitia

Link spre comentariu

Exact.Nu am verificat dacă există sau nu staţii gratuite de încărcare, dar e plauzibil, investiţia se justifică. De exemplu, un singur spot publicitar la TV poate costa până la mii de euro. De banii ăia, se pot încărca multe baterii.

Link spre comentariu
Vizitator tyc

In pretul masinii sant incluse si pretul cercetarii ,pretul posibilelor incarcari la reprezentanta si multe altele.Autonomia nu e data la viteza maxima ci la o viteza moderata ,cu un pasager si 10kg de bagaje +vant din spate . Sau se renunta la vantul din spate si la pasager . O analogie in acest sens e:Honda Hornet consuma 4,6/100km la viteza de 90km/h , 5,9/100 la 130km/h si 13,6/100 la maxim .Luci , sant mile terestre si puterea instalata la casele din Anglia e 3x fata de cea din RO. 25A e o provocare si pt acele prize dar banuiesc ca in spatele reclamei cu incarcarea de acasa se afla mentiunea 'recomandam incarcarea sa se faca de la reteua trifazica' .RoGeorge ,sant sigur ca se pot incarca bateriile dar nu in 4h si intradevar cu acei bani se pot incarca baterii.

Link spre comentariu

Exact.Nu am verificat dacă există sau nu staţii gratuite de încărcare, dar e plauzibil, investiţia se justifică. De exemplu, un singur spot publicitar la TV poate costa până la mii de euro. De banii ăia, se pot încărca multe baterii.

Daca ar fi sa luam de bun ce zici tu publicitatea sunt bani aruncati ,nici nu iti imaginezi ce impact are publicitatea .Crezi ca degeaba au interzis reclamele la tutun.Iti apreciez activitatea pe forum ,insa aici nu ai dreptate
Link spre comentariu

Faptul ca ofera incarcare gratuita care costa cativa euro la un EV de 200.000 de euro cumparat si totul pornit de la o reclama de 1000 de euro pe care a vazut-o cumparatorul merita din punctul lor de vedere. Adica, daca din 100 de privitori ai reclamei, unul cumpara, atunci reclama si-a scos banii.

Link spre comentariu

Eu tot urmaresc topicul asta si vad ce de ineptii debiteaza unii si ce adevaruri graiesc altii !

Puneti mina si luati un ev ca slava domnului se gasesc destule modele pe piata ( nu va permiteti in Romanica din cauza accizelor si taxelor vamale ...... exista china / Japonia ).

Nissan este in plin pionierat cu jucariile astea si citeam nu de multa vreme :

 

http://www.engadget.com/2011/12/22/kias ... to-defy-n/

 

Vedeti Press Release acolo !

 

Mama naibii , nu vad decat o gramada de oameni care se dau cu curul de asfalt ca niste copii mici unii tipand " Eu am dreptate !!!!!" ceilalti trantindu-se mai tare " BA Euuuuuuuuu !!!!!" :cry:

 

Tehnologia evoleaza / a evoluat suficient demult incat sa permita autonomii destul de mari.

Alternative la incarcari sunt fast/low charge dupa buget si gusturi.

Tehnologia va mai evolua destul de mult .

 

Vad multe temeri " sa vezi bai ca bubuie acumulatorul !!!!" , da , stiu ca exista un pericol real sa bubuie si au demonstrat-o telefoanele mobile , laptopurile ....... insa sa vezi ca la fel de bine exista riscul sa faca scurt circuit pe fire asta clasica pe benzina , sa ramai incuiat inauntru si sa ia foc masina cu tine cu tot .

 

Faze patita de subsemnatul cu un fiat punto. Plecat pina in oras sa duc la posta ceva plic . No problem ! La intoarcerea inpoi hai sa plec inapoi , incepe sa miroasa aars , cabluri arse , opresc rapid pe dreapta , nu stiu ce naiba se intamplase la aternator ca se incinsese un fir care iesea din releul de incarcare . Fumega ! Adrenalina , frica .... instincul de supravietuire m-au facut ca fara sa ma gandesc sa trag de ditai firul de cupri cu sectiune din aia nesimtita si sa il rup . Mi-am belit trei degete de la mana dreapta . Firul fiind incins , falangele degetelor aratator , mijlociu si inelar de la mana dreapta erau carne vie luandu-mi pielea cand am pus mana pe firul incins . Daca nu faceam asta lua foc masina firmei . Un amarta de fiat punto imprumutat de un coleg pentru a duce ceva in interes de serviciu. Cool ha ?

Am un foarte bun rieten care pune in functiune liniile robotizate la cei de la Hyundai la mama lor China / Coreea si Japonia !

Vine dupa 3 ani de contract cu Hyundai si sigur ca omul se duce glont si cumpara din tara un Santa Fe . Era inca in rodaj cu ea cand i-a bubuit motorul . Efectiv nimeni nu isi explica cum de cilindrii motorului erau topiti sub forma de arc elicoidal.

ECM-ul nu a indicat nici o anomalie , omul mergea pe autostrada Soarelui cu viteza de rodaj in primii 3000 de km .

Defectiuni tehnice se pot intampla la ORICE masina . Asa ca fazele astea ca degaja gaze ( sa fim seriosi - nu am vazut telefon mobil care sa degaje gaze iar acumulatorii cu plumb ptr propulsie sunt de domeniul istoriei )

 

http://inhabitat.com/gold-infused-lithi ... ery-range/

 

General Motors iata ce dezvolta :

 

http://inhabitat.com/gms-new-battery-co ... 200-miles/

http://inhabitat.com/mits-folding-hirik ... for-16000/

http://www.engadget.com/2012/05/04/auto ... -charging/

 

Poftiti va rog !

 

Referitor la Londa , ia cititi aici :

 

http://inhabitat.com/london-2012-olympi ... cle-fleet/

 

Apoi:

 

http://inhabitat.com/alvarez-electric-m ... alifornia/

http://inhabitat.com/ford-launches-the- ... h-america/

http://inhabitat.com/bmw-c-evolution-is ... ing-range/

 

 

Iata ce spune unul din articole "Audi, BMW, Chrysler, Daimler, Ford, GM, Porsche and Volkswagen have all agreed to a common format for their EV charging ports, the not-very-elegantly-titled DC Fast Charging"

 

Mama naibii , se baga mastodonti in ale automobilisticii in joc si noi ne dam cu curul de asfalt ca nu se poate !

 

Haideti mai ca ne rad si curcile !

 

Una peste alta viata automobilelor cu benzenuri sunt numarate , ca vor fi 2 - 3 - 5 sau 10/15 ani dar sunt numarate.

 

Important este ca , cursa asta de a scoate chestii fiabile nu va duce decat intr-un singur sens , progres tehnologic .

Cum arata automobilul in anii 1900 si ce stia sa faca dar ganditi-va nitel cat a evoluat de atunci .

La fel va fi si cu EV-ul . Nu discutam de Gheorghe care vinde pufuleti ci de firme cu prestigiu in ale automobilisticii .

 

No Ciao !

Link spre comentariu

De tehnologia asta se stia ?http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle-to-gridhttp://www.mnn.com/green-tech/transport ... rid-and-mahttp://en.wikipedia.org/wiki/Battery-to-gridCand masina sta o conectezi la reteaua nationala si daca e incarcata poate da energie in reteaua nationala in felula asta castigi si banuti sau amortizezi o parte a incarcarii.Totul e sa se vrea !

Adica conectezi masina la reteaua nationala si aia te platesc :rade: Cunosti un caz real in Romania sa se permita sa "injectezi "energie electrica ca persoana particulara?Pune un link ca tot esti specialist in link-uri.
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări