Liviu M Postat Iulie 19, 2012 Partajează Postat Iulie 19, 2012 Renault propunea un sistem de schimbare a bateriei goale cu una incarcata gata. Caz in care "plinul" ar fi gata probabil mai repede decat la masinile cu combustie. Link spre comentariu
florinellll Postat Iulie 19, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 19, 2012 Renault propunea un sistem de schimbare a bateriei goale cu una incarcata gata. Caz in care "plinul" ar fi gata probabil mai repede decat la masinile cu combustie.Sa zicem ca dv sunteti propietarul unei asemenea firme.Dv detineti 100 baterii de acumulatorii care au uzura 10---20% maximum.Vine clientul "x" schimba bateria plateste , pleaca darrrrrrrrrrrrrrrrrr bateria lui are uzura 70%.Clientul"x "s-a procopsit cu un acumulator mult mai bun fara sa plateasca decat incarcarea.La urmatoarea incarcare ajunge la o alta firma(unde face rocada incarcat-- descarcat ) si dv ati pierdut acumulatorul si banii implicit.Deci nu este o solutie care se poate pune in practica. Link spre comentariu
Liviu M Postat Iulie 19, 2012 Partajează Postat Iulie 19, 2012 In varianta propusa de renault (pentru masinile proprii, normal), toate bateriile raman proprietatea Renault, fiind inchiriate utilizatorilor. Da' cel mai bine studiezi singur: http://www.renault-ze.com/en-gb/-1931.html Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iulie 19, 2012 Partajează Postat Iulie 19, 2012 La faza cu armata ,exista un Zundapp care pornea la pedala (de doi -"Mos Pedala" si "Oportunistu' ") dupa care se incalzea motorul si mai veneu 8 insi (greutate pt asigurarea tractiunii) ;aceste conditii fiind indeplinite se lega un cablu de prinderea atasului si ...DAI A DOUA!Ideea alimentarii cu motorina porneste tot de la americani ,ei vreau sa foloseasca un singur tip de combustibil pt tot ce misca in armata lor ,sa poata alimenta orice vehicul oriunde (sa nu fie nevoie de doua lanturi de alimentare -unul cu benzina si unul cu motorina ) .Masinile electrice sant momentan pt oras gandite iar omul are nevoie de 7 ore de somn ,timp in care sigur nu sofeaza. Deci pot ramane la incarcat peste noapte . Link spre comentariu
costy Postat Iulie 22, 2012 Partajează Postat Iulie 22, 2012 La faza cu armata ,exista un Zundapp care pornea la pedala (de doi -"Mos Pedala" si "Oportunistu' ") dupa care se incalzea motorul si mai veneu 8 insi (greutate pt asigurarea tractiunii) ;aceste conditii fiind indeplinite se lega un cablu de prinderea atasului si ...DAI A DOUA!Ideea alimentarii cu motorina porneste tot de la americani ,ei vreau sa foloseasca un singur tip de combustibil pt tot ce misca in armata lor ,sa poata alimenta orice vehicul oriunde (sa nu fie nevoie de doua lanturi de alimentare -unul cu benzina si unul cu motorina ) .Masinile electrice sant momentan pt oras gandite iar omul are nevoie de 7 ore de somn ,timp in care sigur nu sofeaza. Deci pot ramane la incarcat peste noapte .asta pana ai nevoie in miezul noptii de masina ... Momentan sunt prea multe inconveniente si toate legate de stocarea energiei; mult mai convenabil sa folosesti energia aia electrica sa obtii hidrogen pe care sa-l bagi apoi in masina.E doar un exemplu. Link spre comentariu
florinellll Postat Iulie 23, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 23, 2012 La faza cu armata ,exista un Zundapp care pornea la pedala (de doi -"Mos Pedala" si "Oportunistu' ") dupa care se incalzea motorul si mai veneu 8 insi (greutate pt asigurarea tractiunii) ;aceste conditii fiind indeplinite se lega un cablu de prinderea atasului si ...DAI A DOUA!Ideea alimentarii cu motorina porneste tot de la americani ,ei vreau sa foloseasca un singur tip de combustibil pt tot ce misca in armata lor ,sa poata alimenta orice vehicul oriunde (sa nu fie nevoie de doua lanturi de alimentare -unul cu benzina si unul cu motorina ) .Masinile electrice sant momentan pt oras gandite iar omul are nevoie de 7 ore de somn ,timp in care sigur nu sofeaza. Deci pot ramane la incarcat peste noapte .asta pana ai nevoie in miezul noptii de masina ... Momentan sunt prea multe inconveniente si toate legate de stocarea energiei; mult mai convenabil sa folosesti energia aia electrica sa obtii hidrogen pe care sa-l bagi apoi in masina.E doar un exemplu.Bun exemplu ,bagi 10kw si obtii hidrogen care produce 3kw. Link spre comentariu
ratza Postat Iulie 23, 2012 Partajează Postat Iulie 23, 2012 E vorba de hidrogen obţinut pe cale industrială, adică exact ca benzina. Link spre comentariu
gica70 Postat Iulie 23, 2012 Partajează Postat Iulie 23, 2012 E vorba de hidrogen obţinut pe cale industrială, adică exact ca benzina.Chestia e ca poluarea sa fie mai mica la producerea hidrogenului decat la utilizarea lui iar randamentul..poate sa fie destul de mic daca avem multa energie ieftina! (desigur, ma raportez la aceeasi cantitate produsa si consumata). Link spre comentariu
costy Postat Iulie 23, 2012 Partajează Postat Iulie 23, 2012 Bun exemplu ,bagi 10kw si obtii hidrogen care produce 3kw. prefer asta decat automobilul electric in forma sa actuala; asta daca vrem ceva pe scara globala. Link spre comentariu
ratza Postat Iulie 23, 2012 Partajează Postat Iulie 23, 2012 Chestia e ca poluarea sa fie mai mica la producerea hidrogenului decat la utilizarea lui iar randamentul..poate sa fie destul de mic daca avem multa energie ieftina! (desigur, ma raportez la aceeasi cantitate produsa si consumata).Poluarea va fi în mod cert mai mică decît în cazul rafinării benzinei, spre exemplu, plus reducerea poluării în cazul folosirii. Randamentul unei pile de combustie e totuşi dublu (cel puţin) faţă de cel al unui motor cu combustie internă. Nici soluţia cu acumulatori nu e de lăsat, dar trebuie găsite căi de a putea înmagazina mai multă energie într-un volum mai mic. O soluţie ar fi adoptarea de supercapacitori în locul acumulatorilor. Link spre comentariu
costy Postat Iulie 23, 2012 Partajează Postat Iulie 23, 2012 ar fi o idee, dar tot ramane problema infrastructurii, retele capabile sa-ti incarce condensatorii aia rapid(oare cat ar fi curentul maxim de incarcare) necesita investitii serioase.Sa vezi pene de curent cand isi baga toti masina la incarcat cand vine de la servici Link spre comentariu
florinellll Postat Iulie 23, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 23, 2012 ar fi o idee, dar tot ramane problema infrastructurii, retele capabile sa-ti incarce condensatorii aia rapid(oare cat ar fi curentul maxim de incarcare) necesita investitii serioase.Sa vezi pene de curent cand isi baga toti masina la incarcat cand vine de la serviciAsta cu condensatorii e aruncata la trozneala.Un condensator cat o masina imagazineaza energia echivalenta cu un acumulator cat o galeata. Link spre comentariu
vfp_mihai Postat Iulie 23, 2012 Partajează Postat Iulie 23, 2012 Un condensator cat o masina imagazineaza energia echivalenta cu un acumulator cat o galeata. esti generos , eu cred ca bateria ar fi mult mai mica. Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iulie 23, 2012 Partajează Postat Iulie 23, 2012 Pana la urma cu evolutia nanotehnologiei deja supercapacitorii au ajuns sa semene constructiv cu acumulatorii. Oricum capacitatea acestora creste odata cu avansul tehnologic pe cand la acumulatori se pare ca se atinge limita.Comparativ, un supercapacitor este de 4 pana la 10 ori mai mare decat un acumulator eficient pe litiu (wikipedia). Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iulie 23, 2012 Partajează Postat Iulie 23, 2012 @ratzaProblema e ca hidrogenul nu se poate stoca ,probabil ai auzit de bomba H...o initiere scurta la un rezervor de hidrogen si pa oras . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum