Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobilul electric


florinellll

Postări Recomandate

Ar fi doua aspecte de discutat aici, pe de o parte tara noastra este ocupata din punct de vedere economic cu guvern FMI care conduce plus marionetele de serviciu de la noi, iar noi nu trebuie sa mai avem prea multa treaba cu tehnologia, suntem doar mana de munca ieftina pentru alte tari europene, iar pe de alta parte multe din descoperirile tehnologice care se faceau in trecut erau de fapt rezultatul muncii organelor de securitate care furau tehnologie la greu, iar in institutele de cercetare erau cateva minti luminate dar care erau sufocate de umplutura de cucoane de stabi comunisti care aveau un serviciu bun acolo.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Automobilul electric exista si va exista, dar nu asa cum ne-am dori, adica un inlocuitor al autoturismelor, autobuzelor si al camioanelor pe care le cunoastem. In secolul XIX si inceputul secolului XX era un rival redutabil al celui cu motor termic, dar a fost eliminat din competitie. In prezent circula milioane de automobile electrice cu acumulatori in intreprinderi, gari, aeroporturi, expozitii, spatii inchise, terenuri de golf, etc. Pentru circulatia lor pe drumurile publice, din pacate, inca nu s-au gasit solutii. Principalul inamic este insusi acumulatorul electric: greu, scump, de capacitate insuficienta si cu o durata de incarcare enorma. Incercarile de a-l inlocui cu pile de combustie sau cu circuite ingropate in sosele sunt incipiente si cu putine sanse de reusita. Pana cand nu vom avea o sursa de energie electrica comparabila cu rezervorul de combustibil nu vom avea nici automobile electrice comparabile cu cele actuale.

Link spre comentariu

Principalul inamic este insusi acumulatorul electric: greu, scump, de capacitate insuficienta si cu o durata de incarcare enorma.

Sa stii ca mai exista si alti acumulatori,in afara de cei cu plumb. Cei cu litiu nu sufera de cele subliniate mai sus,dar sunt foarte scumpi,pretentiosi si totusi periculosi
Link spre comentariu

Acumulatorii au evoluat mult in schimb preturile sunt in continuare mari......se poate vorbi azi de autonomie 250-350km lejer cea ce poate rezolva problema deplasarilor pe distante mici/medii adica: seviciu casa.....si invers eu fac in medie 35 km/zi deci o saptamina as fi asigurat :dans: Imi amintesc ca un panou fotovoltaic de 150w costa 700euro acum 6-10 ani acum se gaseste cu 120-150euro ,sper in o evolutie asemanatoare si in cazul bateriilor(acumulatoarelor).Urmaresc de ceva timp pe un forum....un tip care-si construieste acumulatori Plantè ,desi inventat acum mai bine de 100 de ani acest acumulator are durata de viata de 50-70 ani fara probleme (o viata de om). :limb:

Link spre comentariu

se poate vorbi azi de autonomie 250-350km lejer cea ce poate rezolva problema deplasarilor pe distante

In acest moment se poate vorbi de 30----40km autonomie lejer restul este MARCHETING sau VRAJEALA.DACA CINEVA IMI POATE DEMONSTRA PRACTIC AUTONOMIE 300KM LA UN AUTOMOBIL ELECTRIC EU II DAU MASINA MEA GRATIS.Astept
Link spre comentariu

se poate vorbi azi de autonomie 250-350km lejer cea ce poate rezolva problema deplasarilor pe distante

In acest moment se poate vorbi de 30----40km autonomie lejer restul este MARCHETING sau VRAJEALA.DACA CINEVA IMI POATE DEMONSTRA PRACTIC AUTONOMIE 300KM LA UN AUTOMOBIL ELECTRIC EU II DAU MASINA MEA GRATIS.Astept
ai grija, ca n-ai specificat conditiile de trafic si te arzi.Stilul de condus alea alea
Link spre comentariu

Credeti-ma ca nu bat cimpii ,bateriile au evoluat in ultimi 100 de ani :rade: mai ales ultimi 20........atit in privinta capacitati de stocare dar mai ales reducerea greutati care chiar si la aceasi capacitate cu un clasic pe plumb cintareste de 3-5 ori mai putin.......asadar sunt construite cu materiale mult mai usoare.

Link spre comentariu

Asa cum a mentionat costy, daca nu sunt specificate conditiile, un automobil electric (sensul larg include orice autovehicul cu tractiune electrica si care are acumulatori electrici) cu panouri solare integrate in caroserie poate avea o autonomie de 10 ori mai mare decat cea mentionata de dv. Se poate trece de aceasta limita de 300 km, cu un automobil de conceptie clasica (caroserie de la un model standard) folosind baterii (nu acumulatori) pe baza de zinc-aer unde doar catodul este transportat. Asa se poate mari de pana la 3 ori capacitatea bateriei rezultate, ce-i drept pentru un singur drum.Simplist, din Bucuresti pana in Strugari (jud Bacau) (un exemplu gasit rapid pe "goagal") sunt 300km.

Link spre comentariu

Credeti-ma ca nu bat cimpii ,bateriile au evoluat in ultimi 100 de ani :rade: mai ales ultimi 20........atit in privinta capacitati de stocare dar mai ales reducerea greutati care chiar si la aceasi capacitate cu un clasic pe plumb cintareste de 3-5 ori mai putin.......asadar sunt construite cu materiale mult mai usoare.

Deci o baterie de acumulatori de12v/ 70ah fabricata in 1988 avea o greutate de 20kg .Acum cantareste 20kg:5= 4kg .O baterie 12v/70ah fabricata in 2012 conform afirmatiilor matale are o greutate de 4kgSA RADEM SAU SA PLANGEM? :rade:
Link spre comentariu

Dar cat cantareste un acumulator li-ion (sau li-fe-po) de aceeasi capacitate,adica 12*70=840Wh? :sparge:Si un acc cu plumb,auto,de 12V/70Ah are acum 18kg. + alte performante...

Link spre comentariu

Uni pot ride .....alti plinge, cine-i opreste poate au frustrari....... :rade: noile generatii de acumulatori piloteaza elicoptere(jucarii bineinteles momentan...) aceasi poveste si cu automobilele de curse....jucarii desigur nu exista producator de automobile care sa nu aiba deja realizat macar un prototip asta din ce stim noi.........dar ei stiu cu siguranta mai mult.

Link spre comentariu

Buna ziua,

florinellll, spre final spuneai ca, ""Sa fie vorba de conspiratia "PETROLISTILOR"?"" :da eu unul nu vad de sa fie vreo conspiratie a nimanui, si vad lipsa de randament.

Acum trei zile am fost la o expozitie tecnologica din Madrid, unde printre altele era si o firma Spañola care prezenta citeva masini modificate din tractiune mecanica in tractiune electrica, am filmat din trecere o masina Ford care avea capota deschisa si ce era transformata, spuneu de ceva autonomie 250Km, viteza atinsa 150Km/h, motorul electric de 15CP, spuneau ca fac transformari contra sumei de intre 15.000 si 18.000 euro pret in care intra si omologarea, timp de asteptare cu omologare cu tot, ziceau ei ca este de pina in 1 luna,

http://www.youtube.com/watch?v=M4VCOnfUa7c

nu stiu ce sa zic, zici ca te bucuri la omologare dar mie unul mi se pare mult suma de 15000 euro, eu unul 15000 chiar 2oooo euro, mai repede ia-si baga in cercetare biodisel, decit sa ii chieltui pentru transformarea masini din mecanica in electrica, timp cat nu este evolutie in acumulatoare ca pina la transmiterea energiei electrice fara conductori electrici, nu mai avem cu cine face treaba, pentru ca MIT a abandonat cursa, probabil asteapta ivirea altor principi, ca apoi stiu ei cum sa o coase si descoase, aha din Nicolau Tesla or sa o dea probabil in fulgere globulare, si se vor prezenta cu, este meritul satelitilor pentru ca au reusit sa obseve mai amnuntit unele OZN-uri cere se plimbau pe Luna.

Cu respect va salut.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări