Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobilul electric


florinellll

Postări Recomandate

Este foarte important in alegerea bateriilor utilizate a se evalua si conditiile de mediu in care vor lucra, in general atat temperaturile mari cat si cele foarte scazute dauneaza.

http://www.mpoweruk.com/failure_modes.htm

Evident in designul masinii electrice fie se prevede un circuit de racire adecvat fie de racire sau evident ambele.

Acum in conditii extreme cum este pe la noi zilele astea sunt probleme si cu masinile clasice, ca sa nu mai spun ca daca mai ramai si fara curent (ca prin zonele afectate de viscol) masina electrica evident ca devine inutila.

Calamitatile astea trebuie insa sa ne dea de gandit in multe sensuri, incepand cu rezistenta la vant si zapada a diferitelor constructii eoliene sau solare pe care va trebuii sa le dimensionam corect pentru a nu fii distruse, sau aspectul de dezechilibru al conditiilor meteo care sunt cauzate printre altele si de poluare, deci dimpotriva trebuie sa acceleram trecerea pe solutii alternative mai rapid chiar inainte de a se termina petrolul.

Oricum cand se va termina cu petrolul optiunile vor fi doar doua: electro sau hipo, asa ca ar fi util eventual pe forum aici la energie alternativa sa deschidem si un thread cu confectionari de hamuri sau tehnici de potcovit.

Gica70 ai tu grija sa imi numeri virgulele ca poate am pierdut vreuna :96

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

In opinia mea cel mai fain ar fi sa inchiriezi bateria.Ceva cam cum este butelia in ziua de azi. Platesti numai incarcarea si chiria acumulatorului.

Cred ca asa va arata viitorul in materie de automobile electrice la capitolul "carburant"
Link spre comentariu

salut mie faza cu inchirierea nu mi se pare chiar domestic , daca eu o cumpar si nu vreau so incarc la altii o incarc eu solar sau eolian de ce sa platesc chirie? sper ca ati inteles aspectul .da stiu veti spune ca baterie se invecheste si daca o duc la schimb va fi mai veche si uzata , pai da sa se calculeze tot si in functie de uzura sa platesti acolo ceva . dar incarcarea so fac eu din propriul meu panou solar . imi mai iau o baterie si merg azi cu una maine cu alta intre timp se incarca cea de acasa .spor la treaba

Link spre comentariu

Daa...dar autonomia e de 60 de mile, adica aproximativ 100 de km, si asta la o viteza maxima de 65 Km/h. La distantele pe care trebuie sa le parcurga tirurile....e un pai in fata coasei, ca sa nu zic altfel.

Link spre comentariu

Pe viitor vom revenii la trenuri, la trenuri electrice evident pentru transporturi pe distante mari iar camioanele electrice vor deservii transportul local, ar trebuii de pe acuma si capetele noastre luminate de pe la ministerul transporturilor sa acorde o mai mare atentie infrastructurii de cale ferata si sa nu mai dirijeze toti banii catre asfaltangii.

Link spre comentariu

Faza cu inchirierea este o teapa. Ce faci daca nu folosesti masina 1 luna? Platesti mereu chirie?Bateria pentru un Renault Twizy costa 50€ pe luna chiria, bani cu care o masina clasica economica parcurge 600km.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Vizitator Bakty1975

Se poate converti o masina si in regim "home made" cum puteti sa remarcati la urmatorul link: http://www.evalbum.com/

E adevarat ca masinile respective nu sunt culmea posibilitatilor, dar e totusi un inceput...

Iar pentru lamuriri puteti sa urmariti pas cu pas aici:

Link spre comentariu

Pentru 12000 de dolari cat a bagat in masina parca nu prea e tentant mai ales ca are autonomie de 60km pentru o noapte de incarcat acumulatorii. Oricum vechea problema ramane... greutatea mare a "rezervorului" de energie raportat la km parcursi. Dar ca masina de oras, de mers la munca si inapoi, referitor la porniri si opriri dese plus ambuteiajele si viteza scazuta de deplasare, e foarte potrivita. Parerea mea este ca este mai ieftin decat alte solutii care includ cumpararea componentelor si permite o anumita libertate in alegerea componentelor.@avolocaru: daca poti baga motorul intr-o cutie de metal (cutie care la un capat are flansa pentru cutia de viteze) cu doua furtune flexibile de diametru mare si un ventilator care sa traga aer prin filtru, sa-l treaca prin cutia motorului ca apoi sa-l trimita la un schimbator de caldura in habitaclu (in filmulet foloseste o rezistenta ceramica de aeroterma) atunci poti recupera din caldura, pe timp de iarna.

Link spre comentariu

Pentru 12000 de dolari cat a bagat in masina parca nu prea e tentant mai ales ca are autonomie de 60km pentru o noapte de incarcat acumulatorii. Oricum vechea problema ramane... greutatea mare a "rezervorului" de energie raportat la km parcursi.

ASTA ESTE REALITATEA 60KM AUTONOMIE SI 1TONA GREUTATE ACUMULATORI
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări